Xgrupuri Sănătate

28 aprilie 2021 / 17:00 / ONLINE

 

Spațiul Medical și BORO Communication vor organiza întâlnirea Xgrupului „Spitalul Nostru”, dedicată rolului spitalului în comunitate.

Temele abordate: importanța investițiilor publice în sănătate, finanțarea proiectelor locale din domeniul sănătății, necesitatea unei strategii locale pentru sănătate, implicarea administrației publice în programele de educație medicală pentru comunitate.

Invitați: lideri ai administrației publice locale și județene, manageri de spitale, reprezentanți ONG și ai mediului instituțional, invitați cu proiecte și cu inițiative relevante în domeniul sănătății.

Campania de comunicare a Xgrupului va putea fi urmărită pe SpațiulMedical.ro

Invitați

Conf. Dr. Diana Loreta Păun

CONSILIER DE STAT, DEPARTAMENTUL SĂNĂTATE PUBLICĂ, ADMINISTRAȚIA PREZIDENȚIALĂ

Consilier Prezidențial pentru Sănătate, medic primar endocrinolog și conferențiar universitar la Disciplina Endocrinologie a Universității de Medicină și Farmacie “Carol Davila” din București. Deține un atestat de studii complementare în Managementul Serviciilor de Sănătate și a absolvit programul de master “Management al Sănătăţii Publice şi al Serviciilor de Sănătate”.

Carmen Uscatu

PREȘEDINTE, ASOCIAȚIA „DĂRUIEȘTE VIAȚĂ”, PRIMUL SPITAL DE ONCOLOGIE ȘI RADIOTERAPIE PEDIATRICĂ DIN ROMÂNIA

 A fondat, alături de Oana Gheorghiu, asociația Dăruiește Viață cu gândul de a schimba radical modul în care sunt tratați copiii bolnavi de cancer în România. Crede că e important să ai curaj și să îți iei soarta în mâini pentru a face o schimbare, că altfel nu va face altcineva asta pentru tine – aplică acest principiu atât în activitatea Asociației, cât și în proiectele proprii.

Oana Gheorghiu

VICEPREȘEDINTE, ASOCIAȚIA „DĂRUIEȘTE VIAȚĂ”, PRIMUL SPITAL DE ONCOLOGIE ȘI RADIOTERAPIE PEDIATRICĂ DIN ROMÂNIA

După ce a condus operațiunile unei companii franțuzești în România, Oana a hotărât să se dedice full-time implicării sociale și a fondat, alături de Carmen Uscatu, asociația Dăruiește Viață. Totul a început de la o solicitare de ajutor pe care a primit-o pe mail. De atunci lucrează alături de echipa Asociației pentru a oferi o șansă în plus bolnavilor de cancer din țară. Totodată se implică activ în responsabilizarea românilor privind deciziile care le influențează viitorul.

Adrian Gheorghe

Președintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate – CNAS

Cercetător în economia sănătăţii în cadrul Imperial College London.

Șerban Țigănaș

Arhitect, formator și activist pentru arhitectură, decan al Facultății de Arhitectură din Cluj-Napoca și Secretar General al Uniunii Internaționale a Arhitecților

Este Președintele Dico și Țigănaș, care a realizat recent, împreună cu biroul spaniol de arhitectură Pinearq, proiectul câștigător al celui mai mare concurs de soluții organizat în România: „Centrul Integrat de Transplant Cluj-Napoca”.

Raluca Șoaita

Architect & Founder, Tesseract Architecture

Tesseract Studio este singurul studio de arhitectură specializat pe arhitectura de spitale și clinici din România. Raluca a proiectat până în prezent 700.000 mp de spitale și clinici medicale. Din 2017, face parte din echipa tehnică de experți implicați într-un proiect de anvergură al Băncii Mondiale în România, “Reforma Sectorului Medical – Îmbunătățirea Calității Sistemului Medical în România.”

Florin Birta

Primarul Municipiului Oradea

Dr. Raul Pătrașcu

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Timișoara

A contribuit la crearea de politici publice de sănătate în SUA, precum și la creșterea cu peste 30% a fondurilor alocate cercetării oncologice cu celule stem. A colaborat cu specialiști importanți din centre de cercetare și spitale de talie mondială precum Johns Hopkins și Yale-New Haven Hospital.

Dr. Gheorghe Carp

Vicepreședintele Comisiei pentru Sănătate din Senatul României

A condus timp de mai mulți ani Spitalul Județean de Urgență din Oradea.

 

Dorina Pușcaș

Șef Serviciu Investiții și Dezvoltare Rurală, în cadrul Direcției Tehnice – Consiliul Județean Arad

Construiește și implementează bugete pentru construcții de mai bine de 20 de ani. Este implicată în tot acest proces, de la scrierea cererii de finanțare, proiectare, execuție și până la punerea în funcțiune a obiectivelor.

Dr. Victor Cauni

MANAGER, SPITALUL CLINIC COLENTINA

Este medic Primar Urolog, Doctor în Ştiinţe medicale și Cercetător ştiinţific gradul I. A fost șeful secţiei de Urologie a Spitalul Clinic Colentina, iar din luna decembrie ocupă funcția de Manager al Spitalului.

 

Dr. Horea Timiș

A contribuit la realizarea Planului de Dezvoltare a Sănătăţii pentru Municipiul Arad

Expert în managementul sanitar. În prezent este Director al DSP Arad.

Dr. Camelia Grigore 

MANAGERUL SPITALULUI CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU

 

Claudiu Salanță

Arhitect Șef, Consiliul Județean Cluj

Este implicat într-o serie de proiecte cu tematică medicală propuse pentru realizare în județul Cluj, precum Spitalul Regional de Urgență Cluj sau Centrul Integrat de Transplant. Dat fiind impactul proiectelor medicale, atât în contextul urban, cât și în actul medical, încurajează organizarea concursurilor de soluții pentru selectarea celor mai bune proiecte. Consideră că arhitectura medicală și implicit calitatea spațiilor destinate recuperării medicale joacă un rol important în cadrul procesului de vindecare.

 

Georgiana Gheție

Are un background multidisciplinar în neuroștiințe, psihologie, științe medicale și finanțe

Lucrează în Londra în investiții pentru startup-uri aflate în faza de seed și pre-seed. La Observatorul Român de Sănătate este implicată în proiecte de cercetare și în dezvoltarea strategiei organizaționale. Are un MSc în International Health Policy de la London School of Economics and Political Sciences și este interesată de finanțarea și dezvoltarea digitală a sistemului de sănătate.

Roxana Barbu

Government and Public Affairs Manager în cadrul Philips Health Systems

Cu o experiență semnificativă în gestionarea partenerilor de business, vânzări și relația cu autoritățile publice, precum și o imagine de ansamblu asupra sistemului medical, expertiza sa aprofundează domeniul tehnologiei medicale.

Raluca Sîmbotin

Policy & National Account Manager MSD

Vasile Ruscovan

Director General, Kapamed International

Vasile Ruscovan crede cu tărie că sistemul de sănătate poate fi eficientizat printr-o prezență mai mare a tehnologiei, atât în acțiunile medicale, cât și în cele de management.

Andreea Strugaru

Co-Owner și Marketing Manager KADRA

Kadra este singura companie din România care oferă soluții tehnice integrate de inginerie și management al căilor de acces, cu un portofoliu de soluții special concepute pentru unitățile medicale publice sau private. Permanent preocupată de tot ce e nou în domeniul soluțiilor automate de control acces, Andreea Strugaru a adus, alături de echipa experimentată de la KADRA, pe piața din România, tehnologii inovatoare, având drept obiectiv circulația liberă și sigură a oamenilor, în spații moderne și confortabile.

Parteneri

PARTENERI

SUSȚINĂTOR

PARTENER INSTITUȚIONAL

PARTENER DE COMUNICARE

UN PROIECT 

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Proiecte Speciale Conexe

PROIECTE SPECIALE

Newsletter

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Jens Jakob Gustmann

Philips Health Systems Sales Leader CEE

Master Partner ROHO

 

“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim „health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers