Ștefan Țînț este proprietarul Teleferic Grand Hotel 4* din Poiana Brașov. Hotelul a fost renovat după 20 de ani de la închiderea sa, în 1992. Printre cele mai recente premii sunt Cel mai bun Hotel la Romanian Hospitality Awards și Best Ski Hotel – Central and East of Europe în cadrul International Hospitality Awards.
FORO: Care a fost cea mai mare provocare din cariera dumneavoastră din industria ospitalității?
Ștefan Țînț: Provocarea supremă și personală a fost să fiu în stare să readuc la viață o ruină care în anii 70-90 a fost un etalon și un standard de calitate comparabil cu multe locații de top din Alpi. Dezamăgirea supremă a fost când am redeschis în 2015 din cauza: calității, a lipsei de pregătire și a comportamentului execrabil al majorității personalului. Am realizat că orice ai face fără o resursă umană de calitate și fără o echipă nu avem nici o șansă să atragem turiști români sau străini de calitate.
FORO: Cum comunică hotelul Teleferic în această perioadă?
Ștefan Țînț: Am închis printre primii, la 1 martie. Comunicarea noastră corectă se limitează la informarea în mediul online. Avem și alte canale de promovare internațională legate de turismul de la noi din țară.
FORO: Ce credeți că am învățat până acum din această experiență generată de pandemie?
Ștefan Țînț: Este greu de spus… ce să învățăm? Este o primă stare fără istoric. Se vede clar că specialiștii și întreaga omenire bâlbâie. Dacă nu s-a găsit până în prezent un tratament, ce să mai vorbim de un vaccin? Turismul și industria ospitalității respiră prin socializare. Nu cred într-o ameliorare a activității noastre înainte de un an sau un an jumătate, dar sper din tot sufletul să mă înșel. Scapă cine poate.
Ștefan Țînț a participat în calitate de Speaker la International Forum for Reputation in Hospitality – FORO 2019. Ediția de anul acesta va avea loc la Radisson Blu Hotel în București.
Professional Partners FORO 2020: DAAS, KONE, NESPRESSO, ALUMIL. Susținători și Expozanți: SDS. Wine Partner: Vinarte.
Mai multe aici.
Foto © BORO Communication