09:00 – 09:30
Welcoming Guests!!!
New York Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo
Forum internațional dedicat reputației în industria ospitalității, care promovează bunele practici, investițiile reprezentative și poveștile de succes ale hotelurilor și restaurantelor din întreaga lume. Evenimentul reunește anual investitori, lideri și stakeholderi din ospitalitate, manageri și chefi premiați, consultanți, manageri de proiecte, arhitecți, companii cu soluții.
Tema ediției 2021 este „Construcția și Managementul Reputației”.
Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.
Restaurantul Le Premier este situat în centrul vechi al Constanței. Terasa restaurantului a fost transformată într-o gradină de vară la înălțime cu vedere către mare.
Restaurantul din Brașov aduce un concept unic în România: Gastronomia Transilvăneană Neo-tradițională. Poziționat la poalele muntelui, inspirat de natură.
Elementele principale de design – finisaje naturale, cum ar fi lemnul și piatra, dar și finisaje moderne, cum ar fi betonul, structurile metalice, fațadele din sticlă conturează stilul și arhitectura hotelului.
Primul Hotel deschis în interiorul Aeroportului Internațional Henri Coandă, cel mai mare aeroport din România.
Conceptul proiectului nostru urmează un contrast de culori deschise și dramatice și are un puternic simbol geometric care continuă să se repete în spațiu prin diferite materiale, forme, culori și obiecte.
Pentru mobilierul și designul restaurantului din București s-au folosit bucăți de lemn vechi, din diferite regiuni ale țării, restaurate cu ajutorul meșteșugarilor artizani ca o formă de tribut adus României.
Situat în centrul Bucureștiului, hotelul Lido readuce în prim plan atmosfera epocii interbelice combinată cu modernitatea și confortul zilelor noastre.
Deși este un hotel, atmosfera din camerele de cazare sunt primitoare asemeni unor locuințe.
Hotelul Caro este creat într-o fosta fabrică de glucoză – astfel vechiul trecut industrial a fost reamintit prin detaliile și inserțiile metalice folosite.
Prin proiectare, Carmen Tănase a încercat să deschidă parterul către stradă făcând să pară un spațiu deschis cu 2 grădini ascunse.
Hotelul de 5 stele, aflat pe malul lacului Snagov a fost ales ca „Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente” de Luxury Travel Guide.
GastroLAB Piața Victoriei este un refugiu în oraș, cu o atmosferă călduroasă, aproape familiară. Un loc nou, unde revii, de parcă a fost tot timpul acolo.
Echipa Studio3plus a căutat o legătură armonioasă între spațiul interior al parterului și terasa exterioară, articulând treceri progresive de la un spațiu la altul.
B4 este locul unde comunicăm cu ceilalți și ne provocăm capacitatea de percepție.
09:00 – 09:30
Welcoming Guests!!!
New York Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo
09:00 – 09:30
Asian Hospitals
MexicoCity – 1st floor
Hospital’s Safety Culture Infection Prevention and Control
Paris – 2nd floor
09:30 – 11:30
Hospital’s Control
Cairo – 1st floor
11:30 – 12:00
Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st
Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo
12:00 – 14:00
Round Table
Xgroup Meeting Concept INNOVATION FOR DEVELOPMENT. Health Policies
MexicoCity, Seoul – 2nd floor
14:00 – 15:00
17:00 – 18:00
Daca sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre
vă rugăm să vă înscrieți aici.
Partener FORO
“Ne-am alăturat FORO pentru că suntem convinși că o industrie de succes nu există fără standarde înalte de calitate, ce se traduc inevitabil în amintiri de neuitat pentru clienți.”
Invitat FORO
Reputația online și offline a unei proprietăți transcende gradul de notorietate al locului sau al brandului, ea reprezintă cel mai fidel indicator al gradului de satisfacție al oaspeților, în același timp măsurând percepția tuturor publicurilor asupra performanței hotelului. În cazul unui hotel boutique, precum Epoque, care se definește prin calitatea și gradul de personalizare al serviciilor, comunicarea de brand și comunicarea directă și reală cu oaspeții și cu partenerii noștri face parte din activitatea de zi cu zi. Întotdeauna mă implic personal în dialogul cu oaspeții Epoque, fie că e vorba de a monitoriza și a răspunde la recenziile online, sau de diversele solicitări cu privire la serviciile și evenimentele care au loc la noi. Indiferent de categorie sau de numărul de stele sau de faptul că este amplasat într-o zonă turistică sau una de business, calitatea spațiilor, facilităților și a infrastructurii este esentială pentru confortul și siguranța oaspeților, cât și pentru un management eficient. În ceea ce privește calitatea serviciilor, aceasta reprezintă nu numai prioritatea numărul unu, dar și diferențiatorul principal și identitatea fiecărei proprietăți.
Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București
Invitat FORO
Aș spune că utilitatea și echiparea spațiului sunt capitale într-un restaurant. Calitatea serviciilor este direct proporțională cu investiția în resursele umane, pentru că oamenii sunt furnizorii de servicii într-un restaurant. Meseria de Chef în România are de îndepărtat reputația negativă pe care a avut-o această profesie considerată a oamenilor necalificați înainte de a se conștientiza faptul că a fi Chef înseamnă mult mai mult decât a ști să gătești. Reputația Chefului în România e încă la început și de acum înainte va fi important ce se va întâmpla. Pentru mine reputația este construită pe niște principii susținute de o filozofie și o mentalitate. Nu poți să iți construiești reputația susținând ceva în ce nu crezi sau care nu te caracterizează.
Invitat FORO
Dorința mea de a participa la acest eveniment nu este întâmplătoare! Investirea în calitatea serviciilor reprezintă pentru noi crezul întregii noastre afaceri. Acum 15 ani, am ales România și Clujul în principiu pentru că nu existau foarte multe restaurante cu specific japonez. Privind în urmă, doar prin intermediul acordării atenției maxime calității serviciilor, mâncării și a atmosferei am reușit să avem cel mai longeviv restaurant cu specific japonez din Cluj-Napoca și să punem bazele primului lanț de Running Sushi-uri din România. Managementul reputației și asigurarea calității serviciilor merg mână în mână și se influențează reciproc. În cultura japoneză,onoarea și respectul față de ierarhie sunt la mare preț și tocmai aceste aspecte le-am avut în vedere în consolidarea echipelor de bucătari pe care le-am pregătit de-a lungul timpului. În raport cu clienții noștri, am abordat cu mari eforturi, aceeași viziune de a ne onora tot timpul promisiunea făcută lor: calitate desăvârșită în mod constant. Fără îndoială,reputația în acest domeniu este vitală dar și foarte greu de obținut, consolidat și menținut. Aici este adevărata provocare și fascinație!
Invitat FORO
Vă mulțumesc pentru invitația la FORO, un eveniment pe care îl găsesc deosebit de util în industria de profil românească. După cum știți deja, un bun restaurant funcționează datorită unei echipe în bucătărie și a unei echipe în sală cele două formând de fapt un ansamblu bine pus la punct. Chef-ul bucătăriei are ca misiune transmiterea savoir-faire-ului pentru o experiență plăcută a clientului, nu doar în bucătărie ci și echipei din sală. În acest moment, serviciile de calitate au devenit un punct foarte important în strategia restaurantelor de a atrage clienți și mai ales clienți exigenți. Pentru a avea o reputație, un Chef trebuie sa aibă deja o identitate proprie. De exemplu, la Cave de Bucarest este un restaurant cu specific francez haut-cuisine dar eco responsabil, 90-95% din ingredientele folosite fiind produse locale, de bază, nepretențioase decât din punct de vedere al calității. Un aspect foarte important în crearea și păstrarea acestei reputații o reprezintă ieșirea din bucătărie, interacțiunea cu clienții, atât în diverse evenimente culinare cât și direct în sală, unde îmi place foarte mult să comunic cu clienții, să le aflu opiniile, să finalizez o farfurie în fața lor – lucruri pe care le consider atât plăcute cât și utile, atât pentru mine cât și pentru ei după cum am descoperit, timp în care acel savoir-faire lucrează în continuare în spate, în bucătărie. Nu se poate face o bună bucătărie fără a iubi oamenii.
Invitat FORO
Philips Health Systems Sales Leader CEE
Master Partner ROHO
“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim „health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“
FORO Guest
The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.
FORO Guest
Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.
Guest Farmer
FORO Guest
The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.
Medic Invitat ROHO
„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”
Medic Invitat ROHO
”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”
Manager Invitat ROHO
„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”
Manager Invitat ROHO
”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”
Medic Invitat ROHO
„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”
Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.
Timisoara, Romania
IULIUS & ATTERBURY EUROPE
Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.