Zsolt Nagy, Niro Investment Group: Cred că este loc pentru realizarea unui parteneriat public-privat pentru implementarea unei strategii de dezvoltare armonioasă a turismului

Urmăriți România Construiește pe Facebook și pe LinkedIN

 

Zsolt Nagy este CEO al companiei de dezvoltare Niro Investment Group. Pe 23 octombrie a participat în calitate de speaker în cadrul Xgrupului „Oameni, clădiri, orașe inteligente”, parte a celei de-a treia ediții a Forumului Internațional al Marilor Dezvoltatori DEVO.

 

„Au fost foarte multe lecții pe care le-am învățat în aceasta perioadă. Cred că prima este pentru toți, și ca persoane și ca business, este adaptabilitatea. A trebuit să ne adaptăm modul de lucru de zi cu zi la situația creată, respectiv să trecem pe un mod de lucru online pentru zona de top și middle management din companie. Să ne adaptăm în ceea ce privește ceilalți angajați, care sunt pe facility management, implicați în day to day work și care nu puteau să lucreze online și de a căror sănătate trebuia să avem grijă. O altă lecție care derivă de aici este că tot ce am investit în ultimul an în zona de IT în companie, în tehnologizare, în implementare de fluxuri online s-a plătit acum. S-a văzut că investiția în tehnologie nu este un moft, ci este o necesitate și va fi din ce în ce mai mult o necesitate.

 

Grija pentru oameni s-a dus și către grija spre parteneri. Niro Investment Group a fost cunoscut pe piața bucureșteană și românească, mai ales după Dragonul Roșu. Chiar dacă pe lânga acesta aveam deja în portofoliu clădiri de birouri, restaurante, ansambluri rezidențiale. În ultimii aproape 3 ani, am intrat într-un nou domeniu de business, cel hotelier. Prin dezvoltarea a două hoteluri de 5 stele în București. Aceste proiecte înseamnă și parteneri. Înseamnă parteneri externi, înseamnă parteneri locali, de la arhitecți, constructori, proiectanți, project manageri. Evident, și parteneri financiari, respectiv băncile care ne finanțează. A intervenit și grija pentru păstrarea acestor parteneriate, de a le menține fără dificultate, să continuăm ceea ce putem continua în această perioadă limitată din punctul de vedere al interacțiunii, fapt ce a avut un impact direct asupra graficului de dezvoltare a proiectelor.

 

În cazul unuia dintre proiectele noastre, ne-a prins în plin proces de design interior, pe care nu am avut cum să-l continuăm online. A fost nevoie să ne vedem fizic, să ne prezinte moodboard-ul, să alegem materiale, să avem design-ul potrivit. La fel a fost cu zona de fațadă. A fost o grijă deosebită pentru aceste parteneriate, iar mijloacele de comunicare online au contribuit în a-i ține cât mai aproape și în a găsi o înțelegere și o comunicare cât de cât cu ei. Aș adăuga la această lecție faptul că din punctul meu de vedere faptul că comunicarea online facilitează menținerea unor relații de business sau parteneriate existente, dar este foarte greu să creezi business-uri noi. Este foarte greu să intri într-un proces detaliat de proiectare, de design. Ca urmare, nevoia de întâlnire într-un cadru fizic, va exista și va continua să existe și în viitor.

 

Am văzut, ca o altă lecție, accelerarea unor procese din partea partenerilor noștri operatori hotelieri. Lucrăm cu două grupuri mari: Corinthia, pentru Grand Hotel Bulevard București și Swiss Hotel, parte a grupului Accor, al doilea cel mai mare grup hotelier din lume. Am văzut la ambii un proces accelerat de adaptare la noile tehnologii. Toată lumea caută acum să integreze noi tehnologii (no touch, comenzi de pe telefon, check-in online) lucru care ne complică puțin viața, pentru că și ei lucrează la aceste standarde.

 

Nu am oprit proiectele, le-am continuat. Pe lângă cele două proiecte hoteliere care au mers înainte, în perioada de lockdown am folosit timpul pentru a moderniza două clădiri din zona comercială Dragonul Roșu și sediul nostru central de pe strada Traian, unde am renovat complet 2 etaje. Am mai învățat lecția solidarității, adică să fim solidari cu oamenii noștri, dar și să venim în întâmpinarea parteneriatelor sociale prin sponsorizări, cu evenimente smart organizate în acest nou context și să ne alăturăm lor.

 

Cred că, în ceea ce privește perioada următoare, ar trebui să vedem oportunitățile care se deschid. Cred că una din oportunitățile care se arată clar ca și urmare a acestei perioade de pandemie este o îmbunătățire semnificativă a infrastructurii turistice din România. Cu toții am asistat la faptul că tot mai mulți cetățeni români au mers în țară în vacanță. Chiar dacă litoralul a funcționat la circa 70% din capacitate, în restul țării au apărut turiști unde nici nu se gândeau să ajungă. Toată lumea prefera să meargă în afară, acum au redescoperit mașina, au redescoperit frumusețile țării. Însă, avem probleme cu infrastructura rutieră, infrastructura turistică.

 

Aici cred că este loc de realizarea unui parteneriat public-privat, în a gândi zona privată împreună cu zona publică și zona guvernamentală, pentru implementarea unei strategii de dezvoltare armonioasă a acestui domeniu. Deși această oportunitate a fost creată de pandemie, hai să o folosim într-un mod pozitiv, să rămână ceva pe termen lung. Eu propun această strategie. Sper să găsim și audiență pentru asta și să realizăm un parteneriat într-adevăr viabil în acest sens. O altă oportunitate pe care o văd este nevoia de o comunicare mai strânsă în domeniul imobiliarelor și de a învăța unul de la altul, atât în țară cât și în afară. Pentru asta, suntem deschiși oricând, acesta este motivul pentru care sunt aici astăzi, să purtăm un dialog.”

 

Xgrupul Oameni, clădiri și orașe inteligente este un proiect realizat de BORO Communication,
în parteneriat cu ArabesqueKONERockwoolDanfossKnauf InsulationKnauf Gips,
AlukönigstahlZacariaIuliusNordisSpeedwellSkyluxMillstone.

 

Mai multe despre conceptul Xgroup Meetings puteți afla aici.

 

Foto © Zsolt Nagy

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers