Xgrupuri Sănătate

Xgrup-ul Politici de Sănătate a avut loc pe 26 septembrie 2019 în cadrul celei de-a patra ediții a Convenției Române a Spitalelor ROHO, la București. Întâlnirea, realizată în parteneriat cu Philips, a fost moderată de Dr. Marius Geantă, Preşedintele Centrului pentru Inovaţie în Medicină. Teme discutate: cum va arăta sistemul de sănătate din România în următorii 10 ani: pentru pacient și pentru personalul medical, din punct de vedere al mediului instituțional; politici publice ce fac referire la accesul la sănătate, investiții în infrastructură și la rolul datelor – al digitalizării în acest proces de dezvoltare a sistemului; surse de finanțare pentru digitalizare; proiecte interinstituționale și planul de implementare privind un sistem de sănătate sustenabil și digitalizat.

​Speakeri & Parteneri 

Dr. Marius Geantă 

Președinte, Centrul pentru Inovație în Medicină

Centrul pentru Inovație în Medicină este o organizație non-guvernamentală al cărei obiectiv este promovarea inovației în toate sectoarele sistemului de sănătate și scurtarea drumului unui produs sau serviciu, de la laboratorul de cercetare, la pacient. 

Dr. Levente Vass

Secretar, Comisia pentru Sănătate şi Familie, Camera Deputaților, România

Dr. Levente Vass este medic primar urolog, cu o a doua specializare în sănătate publică și management sanitar. Înainte de a se alătura Comisiei pentru Sănătate și Familie a fost Director Medical al spitalului Județean de Urgență din Târgu Mureș și consilier personal pentru doi Miniștri ai Sănătății, în perioada 2010-2012. 

Dr. Raul Pătrașcu

A contribuit la crearea de politici publice de sănătate în SUA, precum și la creșterea cu peste 30% a fondurilor alocate cercetării oncologice cu celule STEM

 Dr. Raul Pătrașcu a colaborat cu specialiști importanți din centre de cercetare și spitale de talie mondială precum Johns Hopkins și Yale-New Haven Hospital.

Dr. Carmen Orban

DIRECTOR GENERAL Monza Group Romania

Grupul Monza România este format din: Spitalul Monza, Centrul Medical Monza, Monza Metropolitan Hospital, Clinicile Ritmico, Centrele Monza–Ares şi Spitalul Monza-Ares. Alături de peste 300 de specialişti în domeniul medical, continuă să dezvolte servicii medicale de excelenţă pentru pacienţii români.

Dr. Cristian Vlădescu

Director al Școlii Naționale de Sănătate Publică Management și Perfecționare în Domeniul Sanitar București

+30 ani de experiență în sistemul de sănătate românesc: Președinte al Comisiei de Sănătate Publică din cadrul Ministerului Sănătății, Președinte al Comisiei Prezidențiale pentru analiza și elaborarea politicilor din domeniul sănătății publice, dar și cea de Director al Casei Naționale de Asigurări de Sănătate.

Gabriel Friptu

Director General Adjunct Ministerul Fondurilor Europene, România

Gabriel Friptu își desfășoară activitatea în cadrul Direcției Generale Programare și Coordonare de Sistem din cadrul Ministerului Fondurilor Europene și are o experienţă de peste 18 ani în domeniul fondurilor europene.

Eduard Dobre

Director executiv Patronatul Furnizorilor de Servicii Medicale Private din Romania – PALMED

PALMED este principala “voce” nationala pentru lobby si advocacy, principalul promotor ce sustine furnizorii privati de servicii medicale din Romania si dreptul pacientilor la servicii medicale de calitate, la un pret accesibil, inca de la infiintare, din anul 2007.

Dr. Bogdan Pana

Președinte Asociația Română de Sănătate Publică și Management Sanitar

Misiunea ARSPMS este de a contribui la îmbunătățirea stării de sănătate a populației prin diseminarea evidențelor în sănătate publică și management sanitar și susținerea profesioniștilor din domeniu prin formare, informare și derularea de proiecte. 

Emanuel-Gabriel Botnariu

Comisia pentru Sănătate Publică

Emanuel-Gabriel Botnariu, senator român, membru al Comisiei pentru Sănătate Publică, face parte din grupurile parlamentare de prietenie cu Regatul Unit al Marii Britanii și Irlandei de Nord, Australia și Albania. 

Adrian Moraru

Director Institutul de Politici Publice

Institutul pentru Politici Publice (IPP) este o organizaţie neguvernamentală ce militează pentru creşterea calităţii proceselor de elaborare a politicilor publice în România. Instituția desfăşoară activităţi de cercetare/advocacy.

Delia Iliasa

Director Național al Clinicilor Medicover și Director Comercial al companiei Medicover România

Delia Iliasa coordonează echipele de Sales, Customer Service, Marketing și departamentul operațional. Anterior acestei poziții, Delia a ocupat funcția de COO în cadrul World Class Romania.

Dan Doroftei

Director de Dezvoltare al Enayati Medical City, România

Are peste 10 ani de experiență în dezvoltarea proiectelor de sănătate și îngrijire pentru bătrâni, în România și în Statele Unite. 

Dr. Wargha Enayati

Chairman Enayati Group

Wargha Enayati este fondatorul Rețelei private de sănătate Regina Maria, medic specialist în cardiologie.

MAI MULTE

Parteneri

PARTENER PRINCIPAL

logo-site_philips

UN PROIECT CREAT DE

CO-ORGANIZATOR

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Proiecte Speciale Conexe 

PROIECTE SPECIALE
PROIECTE SPECIALE

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Jens Jakob Gustmann

Philips Health Systems Sales Leader CEE

Master Partner ROHO

 

“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim “health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers