09:00 – 09:30
Welcoming Guests!!!
New York Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo
2 octombrie / București / Athénée Palace Hilton
Forum internațional dedicat reputației în industria ospitalității, care promovează bunele practici, investițiile reprezentative și poveștile de succes ale hotelurilor și restaurantelor din întreaga lume. Evenimentul reunește anual investitori, lideri și stakeholderi din ospitalitate, manageri premiați, chefi cu stele Michelin, consultanți, manageri de proiecte, companii cu soluții.
Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.
Restaurantul Le Premier este situat în centrul vechi al Constanței. Terasa restaurantului a fost transformată într-o gradină de vară la înălțime cu vedere către mare.
Restaurantul din Brașov aduce un concept unic în România: Gastronomia Transilvăneană Neo-tradițională. Poziționat la poalele muntelui, inspirat de natură.
Elementele principale de design – finisaje naturale, cum ar fi lemnul și piatra, dar și finisaje moderne, cum ar fi betonul, structurile metalice, fațadele din sticlă conturează stilul și arhitectura hotelului.
Primul Hotel deschis în interiorul Aeroportului Internațional Henri Coandă, cel mai mare aeroport din România.
Conceptul proiectului nostru urmează un contrast de culori deschise și dramatice și are un puternic simbol geometric care continuă să se repete în spațiu prin diferite materiale, forme, culori și obiecte.
Pentru mobilierul și designul restaurantului din București s-au folosit bucăți de lemn vechi, din diferite regiuni ale țării, restaurate cu ajutorul meșteșugarilor artizani ca o formă de tribut adus României.
Situat în centrul Bucureștiului, hotelul Lido readuce în prim plan atmosfera epocii interbelice combinată cu modernitatea și confortul zilelor noastre.
Deși este un hotel, atmosfera din camerele de cazare sunt primitoare asemeni unor locuințe.
Hotelul Caro este creat într-o fosta fabrică de glucoză – astfel vechiul trecut industrial a fost reamintit prin detaliile și inserțiile metalice folosite.
Prin proiectare, Carmen Tănase a încercat să deschidă parterul către stradă făcând să pară un spațiu deschis cu 2 grădini ascunse.
Hotelul de 5 stele, aflat pe malul lacului Snagov a fost ales ca „Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente” de Luxury Travel Guide.
GastroLAB Piața Victoriei este un refugiu în oraș, cu o atmosferă călduroasă, aproape familiară. Un loc nou, unde revii, de parcă a fost tot timpul acolo.
Echipa Studio3plus a căutat o legătură armonioasă între spațiul interior al parterului și terasa exterioară, articulând treceri progresive de la un spațiu la altul.
B4 este locul unde comunicăm cu ceilalți și ne provocăm capacitatea de percepție.
09:00 – 09:30
Welcoming Guests!!!
New York Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo
09:00 – 09:30
Asian Hospitals
MexicoCity – 1st floor
Hospital’s Safety Culture Infection Prevention and Control
Paris – 2nd floor
09:30 – 11:30
Hospital’s Control
Cairo – 1st floor
11:30 – 12:00
Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st
Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo
12:00 – 14:00
Round Table
Xgroup Meeting Concept INNOVATION FOR DEVELOPMENT. Health Policies
MexicoCity, Seoul – 2nd floor
14:00 – 15:00
17:00 – 18:00
Daca sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre
vă rugăm să vă înscrieți aici.
Fondator și arhitect ateliero
Speaker invitat
Alex este un tanar arhitect si designer care in 2015 a fondat în Bucuresti studioul Ateliero. Aflat in plina afirmare, Alex are în vedere o idee foarte clara: calitatea vietii este data de calitatea locuirii. Asadar, Alex vrea sa imagineze locuri mai frumoase, in care oamenii sa traiasca mai bine si sa isi petreaca timpul liber cu mai multa savoare.
PORTUGAL
NEW YORK, SUA
Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.
Executive Chef, Clocktower New York
Chef Restaurant Sub Tâmpa
Speaker și Invitat
În bucătăria restaurantului din Brașov, Chef Alexandru Antal reinterpretează rețete tradiționale românești culese din cărți și manuscrise, promovând astfel un nou concept: gastronomia transilvăneană neo-tradițională. S-a definitivat ca bucătar la Casa Hirscher, după care și-a continuat perfecționarea la Magorabin, în Torino, la The Jane, în Antwerp, iar apoi la Crab&Boar, în UK, restaurant aflat în ghidul Michelin.
Speaker și Invitat
Fondator și Arhitect ENTERPRISE architecture & design
Speaker și Invitat
Din ultimele proiecte cele mai notorii sunt: Hilton Garden Inn București și Hilton Garden Inn Budapesta, un hotel nou deschis cu 214 camere în centrul orasului Budapesta, intre Opera si faimoasa Bazilica. Proiectele au primit recent recunoaștere și premii internaționale și au fost publicate în diverse reviste de arhitectură sau design. Mai multe informații: enterprise-ad.com
Speaker și Invitat
Dragoș Ștefănescu conduce alături de sora sa unul dintre cele mai apreciate restaurante de pe litoralul Românesc. În 2019, restaurantul a primit cel mai mare punctaj din orașul Constanța în ghidul culinar Gault & Millau, 11,5 puncte și o bonetă.
General Manager Hotel Lido by Phoenicia 4*
Speaker and Guest
Are o experiență în turism de aproximativ 10 ani dintre care 3 ani în grupul Phoenicia Hotels, activând pe locațiile de pe litoral. Conduce hotelul Lido by Phoenicia de 1 an de zile, această locație, fiind complet renovată și inaugurată la începutul anului 2019.
PORTUGAL
PORTUGALIA
Chef Henrique Sa Pessoa, în februarie 2009, și-a deschis primul restaurant, Alma, care a câștigat premiul Restaurant of the Year al revistei Wine. În 2013, a deschis în parteneriat, Cais da Pedra, tot la Lisabona. Noiembrie 2015 Alma s-a mutat în cea mai nobilă și istorică parte a orașului, Chiado. În primul an de deschidere, Alma a fost distinsă de ghidul roșu cu o stea Michelin * 1.
Partener FORO
“Ne-am alăturat FORO pentru că suntem convinși că o industrie de succes nu există fără standarde înalte de calitate, ce se traduc inevitabil în amintiri de neuitat pentru clienți.”
General Manager, Hilton Garden Inn Bucharest Airport, primul hotel din România deschis în interiorul unui aeroport
Speaker și Invitat
Anca Cristea are peste 15 ani de experiență în industria ospitalității. De-a lungul carierei sale, aceasta a condus și Hotelul K+K Elisabeta din București, dar și MGallery by Sofitel Tarčin Forest Resort & Spa din Sarajevo.
Lider al industriei hoteliere și turismului din Polonia / A fost decorat de Președintele Andrzej Duda și de Ministrul Turismului
Speaker și Invitat
Gheorghe Marian Cristescu și-a început aventura în industria hotelieră în urmă cu peste 20 de ani. Până în 2019 a fost Președinte al Chopin Airport Development, companie care are misiunea de dezvolta hoteluri lângă aeroporturi. În prezent este Președintele POLSKI HOLDING HOTELOWY (PHH) și se ocupă de consolidarea managementului hotelurilor de stat.
Moderator al sesiunii „Restaurant Reputation”
Speaker și Moderator
Chef Cezar Munteanu lucrează în domeniul gastronomiei de peste 27 de ani. A ajuns să gătească pentru mari personalități ale lumii, dar și pentru copiii săraci din Africa. Astăzi predă management culinar și dezvoltă proiecte în industria ospitalității, îi învață pe copiii din România ce înseamnă alimentația sănătoasă și îi inspiră pe tinerii bucătari, nu doar să gătească, ci și să fie profesioniști responsabili. Este recunoscut ca fiind unul dintre cei mai mari susținători ai tinerei generații de bucătari din România, fiind implicat în proiecte de responsabilitate socială care susțin educația profesională. 15 ani de diplomație au făcut din Cezar Munteanu, din bucătarul diplomației românești, un diplomat al bucătarilor români.
Managing Partner UNITH2B ARCHITECTS
Speaker și Invitat
UNITH2B este un birou de arhitectură fondat în 2013, cu o înaltă calificare în termeni de calitate a proiectării și execuţiei. Conceptele cheie ale biroului UNITH2B – calitate, flexibilitate, creativitate – contribuie la acoperirea unei palete largi de servicii în domeniul construcţiilor. Obiectivul principal este mereu obţinerea celor mai înalte standarde, deoarece UNITH2B ARCHITECTS crede că rezultatele notabile se obţîn prin organizare ireproșabilă, coordonarea tuturor specializărilor implicate și transformarea obiectelor de arhitectură realizate în repere pe piaţa de hoteluri și restaurante din România. Mai multe informații: www.unith2b.com
A primit distincția „Cheful Anului 2019“ din partea Gault & Millau
Speaker și Invitat
Chef Alexandru Dumitru se remarcă printr-un stil culinar bazat pe ingrediente de calitate, puse în valoare într-un mod cât mai simplu. De-a lungul carierei sale a lucrat în mai multe restaurante prestigioase, precum: Les Solistes (Berlin), Auberge du Soleil (California), Atra Doftana (premiul Terroir, Gault&Millau 2018), Bistro Ateneu, Anika Restaurant. În februarie 2020, cheful și-a deschis propriul restaurant – Restaurant Anika – în cadrul căruia își va pune în aplicare viziunea culinară.
Chef și Owner, Alma Restaurant 2* Michelin, Portugalia
Speaker și Invitat
În februarie 2009 Chef Henrique a deschis primul său restaurant, Alma, în Lisabona. În 2015 restaurantul Alma s-a mutat în cea mai nobilă și istorică parte a orașului, Chiado. În primul an de la deschidere, Alma a primit 1* Michelin. În Noiembrie 2018 restaurantul a fost premiat cu 2* Michelin. De asemenea, Chef Henrique a deschis restaurantul Tapisco în Lisabona și în Porto, Balcão în El Corte Inglês – Gourmet Experience, inspirat de taverna portugheză.
Invitat FORO
CEO WINSEDSWISS EDUCATION GROUP (WEG) & PROFESOR LA FACULTATEA DE BUSINESS ȘI ECONOMIE, UNIVERSITATEA DIN LAUSANNE
Speaker și Invitat
Dr. Ray F. Iunius este autorul a numeroase lucrări, precum “Industrie de l’accueil”, “Hôtellerie de Luxe”, “La gestion des spas”, “Un hotel, un modèle?” , în edițiile ”de Boeck” și coautor al “Lausanne Report on the future of Hospitality Industry”.
Primul român care a primit o stea Michelin
Keynote Speaker
Născut la Bistrița, Bogdan Dănilă a lucrat o perioadă de timp în echipa lui Gordon Ramsey și a fost nominalizat în topul celor mai buni 30 de bucătari sub 30 de ani din Marea Britanie. În prezent este executive chef al restaurantului Clocktower din cadrul hotelului New York Edition, parte a lanțului Marriott International. În 2017, Bogdan Dănilă a primit prima stea Michelin.
Invitat FORO
Vă mulțumesc pentru invitația la FORO, un eveniment pe care îl găsesc deosebit de util în industria de profil românească. După cum știți deja, un bun restaurant funcționează datorită unei echipe în bucătărie și a unei echipe în sală cele două formând de fapt un ansamblu bine pus la punct. Chef-ul bucătăriei are ca misiune transmiterea savoir-faire-ului pentru o experiență plăcută a clientului, nu doar în bucătărie ci și echipei din sală. În acest moment, serviciile de calitate au devenit un punct foarte important în strategia restaurantelor de a atrage clienți și mai ales clienți exigenți. Pentru a avea o reputație, un Chef trebuie sa aibă deja o identitate proprie. De exemplu, la Cave de Bucarest este un restaurant cu specific francez haut-cuisine dar eco responsabil, 90-95% din ingredientele folosite fiind produse locale, de bază, nepretențioase decât din punct de vedere al calității. Un aspect foarte important în crearea și păstrarea acestei reputații o reprezintă ieșirea din bucătărie, interacțiunea cu clienții, atât în diverse evenimente culinare cât și direct în sală, unde îmi place foarte mult să comunic cu clienții, să le aflu opiniile, să finalizez o farfurie în fața lor – lucruri pe care le consider atât plăcute cât și utile, atât pentru mine cât și pentru ei după cum am descoperit, timp în care acel savoir-faire lucrează în continuare în spate, în bucătărie. Nu se poate face o bună bucătărie fără a iubi oamenii.
Invitat FORO
Dorința mea de a participa la acest eveniment nu este întâmplătoare! Investirea în calitatea serviciilor reprezintă pentru noi crezul întregii noastre afaceri. Acum 15 ani, am ales România și Clujul în principiu pentru că nu existau foarte multe restaurante cu specific japonez. Privind în urmă, doar prin intermediul acordării atenției maxime calității serviciilor, mâncării și a atmosferei am reușit să avem cel mai longeviv restaurant cu specific japonez din Cluj-Napoca și să punem bazele primului lanț de Running Sushi-uri din România. Managementul reputației și asigurarea calității serviciilor merg mână în mână și se influențează reciproc. În cultura japoneză,onoarea și respectul față de ierarhie sunt la mare preț și tocmai aceste aspecte le-am avut în vedere în consolidarea echipelor de bucătari pe care le-am pregătit de-a lungul timpului. În raport cu clienții noștri, am abordat cu mari eforturi, aceeași viziune de a ne onora tot timpul promisiunea făcută lor: calitate desăvârșită în mod constant. Fără îndoială,reputația în acest domeniu este vitală dar și foarte greu de obținut, consolidat și menținut. Aici este adevărata provocare și fascinație!
Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București
Invitat FORO
Aș spune că utilitatea și echiparea spațiului sunt capitale într-un restaurant. Calitatea serviciilor este direct proporțională cu investiția în resursele umane, pentru că oamenii sunt furnizorii de servicii într-un restaurant. Meseria de Chef în România are de îndepărtat reputația negativă pe care a avut-o această profesie considerată a oamenilor necalificați înainte de a se conștientiza faptul că a fi Chef înseamnă mult mai mult decât a ști să gătești. Reputația Chefului în România e încă la început și de acum înainte va fi important ce se va întâmpla. Pentru mine reputația este construită pe niște principii susținute de o filozofie și o mentalitate. Nu poți să iți construiești reputația susținând ceva în ce nu crezi sau care nu te caracterizează.
Invitat FORO
Reputația online și offline a unei proprietăți transcende gradul de notorietate al locului sau al brandului, ea reprezintă cel mai fidel indicator al gradului de satisfacție al oaspeților, în același timp măsurând percepția tuturor publicurilor asupra performanței hotelului. În cazul unui hotel boutique, precum Epoque, care se definește prin calitatea și gradul de personalizare al serviciilor, comunicarea de brand și comunicarea directă și reală cu oaspeții și cu partenerii noștri face parte din activitatea de zi cu zi. Întotdeauna mă implic personal în dialogul cu oaspeții Epoque, fie că e vorba de a monitoriza și a răspunde la recenziile online, sau de diversele solicitări cu privire la serviciile și evenimentele care au loc la noi. Indiferent de categorie sau de numărul de stele sau de faptul că este amplasat într-o zonă turistică sau una de business, calitatea spațiilor, facilităților și a infrastructurii este esentială pentru confortul și siguranța oaspeților, cât și pentru un management eficient. În ceea ce privește calitatea serviciilor, aceasta reprezintă nu numai prioritatea numărul unu, dar și diferențiatorul principal și identitatea fiecărei proprietăți.
Chef & Owner Restaurant Kaiamo
Speaker și Invitat
După absolvirea programului ‘Grand Diplôme de Cuisine et Pâtisserie’ al institutului Le Cordon Bleu, Chef Radu a experimentat scena gastronimica londoneză, pornind de la mici restaurante, continuând în bucătării ale hotelurilor de 5 stele, iar apoi culminând cu perioada lucrată în bucătăria renumitului bucătar Ollie Dabbous, la extravaganta sa locație cu 1 stea Michelin.
În doar 9 luni de la deschidere, KAIAMO a primit 15 puncte și 3 bonete în ghidul Gault & Millau România, iar Chef Radu Ionescu a fost primit distincția de ‘Great Chef of Tomorrow”.
Speaker și Invitat
Restocracy.ro este un sistem de evaluare și prezentare a restaurantelor, lansat în martie 2017, de către George Butunoiu și alți evaluatori independenți. În ultimii 10 ani, George Butunoiu a evaluat peste 1000 de restaurante și cafenele din București în care se poate mânca, dintre cele 3500.
PORTUGAL
ROMÂNIA
Conceptul a pornit de la locație și funcțiune și Cristiana Zgripcea a încercat să respecte și să pună în evidență aceste doua elemente principale cu ajutorul finisajelor și mobilierului. Desi este un hotel, atmosfera din camerele de cazare sunt primitoare asemeni unor locuinte. Camera de cazare este un mixt de contraste. Finisajele prețioase se îmbină cu cele brute, spre exemplu s-a folosit catifea la nivelul draperiilor și capitonajele, iar plafonul a fost păstrat din beton aparent, în forma sa creată de turnare. Cea mai mare provocare a fost ca finisajele alese să fie conforme cu viziunea Cristianei Zgripcea asupra designului rezultatului final, dar și cu bugetul impus de beneficiar și cu normele actuale din industria hotelieră.
ARHITECT ȘI DESIGNER INTERIOR ÎN CADRUL GROSU ART STUDIO
Speaker și Invitat
Grosu Art Studio este locul în care sunt create și dezvoltate concepte de succes în industria ospitalității: restaurante, hoteluri, cafenele, spa-uri și cluburi.
www.grosuartstudio.ro
PORTUGAL
ROMÂNIA
Punctul de start al proiectului a fost o identitate dezvoltată în ultimii trei ani la Balvanyos Resort împreună cu proprietarii și cu Gyarfas Olah, artist și designer vestimentar. Tema a presupus continuarea acestei identități și la București, adaptând-o mediului urban, fără a pierde din atmosfera și sensibilitatea locului original. GastroLAB Balvanyos este un refugiu în natură, un spațiu deschis cu o atmosferă primitoare și un meniu bazat pe ingrediente locale. Introducerea lui în Piața Victoriei s-a tradus printr-un restaurant urban cu o bucătărie moderna și o selecție substanțială de vinuri. În viziunea arhitecților, un restaurant este susținut de trei ingrediente: mâncare, oameni și ambianță. Provocarea a fost traducerea unui spațiu cu caracter urban, deschis și neo-industrial într-un loc cu atmosferă primitoare protejat de agitația orașului. Identitatea locului este dată de folosirea materialelor naturale și prezența sticlelor de vin. Lemnul de stejar, obiectele din răchită, sticla în diferitele forme, pielea pe un fundal închis, predomină spațiul. Tavanul din elemente de lemn conduce vizual clientul către zonele principale: barul, zona de mese, vitrina de vinuri și bucătăria deschisă. Iluminatul interior fixează zone, sculptând insule de intimitate. Logo-ul este inspirat de sculptura creată de Gyarfas Olah pentru GastroLAB Balvanyos, refăcută in-situ și la București.
PORTUGAL
ROMÂNIA
Arhitect şi Fondator al biroului de arhitectură Răzvan Bârsan + Partners
Speaker și Invitat
Biroul de arhitectură a câștigat premiului internaţional World Architecture Community Awards, la categoria Designed, în cadrul ediţiilor 2010, 2011, 2018 și 2019. Mai multe informații: www.razvanbarsan.com
PORTUGAL
ROMÂNIA
Speaker și Invitat
Împreună cu echipa sa, a proiectat café-bistro B4 din București, una dintre cele mai recente lucrări. A desfășurat activitate educațională ca profesor invitat la Universitatea de Arhitectură „Ion Mincu” din București, departamentul de proiectare. Pe lângă lucrările de proiectare, este activ implicat în viata publică a designului în București, Constanța și alte orașe, în expoziții-manifest și, de asemenea, ca membru fondator al asociațiilor de integrare urbană socio-culturală. Mai multe informații: re-act.ro
Fondator vinul.ro, primul portal online din România dedicat vinurilor
Speaker și Invitat
Vinul. ro este inițiator al Zilei naționale pentru gastronomia și vinurile din România.
PORTUGAL
ROMÂNIA
ROMÂNIA
ROMÂNIA
Hilton Garden Inn Bucharest Airport, face parte din brandul Hilton Garden Inn al lanțului internațional Hilton și este construit chiar în incinta aeroportului Henri Coandă Otopeni, la o distanță de 5 minute de mers pe jos de Terminalul Plecări. Este primul hotel deschis în incinta unui aeroport din România. Hilton Garden Inn Bucharest Airport pune la dispoziția oaspeților săi 218 camere, 5 săli de conferință, special amenajate și utilate pentru a oferi posibilitatea organizării diferitelor tipuri de întâlniri sau evenimente, un restaurant, ce oferă oaspeților posibilitatea de a servi micul dejun, prânzul și cina precum și de un bar, ideal pentru relaxare la sfârșitul unei zile aglomerate.
Fondator Horeca School
Horeca School este o şcoală contemporana care combină noțiunile tradiționale cu o viziune deschisă asupra viitorului. Mai multe detalii: horecaschool.ro
ARHITECT ȘI FONDATOR SKAARCHITECTS
Speaker și Invitat
skaarchitects este un atelier de arhitectură ce se concentrează în cadrul proiectelor sale pe
explorarea de noi tipologii și identități spațiale. Biroul a fost fondat în anul 2008, la București,
de către arhitecții Sorin Istudor și Kalliopi Dimou. Proiectele abordate sunt în general de
dimensiuni mici și medii pentru clienți din zona HoReCa, birouri și rezidențial dar și proiecte
în zona culturală pentru design expozițional, pentru muzee și galerii private, fiind întotdeauna
interesați în dezvoltarea de spații adaptate cât mai bine contextului și necesitaților specifice
dintr-o perspectivă contemporană.
PORTUGAL
ROMÂNIA
Echipa Studio3plus a căutat o legătură armonioasă între spațiul interior al parterului și terasa exterioară, articulând treceri progresive de la un spațiu la altul, prin materiale, texturi și nuanțe diferite în tema vizuală generală a spațiului natural care pare că pătrunde și în saloanele casei, ca un oaspete.
Planul parterului se remarcă prin calitățile arhitecturale ale compartimentărilor originale – integral păstrate în amenjare, alături de toate detaliile decorative autentice. Nuanțe pastelate de verde, alb, gri și ocru se împletesc într-un spectru armonios și liniștitior, intenția arhitecților fiind aceea de a sublinia inserarea elementelor naturale în interiorul casei, sau pătrunderea grădinii în saloanele restaurantului. SavArt devine astfel un loc al recunoașterilor istorice, al jocurilor cu referințele vizuale, al îndrăznelii de creație în design și nu mai puțin de evocare a unor amestecuri de experiențe multisenzoriale și de efecte teatrale în același timp.
ROMÂNIA
ROMÂNIA
Hotelul de 5 stele, aflat pe malul lacului Snagov a fost ales ca „Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente” de Luxury Travel Guide.
Arhitect Studio3plus
Speaker și Invitat
Arhitect Fondator PATRIULIUS ȘI ASOCIAȚII
Speaker și Invitat
Biroul de arhitectură Patrulius și Asociații își desfășoară activitatea de 12 ani. Modernizarea zonei de tratament a hotelului Crowne Plaza a reprezentat o misiune importantă pentru echipa lor. În realizarea proiectului s-au raportat constant la cele trei caracteristici fundamentale ale clădirii: deschiderea către natură, claritatea geometriei și fluiditatea spațiilor. Mai multe informații: patrulius.ro
ROMÂNIA
ROMÂNIA
Sub Tâmpa este unul dintre cele mai apreciate restaurante din Brașov, obținând 12 puncte și o bonetă în cea mai recentă ediție a ghidului Gault & Millau. Localul de la poalele muntelui Tâmpa are un design inspirat de natură și o poveste care pornește de la dorința simplă de a pune o mâncare bună pe masă în haine de sărbătoare, având rădăcinile adânci în tradiția culinară a familiei.
ROMÂNIA
ROMÂNIA
ΚΛΙΛΜO̲ este locul unde se întâlnește sezonalitatea cu terroirul românesc, într-o bucătărie orchestrată cu atenție de Chef Radu Ionescu. Meniurile sezoniere, împreună cu designul inspirat de elemente etno și abordarea diferită față de Bucătăria Românească Contemporană, au contribuit la obținerea premiilor și distincțiilor de către KAIAMO în câteva luni de la deschiderea oficială.
WORLD’S 50 BEST RESTAURANTS, autoritate și ghid gastronomic cu acoperire globală, a inclus restaurantul KAIAMO în lista WORLD’S 50 BEST Discovery – cele mai bune 1.000 de restaurante din lume.
UNGARIA
CEO Niro Investment Group
Speaker și Invitat
Niro Investment Group este un grup de firme cu o experienţă de peste 25 de ani în investiţii, dezvoltarea şi managementul proprietăţilor imobiliare. Niro a adus brandul hotelier de cinci stele Swissôtel în România. Construcția celui mai înalt hotel din România va măsura 85 de metri, se desfășoară pe un teren de circa 4.000 metri pătrați și va fi inaugurat în 2021. Mai multe informații: www.nirogroup.ro
General Manager Hotel Snagov Club
Speaker și Invitat
Marius conduce de 7 ani Hotelul Snagov Club care a fost ales ca Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente de Luxury Travel Guide – Europe Awards, și care a primit Premiul de Excelență pentru cazare de lux în România, în 2019, din partea Lux Life Magazine.
România
Conceptul proiectului urmează un contrast de culori deschise și dramatice și are un puternic simbol geometric care continuă să se repete în spațiu prin diferite materiale, forme, culori și obiecte. Semicercul prezent în logo-ul restaurantului și spațiul interior este un simbol pentru Studioul Biancoebianca. Modele simple și materiale minimaliste sunt combinate pentru a crea un spațiu deosebit. Efectul box in box este factorul wow al restaurantului încalcă regulile spațiului. Designerii au folosit o paletă de culori Wes Anderson. De asemenea, există câteva repetări de numere magice, cum ar fi 3 arcade, 7 scaune, simboluri pe care studioul de design le-a folosit ca și concept pentru dezvoltarea imaginație. Partea din spate a restaurantului reprezintă maturitatea, aici abordarea designului este mai simplu, cu linii îndrăznețe. Combinația de culori regale în contrast cu culorile luminoase, pale a fost o provocare de a evidenția cele 3 spații și starea de spirit pentru fiecare dintre ele.
Designer de interior și de produs și co-fondator BIANCOEBIANCA
Speaker și Invitat
Studioul ei de design a fost înființat în 2017, are momentan un sediu în Timișoara, iar altul la Beirut – Liban, asociatul ei, Elie, fiind architect libanez. Bianca urmează un concept simplu, dar puternic. Crede în ideea de schimbare și în faptul că lumea are nevoie de mai multă funcționalitate decât frumusețe. Munca sa și a echipei sale este recunoscută în toată lumea, proiectele sale fiind publicate în cele mai importante reviste și site-uri de design. Mai multe informații: biancoebianca.com
Philips Health Systems Sales Leader CEE
Master Partner ROHO
“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim „health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“
Manager Invitat ROHO
„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”
FORO Guest
Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.
FORO Guest
The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.
FORO Guest
The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.
Guest Farmer
Medic Invitat ROHO
„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”
Medic Invitat ROHO
”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”
Manager Invitat ROHO
”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”
Medic Invitat ROHO
„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”
Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.
Timisoara, Romania
IULIUS & ATTERBURY EUROPE
Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.