Rockwool a început anul trecut să livreze primele produse de vată bazaltică produse în România, în prima fabrica de vată minerală bazaltică, construită de curând la Ploiești

Urmăriți România Construiește pe Facebook și pe LinkedIN.

 

Emilian Grigore este National Specification Manager la Rockwool România. Pe 23 octombrie a participat în calitate de speaker și Professional Partner  în cadrul celei de-a treia ediții a Forumului Internațional al Marilor Dezvoltatori DEVO. 

 

„Pot spune că lucrurile se văd bine din postura Rockwool, producător de vată minerală bazaltică. Chiar și în această perioadă de pandemie, proiectele nu s-au oprit, au funcționat în continuare și ne bucură să vedem ca lumea are curajul de a merge înainte. Nu consider necesar să vă prezint compania Rockwool, pentru că sunt convins că mulți dintre dumneavoastră au lucrat sau lucrează cu produsele noastre. Aș vrea totuși să reamintesc faptul că Rockwool a început anul trecut să livreze primele produse de vată bazaltică produse în România, în prima fabrica de vată minerală bazaltică, construită de curând la Ploiești, fabrică ce deservește piața din România și nu numai, cu produse de cea mai înaltă calitate.

 

Primul aspect asupra căruia aș dori să vă atrag atenția este siguranța la foc a construcțiilor. Mai mult decât atât, aș insista pe motivele care necesită atenție și seriozitate atunci când vorbim de siguranța la foc a clădirilor pe care le dezvoltăm. De ce ar trebui să ne pese de siguranța la foc a clădirilor? Pentru că încă nu este agreat modul în care sistemele constructive favorizează riscul propagării focului, atât pe fațade, cât și în interior. De asemenea, performanța la foc declarată a sistemelor este obținută doar atunci când vorbim de sisteme finalizate, montate corect, conform specificațiilor din agrementele tehnice. De altfel, știm cu toții că putem vorbi de o creștere a cantității de materiale combustibile aplicate în sistemele de termoizolare exterioară sau la nivel de acoperiș, atât în metri pătrați, cât și în grosime, ceea ce ridica riscul de incendii la clădirile izolate cu aceste materiale. Mai mult de atât, încă vorbim de un normativ, P118, care are nevoie de un update la zi.

 

De ce ar trebui să ne mai pese de siguranța la foc? Pentru că nu toate construcțiile sunt la fel și, de aceea, trebuie tratate diferit, în funcție de utilitatea lor. Există, bineînțeles, câteva categorii pe care le putem aminti aici: construcțiile de interes public, școli, grădinițe, spitale, centre medicale, azile de bătrâni. Aș trece aici și clădirile cu regim mare de înălțime. Am văzut mai devreme proiectele de clădiri de tip hoteluri, clădiri înalte, de 23 de etaje și felicit atât investitorii, cât și ceilalți actori din acest domeniu. Dar cu toate acestea, trebuie să ne gândim întotdeauna la riscul la incendiu sau la securitatea acestor clădiri, pentru că avem riscuri multiple de propagare a focului cu consecințe grave. De cele mai multe ori, în astfel de clădiri, avem mijloace limitate de evacuare, poate una sau două căi de evacuare, mijloace limitate de intervenție în caz de urgență, mai ales când ne referim la clădiri de 23 de etaje și poate chiar mult mai înalte. Nu putem trece cu vederea tragedia Grenfell din Londra, care a generat foarte multe semne de întrebare privind rezistența la foc în clădiri, ridicând problema utilizării materialelor de tip combustibil la fațade și nu numai.

 

Vorbind de produse de termoizolare as vreau să vă amintesc că vata minerală bazaltică este un material incombustibil, care nu arde și care rezistă la temperaturi de peste 1000 °C, singurul material încadrat în euroclasa de reacție la foc A1, care poate fi utilizat pe aceste sisteme rezistente la foc. Mergând puțin mai departe, mi-am propus să trec în revistă și produsele de termoizolație pe care Rockwool le produce în momentul de față la fabrica din Ploiești. Vorbim de produse de fațade, de produse pentru izolație pentru acoperiș, pentru fațade ventilate, fațade tencuite, protecție la foc a conductelor, de desfumare și de ventilație, etc.

 

Voi aduce în discuție câteva avantaje ale acestor produse Rockwool. Capacitatea de fonoizolare a materialului prin structura sa fibroasa, permeabilitatea foarte bună la difuzia vaporilor de apa care combate riscul aparitiei mucegaiului, durata mare de viață, peste 50 de ani, sunt doar cateva dintre acestea. Nu în ultimul rând ar fi de menționat tehnologia Dual Density, cu care compania a venit acum mulți ani de zile pe piață, aceasta fiind o tehnologie cu care se identifică deja Rockwool. Această tehnologie unică oferă niște avantaje sistemelor în care sunt aplicate, datorită celor doua straturi integrate cu densități diferite. Sunt produse care oferă ușurință în aplicare și izolare termică superioară, indiferent că vorbim de fațade ventilate, că vorbim de acoperișuri izolate, de pardoseli, planșee, soluții acustice pentru acoperișuri de tip terasă (specifice clădirilor industriale și comerciale).

 

M-aș bucura ca lumea să conștientizeze și mai mult beneficiile produselor noastre și de aceea atât eu, cât și ceilalți specialiști ai echipei Rockwool va stăm la dispoziție cu detalii și specificații tehnice. Multe dintre informațiile legate de tehnologiile și produsele Rockwool sunt disponibile și pe site-ul nostru – www.rockwool.ro.

 

DEVO – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatori este un proiect realizat de BORO Communication, în parteneriat cu ArabesqueKONERockwoolDanfossKnauf InsulationKnauf GipsAlukönigstahlZacariaIuliusNordisSpeedwellSkyluxMillstone.

 

Foto © Emilian Grigore

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria construcții

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers