Răzvan Enache, CEO Țiriac Imobiliare: Direcția noastră este clară, păstrăm planurile dinamice de dezvoltare

Răzvan Enache a preluat în 2020 funcţia de CEO a companiei Ţiriac Imobiliare, divizia pentru dezvoltare imobiliară a Grupului Ţiriac.

 

DEVO: Ce înseamnă pentru dumneavoastră noua provocare Tiriac Tower și care este în acest moment statusul proiectului?

Răzvan Enache: Țiriac Tower este un proiect de o eleganță și o frumusețe aparte, un proiect conceput și muncit în jurul ideilor de eficiență și siguranță a utilizatorului final. Personal, mi-a fost ușor să-l “adopt” din primele momente prin prisma experienței mele anterioare din care am învățat ca scopul cel mai important al unui proiect trebuie să fie orientat în jurul clientului. Provocarea finalizării acestuia în parametrii inițiali ne dau – mie și echipei – un țel înalt care ne mobilizează energia și creativitatea.

 

Luând măsuri de siguranță pentru toți angajații și colaboratorii, ne-am continuat activitatea în șantier reușind astfel să finalizăm acum o lună structura de rezistență, să păstrăm ritmul restul lucrarilor. Avem astfel certitudinea că vom livra la timp o clădire operațională pentru clienții noștri.

 

DEVO: Care sunt planurile Țiriac Imobiliare pentru cea de-a doua jumătate a anului?

Răzvan Enache: Direcția noastră este clară, păstrăm planurile dinamice de dezvoltare: finalizăm Țiriac Tower, demarăm în curând execuția fazei 2 a rezidențialului Stejarii (197 apartamente) și continuăm pregătirea unor proiecte în București, Timișoara și Brașov. Șansa de a mă alătura unei echipe bine pregătite și foarte închegate, cu care pot împărtăși aceleași valori, îmi dă certitudinea că putem dezvolta aceste proiecte deosebite.

 

DEVO: Cum arată anul 2020 pentru industria de real estate din România?

Răzvan Enache: În cifre, pe spații de birouri, totul se preconizeaza a fi la jumătate față de anii trecuți, aici mă refer la volumele de investiții, la volumele pe închirieri birouri. Vestea bună este că proiectele actuale continuă și dezvoltatorii își adaptează din mers proiectele la cerințele post-Covid. Din Q1 2021, ne așteptăm la o revenire a cererii și implicit noile proiecte amânate vor prinde viață. Câștigătorii vor fi cei care continuă în aceste vremuri și urmăresc realizarea proiectelor demarate.

 

Piața de rezidențial, în acest an va avea un ușor declin din cauza unei absorbții încetinite, dar prețurile de vânzare nu vor scădea dramatic. Și aici asistăm la noi tendințe ale cererii: ne vom uita cu atenție dacă viitorul apartament are un spațiu de lucru, o mica terasă și sigur ne vom dori o casă în afara orașului, apartamentele din oraș vor rămâne locuite de lucru și/sau investiții.

 

Suntem încrezători și susținem continuitatea business-ului, evident ancorându-ne în realitatea pieței actuale. Trebuie să ieșim din acest cerc vicios al stării de “freeze”, acesta poate avea efecte mai dăunatoare decât impactul efectiv al COV-19 asupra economiei. Industria construcțiilor a avut și va avea continuitate, trebuie să menținem ritmul, să investim acolo unde știm că va fi cerere peste un 1-2 ani. Îmbucurător este faptul că băncile au transmis un mesaj pozitiv și susțin în continuare industria de real estate, cât și dezvoltarea firmelor mici și mijocii.

 

Interviul face parte din campania de comunicare “România Construiește” inițiată de BORO Communication și dedicată celor care continuă să construiască în România.

 

Master Partner DEVO 2020: ARABESQUE. Professional Partners: KONEROCKWOOLDANFOSS. Parteneri: KNAUF INSULATIONKNAUFALUKÖNIGSTAHLZACARIA. Susținător și expozant: SKYLUX. Parteneri Media: ZeppelinIglooSpațiul Construit. Parteneri Instituționali: Ordinul Arhitecților din RomâniaCompania Națională de Investiții.

 

Mai multe detalii pe: www.bit.ly/devo-2020

 

Foto © Răzvan Enache

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers