FORO Forumul Internațional al Reputației în Ospitalitate


Joi, 7 octombrie / București / ediția a 4-a

Forum internațional dedicat reputației în industria ospitalității, care promovează bunele practici, investițiile reprezentative și poveștile de succes ale hotelurilor și restaurantelor din întreaga lume. Evenimentul reunește anual investitori, lideri și stakeholderi din ospitalitate, manageri și chefi premiați, consultanți, manageri de proiecte, arhitecți, companii cu soluții.

Speakeri & Parteneri

​​Ebbe Vollmer

Chef Ebbe Vollmer a primit două stele Michelin, restaurantul său fiind singurul din orașul Malmö care a obținut această distincție.

Vincent Vermeulen

Școala de Majordomi fondată de Vincent Vermeulen este una dintre cele mai apreciate din Europa. Vincent Vermeulen reprezintă a patra generație a unei familii care și-a dedicat întreaga viață industriei ospitalității. 

Dragoș Anastasiu

Președintele Grupului Eurolines România

​​Ray F. Iunius

CEO Winsedswiss Education Group (WEG) & profesor la Facultatea de Business și Economie, Universitatea din Lausanne

Călin Ile

General Manager IBIS Timișoara și Președintele Federaţiei Industriei Hoteliere din România

Simona Constantinescu

CEO al grupului ANA Hotels, care operează hotelurile Athé­née Palace Hilton şi Crowne Plaza din Bucureşti, trei unităţi hote­liere în Poiana Braşov – Sportul, Bradul, Poiana – şi hotelul Europa din Eforie Nord.

Christophe Chamboncel

Director al Diviziei de Proiecte hoteliere și Dezvoltare în cadrul Niro Investment Group

Meda Vasiliu

General Manager al Nordis Hotel Mamaia

Marian Zancianu

Head Chef & Owner, ZORI Restaurant

Măriuca Cistea

Senior Partner Apx Hotels Group

Christian Macedonschi

Ambasador – DEKRA Trusted Facility

Adrian Soare

Arhitect și Senior Managing Partner Cumulus

Diana Neamțu

Arhitect și designer de interior în cadrul Picktwo Studio, Diana Neamțu a fost coordonatorul proiectului de amenajare interioară a Hotelului Rina Sinaia. Studio-ul Picktwo are în portofoliu proiecte de amenajări interioare în domeniul spațiilor publice, comerciale și în cel al interioarelor corporate.

Victor Grosu

Arhitect de interior și Fondator Grosu Art Studio

Dora Morhan

Destination Manager la Destination IAȘI

Viorel Niculae

General Manager V.E.M. Proiect Lighting

Cătălina Dragomir

Cătălina Dragomir conduce KONE România, companie care cu ajutorul tehnologiilor avansate și prin permanenta dezvoltare de noi produse și materiale i-au adus reputația de inovator global.

Ana Călușaru

Ana Calusaru este Technical Manager la ALUMIL Rom Industry. Cu o activitate de peste 15 ani în cadrul companiei, a contribuit la realizarea proiectelor Alumil de anvergură, cuprinzând inclusiv categoria construcțiilor din domeniul ospitalității.

​Proiecte

The Clocktower

📍 New York, SUA

Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.

Le Premier

📍 ROMÂNIA

Restaurantul Le Premier este situat în centrul vechi al Constanței. Terasa restaurantului a fost transformată într-o gradină de vară la înălțime cu vedere către mare.

Sub Tâmpa

Restaurantul din Brașov aduce un concept unic în România: Gastronomia Transilvăneană Neo-tradițională. Poziționat la poalele muntelui, inspirat de natură.

Hyatt Hotel

📍 ROMÂNIA

Elementele principale de design – finisaje naturale, cum ar fi lemnul și piatra, dar și finisaje moderne, cum ar fi betonul, structurile metalice, fațadele din sticlă conturează stilul și arhitectura hotelului.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport

📍 ROMÂNIA

Primul Hotel deschis în interiorul Aeroportului Internațional Henri Coandă, cel mai mare aeroport din România. 

Jess Restaurant

📍 ROMÂNIA

Conceptul proiectului nostru urmează un contrast de culori deschise și dramatice și are un puternic simbol geometric care continuă să se repete în spațiu prin diferite materiale, forme, culori și obiecte.

Kaiamo

📍 ROMÂNIA

Pentru mobilierul și designul restaurantului din București s-au folosit bucăți de lemn vechi, din diferite regiuni ale țării, restaurate cu ajutorul meșteșugarilor artizani ca o formă de tribut adus României.

Hotel Lido by Phoenicia

📍 ROMÂNIA

Situat în centrul Bucureștiului, hotelul Lido readuce în prim plan atmosfera epocii interbelice combinată cu modernitatea și confortul zilelor noastre. 

Hotel Filitti

📍 ROMÂNIA

Deși este un hotel, atmosfera din camerele de cazare sunt primitoare asemeni unor locuințe.

Hotel Caro

📍 ROMÂNIA

Hotelul Caro este creat într-o fosta fabrică de glucoză – astfel vechiul trecut industrial a fost reamintit prin detaliile și inserțiile metalice folosite.

Hilton Graden Inn Budapesta

📍 UNGARIA

Prin proiectare, Carmen Tănase a încercat să deschidă parterul către stradă făcând să pară un spațiu deschis cu 2 grădini ascunse.

Hotel Snagov Club

📍 ROMÂNIA

Hotelul de 5 stele, aflat pe malul lacului Snagov a fost ales ca „Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente” de Luxury Travel Guide.

GastroLAB

📍 ROMÂNIA

GastroLAB Piața Victoriei este un refugiu în oraș, cu o atmosferă călduroasă, aproape familiară. Un loc nou, unde revii, de parcă a fost tot timpul acolo.

Restaurant SavArt

📍 ROMÂNIA

Echipa Studio3plus a căutat o legătură armonioasă între spațiul interior al parterului și terasa exterioară, articulând treceri progresive de la un spațiu la altul.

Restaurant B4

📍 ROMÂNIA

B4 este locul unde comunicăm cu ceilalți și ne provocăm capacitatea de percepție.

MAI MULTE

Agenda

Disponibilă în curând!

09:00 – 09:30

Welcoming Guests!!!
New York Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

09:00 – 09:30

Official Opening
09:30 – 11:30
Plenary Session 1
European Hospitals New York Hall – 1st floor
09:30 – 11:30
Plenary Session 2

Asian Hospitals
MexicoCity – 1st floor

09:30 – 11:30
Plenary Session 3

Hospital’s Safety Culture Infection Prevention and Control
Paris – 2nd floor

09:30 – 11:30

Plenary Session 4

Hospital’s Control
Cairo – 1st floor

11:30 – 12:00

Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st
Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

12:00 – 14:00

Round Table

Xgroup Meeting Concept INNOVATION FOR DEVELOPMENT. Health Policies
MexicoCity, Seoul – 2nd floor

14:00 – 15:00

Networking Lunch. Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

17:00 – 18:00

Business Networking. Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

Testimoniale

Nawaf Salameh

Președinte, Alexandrion Group Romania

Chef Tsuchiya Naofumi

Proprietar și Bucătar-Chef, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București

Diana Popescu

Manager General, Hotel Epoque 5*, București

Apariții Media

Slider

Parteneri

Parteneri

Un proiect creat de

Co-organizator

BORO Newsletter

Daca sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Proiecte Conexe Ospitalitate

PROIECTE SPECIALE

Nawaf Salameh

President, Alexandrion Group Romania

Partener FORO

“Ne-am alăturat FORO pentru că suntem convinși că o industrie de succes nu există fără standarde înalte de calitate, ce se traduc inevitabil în amintiri de neuitat pentru clienți.”

Diana Popescu

General Manager, Hotel Epoque 5*, București

Invitat FORO 

Reputația online și offline a unei proprietăți transcende gradul de notorietate al locului sau al brandului, ea reprezintă cel mai fidel indicator al gradului de satisfacție al oaspeților, în același timp măsurând percepția tuturor publicurilor asupra performanței hotelului. În cazul unui hotel boutique, precum Epoque, care se definește prin calitatea și gradul de personalizare al serviciilor, comunicarea de brand și comunicarea directă și reală cu oaspeții și cu partenerii noștri face parte din activitatea de zi cu zi. Întotdeauna mă implic personal în dialogul cu oaspeții Epoque, fie că e vorba de a monitoriza și a răspunde la recenziile online, sau de diversele solicitări cu privire la serviciile și evenimentele care au loc la noi. Indiferent de categorie sau de numărul de stele sau de faptul că este amplasat într-o zonă turistică sau una de business, calitatea spațiilor, facilităților și a infrastructurii este esentială pentru confortul și siguranța oaspeților, cât și pentru un management eficient. În ceea ce privește calitatea serviciilor, aceasta reprezintă nu numai prioritatea numărul unu, dar și diferențiatorul principal și identitatea fiecărei proprietăți.

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Invitat FORO 

Aș spune că utilitatea și echiparea spațiului sunt capitale într-un restaurant. Calitatea serviciilor este direct proporțională cu investiția în resursele umane, pentru că oamenii sunt furnizorii de servicii într-un restaurant. Meseria de Chef în România are de îndepărtat reputația negativă pe care a avut-o această profesie considerată a oamenilor necalificați înainte de a se conștientiza faptul că a fi Chef înseamnă mult mai mult decât a ști să gătești. Reputația Chefului în România e încă la început și de acum înainte va fi important ce se va întâmpla. Pentru mine reputația este construită pe niște principii susținute de o filozofie și o mentalitate. Nu poți să iți construiești reputația susținând ceva în ce nu crezi sau care nu te caracterizează.

Chef Tsuchiya Naofumi

Proprietar și Bucătar-Chef, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Invitat FORO

Dorința mea de a participa la acest eveniment nu este întâmplătoare! Investirea în calitatea serviciilor reprezintă pentru noi crezul întregii noastre afaceri. Acum 15 ani, am ales România și Clujul în principiu pentru că nu existau foarte multe restaurante cu specific japonez. Privind în urmă, doar prin intermediul acordării atenției maxime calității serviciilor, mâncării și a atmosferei am reușit să avem cel mai longeviv restaurant cu specific japonez din Cluj-Napoca și să punem bazele primului lanț de Running Sushi-uri din România. Managementul reputației și asigurarea calității serviciilor merg mână în mână și se influențează reciproc. În cultura japoneză,onoarea și respectul față de ierarhie sunt la mare preț și tocmai aceste aspecte le-am avut în vedere în consolidarea echipelor de bucătari pe care le-am pregătit de-a lungul timpului. În raport cu clienții noștri, am abordat cu mari eforturi, aceeași viziune de a ne onora tot timpul promisiunea făcută lor: calitate desăvârșită în mod constant. Fără îndoială,reputația în acest domeniu este vitală dar și foarte greu de obținut, consolidat și menținut. Aici este adevărata provocare și fascinație!

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Invitat FORO

Vă mulțumesc pentru invitația la FORO, un eveniment pe care îl găsesc deosebit de util în industria de profil românească. După cum știți deja, un bun restaurant funcționează datorită unei echipe în bucătărie și a unei echipe în sală cele două formând de fapt un ansamblu bine pus la punct. Chef-ul bucătăriei are ca misiune transmiterea savoir-faire-ului pentru o experiență plăcută a clientului, nu doar în bucătărie ci și echipei din sală. În acest moment, serviciile de calitate au devenit un punct foarte important în strategia restaurantelor de a atrage clienți și mai ales clienți exigenți. Pentru a avea o reputație, un Chef trebuie sa aibă deja o identitate proprie. De exemplu, la Cave de Bucarest este un restaurant cu specific francez haut-cuisine dar eco responsabil, 90-95% din ingredientele folosite fiind produse locale, de bază, nepretențioase decât din punct de vedere al calității. Un aspect foarte important în crearea și păstrarea acestei reputații o reprezintă ieșirea din bucătărie, interacțiunea cu clienții, atât în diverse evenimente culinare cât și direct în sală, unde îmi place foarte mult să comunic cu clienții, să le aflu opiniile, să finalizez o farfurie în fața lor – lucruri pe care le consider atât plăcute cât și utile, atât pentru mine cât și pentru ei după cum am descoperit, timp în care acel savoir-faire lucrează în continuare în spate, în bucătărie. Nu se poate face o bună bucătărie fără a iubi oamenii.

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București
Invitat FORO
Hotelierii trebuie să își asume obligația de a oferi permanent un produs peste așteptări, ca parte dintr-o lege nescrisă. Este imperios necesar să vină cu idei fresh, care să ii surprindă pe oaspeți și care să ii aducă înapoi. Pentru a reuși trebuie să aibă în vedere un plan de investiții susținute constant, cu focus pe elemente noi, care să aducă un plus valoare atât din perspectiva imaginii, cât și din cea a serviciilor oferite. Pentru a păstra un nivel optim de calitate și pentru a menține standardele, este ideal ca la maxim 7 ani să se aducă o investiție majoră în modernizare. Un Manager de hotel se identifica cu brandul hotelier 100%, îl reprezintă 24 de ore din 24. El este imaginea acelui hotel, așadar reputația sa este esențială. Trebuie să fie respectabil, să rămână imparțial și să fie un om extrem de echilibrat. Reputația sa și buna comunicare cu piața vor influența decisiv continuitatea în buna funcționare a hotelului, performanța echipei și evoluția pozitivă a business-ului.

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Invitat FORO 

În primul rând, dacă se construiește de la zero un restaurant trebuie, din punctul meu de vedere, să participe și bucătarul șef alături de arhitect, deoarece acesta știe foarte bine organizarea și fluxul tehnologic. În al doilea rând, recomandarea mea este ca investițiile să fie făcute în echipamente noi, deoarece dau randament pe termen lung. Managementul reputației din punctul meu de vedere are trei aspecte, pe care, de altfel, le știm cu toții: evoluția, evaluarea, execuția. Fără acestea nu poți avea o performanță profesională ca Chef.

Vreau să devin Partener

Jens Jakob Gustmann

Philips Health Systems Sales Leader CEE

Master Partner ROHO

 

“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim “health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“

Vreau să particip

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers