FORO Forumul Internațional de Reputație în Ospitalitate

Joi, 7 octombrie / București / ediția a 4-a

 

Forum internațional dedicat reputației în industria ospitalității, care promovează bunele practici, investițiile reprezentative și poveștile de succes ale hotelurilor și restaurantelor din întreaga lume. Evenimentul reunește anual investitori, lideri și stakeholderi din ospitalitate, manageri și chefi premiați, consultanți, manageri de proiecte, arhitecți, companii cu soluții.

Speakeri & Parteneri

Alexandru Mihai

Managing Partner Nordis Group

​Proiecte

The Clocktower

📍 New York, SUA

Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.

Le Premier

📍 ROMÂNIA

Restaurantul Le Premier este situat în centrul vechi al Constanței. Terasa restaurantului a fost transformată într-o gradină de vară la înălțime cu vedere către mare.

Sub Tâmpa

Restaurantul din Brașov aduce un concept unic în România: Gastronomia Transilvăneană Neo-tradițională. Poziționat la poalele muntelui, inspirat de natură.

Hyatt Hotel

📍 ROMÂNIA

Elementele principale de design – finisaje naturale, cum ar fi lemnul și piatra, dar și finisaje moderne, cum ar fi betonul, structurile metalice, fațadele din sticlă conturează stilul și arhitectura hotelului.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport

📍 ROMÂNIA

Primul Hotel deschis în interiorul Aeroportului Internațional Henri Coandă, cel mai mare aeroport din România. 

Jess Restaurant

📍 ROMÂNIA

Conceptul proiectului nostru urmează un contrast de culori deschise și dramatice și are un puternic simbol geometric care continuă să se repete în spațiu prin diferite materiale, forme, culori și obiecte.

Kaiamo

📍 ROMÂNIA

Pentru mobilierul și designul restaurantului din București s-au folosit bucăți de lemn vechi, din diferite regiuni ale țării, restaurate cu ajutorul meșteșugarilor artizani ca o formă de tribut adus României.

Hotel Lido by Phoenicia

📍 ROMÂNIA

Situat în centrul Bucureștiului, hotelul Lido readuce în prim plan atmosfera epocii interbelice combinată cu modernitatea și confortul zilelor noastre. 

Hotel Filitti

📍 ROMÂNIA

Deși este un hotel, atmosfera din camerele de cazare sunt primitoare asemeni unor locuințe.

Hotel Caro

📍 ROMÂNIA

Hotelul Caro este creat într-o fosta fabrică de glucoză – astfel vechiul trecut industrial a fost reamintit prin detaliile și inserțiile metalice folosite.

Hilton Graden Inn Budapesta

📍 UNGARIA

Prin proiectare, Carmen Tănase a încercat să deschidă parterul către stradă făcând să pară un spațiu deschis cu 2 grădini ascunse.

Hotel Snagov Club

📍 ROMÂNIA

Hotelul de 5 stele, aflat pe malul lacului Snagov a fost ales ca „Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente” de Luxury Travel Guide.

GastroLAB

📍 ROMÂNIA

GastroLAB Piața Victoriei este un refugiu în oraș, cu o atmosferă călduroasă, aproape familiară. Un loc nou, unde revii, de parcă a fost tot timpul acolo.

Restaurant SavArt

📍 ROMÂNIA

Echipa Studio3plus a căutat o legătură armonioasă între spațiul interior al parterului și terasa exterioară, articulând treceri progresive de la un spațiu la altul.

Restaurant B4

📍 ROMÂNIA

B4 este locul unde comunicăm cu ceilalți și ne provocăm capacitatea de percepție.

MAI MULTE

Agenda

Disponibilă în curând!

09:00 – 09:30

Welcoming Guests!!!
New York Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

09:00 – 09:30

Official Opening
09:30 – 11:30
Plenary Session 1
European Hospitals New York Hall – 1st floor
09:30 – 11:30
Plenary Session 2

Asian Hospitals
MexicoCity – 1st floor

09:30 – 11:30
Plenary Session 3

Hospital’s Safety Culture Infection Prevention and Control
Paris – 2nd floor

09:30 – 11:30

Plenary Session 4

Hospital’s Control
Cairo – 1st floor

11:30 – 12:00

Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st
Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

12:00 – 14:00

Round Table

Xgroup Meeting Concept INNOVATION FOR DEVELOPMENT. Health Policies
MexicoCity, Seoul – 2nd floor

14:00 – 15:00

Networking Lunch. Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

17:00 – 18:00

Business Networking. Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

Testimoniale

Nawaf Salameh

Președinte, Alexandrion Group Romania

Chef Tsuchiya Naofumi

Proprietar și Bucătar-Chef, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București

Diana Popescu

Manager General, Hotel Epoque 5*, București

Apariții Media

Slider

Parteneri

Partener

Un proiect creat de

Co-organizator

BORO Newsletter

Daca sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Proiecte Conexe Ospitalitate

PROIECTE SPECIALE

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Jens Jakob Gustmann

Philips Health Systems Sales Leader CEE

Master Partner ROHO

 

“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim “health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers