FORO International Forum for Reputation in Hospitality

5 iunie / București / JW Marriott Grand Hotel


Forum internațional dedicat reputației în industria ospitalității, care promovează bunele practici, investițiile reprezentative și poveștile de succes ale hotelurilor și restaurantelor din întreaga lume. Evenimentul reunește anual investitori, lideri și stakeholderi din ospitalitate, manageri premiați, chefi cu stele Michelin, consultanți, manageri de proiecte, companii cu soluții. Tema ediției 2020 este “Managementul Situațiilor de Criză în Ospitalitate”.

Speakeri & Parteneri

Bogdan Dănilă

primul român care a primit o stea Michelin

Keynote Speaker

Gheorghe Marian Cristescu

Lider al industriei hoteliere și turismului din Polonia / A fost decorat de Președintele Andrzej Duda și de Ministrul Turismului

Henrique Sa Pessoa

Chef și Owner, Alma Restaurant 2* Michelin, Portugalia

Alexandru Dumitru

a primit distincția „Cheful Anului 2019“ din partea Gault & Millau

Anca Mădălina Cristea

General Manager, Hilton Garden Inn Bucharest Airport 4*, primul hotel din România deschis în interiorul unui aeroport

Cezar Munteanu

Moderator al sesiunii „Restaurant Reputation”

George Butunoiu

Evaluator de restaurante și fondatorul Restocracy.ro

Dragoș Ștefănescu

Manager Restaurant Le Premier, unul dintre cele mai apreciate restaurante de la malul Mării Negre

Ray F. Iunius

Business Development Director în cadrul EHL Advisory Services

Cristiana Zgripcea

Fondator Cristiana Zgripcea Interior Design

Carmen Tănase

Fondator-Arhitect Enterprise-ad

Alexandru Antal

Chef Restaurant Sub Tâmpa

Radu Ionescu

Chef & Owner Kaiamo Restaurant, clasat în top 1000 locații din lume

Hildegard Brandl

Managing Partner UNITH2B

Cezar Ioan

Fondator Vinul.ro, prima platformă online din România dedicată vinurilor

Timeea Bianca Diosi

Designer de interior și de produs, co-fondator BIANCOEBIANCA

Marius Sucală

Manager Hotel Snagov Club 5*

Zsolt Nagy

Ceo niro investment Group

Șerban Patrulius

Arhitect Fondator PATRIULIUS ȘI ASOCIAȚII 

Dragoș Scurtulescu

Arhitect Studio3plus

Sorin Istudor

Arhitect și Fondator skaarchitects

MAI MULTE

​Proiecte

The Clocktower

📍 New York, SUA

Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.

Alma Restaurant 2* Michelin

📍 Portugalia

Chef Henrique Sa Pessoa, în februarie 2009, și-a deschis primul restaurant, Alma, care a câștigat premiul Restaurant of the Year al revistei Wine. În primul an de deschidere, Alma a fost distinsă de ghidul roșu cu o stea Michelin * 1.

Le Premier

📍 ROMÂNIA

Restaurantul Le Premier este situat în centrul vechi al Constanței. Terasa restaurantului a fost transformată într-o gradină de vară la înălțime cu vedere către mare.

Sub Tâmpa

Restaurantul din Brașov aduce un concept unic în România: Gastronomia Transilvăneană Neo-tradițională. Poziționat la poalele muntelui, inspirat de natură.

Hilton Garden Inn Bucharest Airport

📍 ROMÂNIA

Primul Hotel deschis în interiorul Aeroportului Internațional Henri Coandă, cel mai mare aeroport din România. 

Jess Restaurant

📍 ROMÂNIA

Conceptul proiectului nostru urmează un contrast de culori deschise și dramatice și are un puternic simbol geometric care continuă să se repete în spațiu prin diferite materiale, forme, culori și obiecte.

Kaiamo

📍 ROMÂNIA

Pentru mobilierul și designul restaurantului din București s-au folosit bucăți de lemn vechi, din diferite regiuni ale țării, restaurate cu ajutorul meșteșugarilor artizani ca o formă de tribut adus României.

Hotel Lido by Phoenicia

📍 ROMÂNIA

Situat în centrul Bucureștiului, hotelul Lido readuce în prim plan atmosfera epocii interbelice combinată cu modernitatea și confortul zilelor noastre. 

Hotel Filitti

📍 ROMÂNIA

Deși este un hotel, atmosfera din camerele de cazare sunt primitoare asemeni unor locuințe.

Hotel Caro

📍 ROMÂNIA

Atmosfera creată de Hildegard Brandl și UNITH2B este una prietenoasă, de calm și de relaxare. Ei au reușit să inducă acea stare placută pe care orice cameră de hotel ar trebui să o transmită clientului său.

Hilton Graden Inn Budapesta

📍 UNGARIA

Prin proiectare, Carmen Tănase a încercat să deschidă parterul către stradă făcând să pară un spațiu deschis cu 2 grădini ascunse.

Hotel Snagov Club

📍 ROMÂNIA

Hotelul de 5 stele, aflat pe malul lacului Snagov a fost ales ca „Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente” de Luxury Travel Guide.

MAI MULTE

Agenda

Disponibilă în curând!

09:00 – 09:30

Welcoming Guests!!!
New York Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

09:00 – 09:30

Official Opening
09:30 – 11:30
Plenary Session 1
European Hospitals New York Hall – 1st floor
09:30 – 11:30
Plenary Session 2

Asian Hospitals
MexicoCity – 1st floor

09:30 – 11:30
Plenary Session 3

Hospital’s Safety Culture Infection Prevention and Control
Paris – 2nd floor

09:30 – 11:30

Plenary Session 4

Hospital’s Control
Cairo – 1st floor

11:30 – 12:00

Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st
Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

12:00 – 14:00

Round Table

Xgroup Meeting Concept INNOVATION FOR DEVELOPMENT. Health Policies
MexicoCity, Seoul – 2nd floor

14:00 – 15:00

Networking Lunch. Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

17:00 – 18:00

Business Networking. Exhibition Visit Halls: New York Foyer, 1st Floor Foyer, Beijing, Viena, MexicoCity, Seul, Monreal, Paris, Cairo

Testimoniale

Nawaf Salameh

Președinte, Alexandrion Group Romania

Chef Tsuchiya Naofumi

Proprietar și Bucătar-Chef, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București

Diana Popescu

Manager General, Hotel Epoque 5*, București

Apariții Media

Slider

Parteneri

Professional Partners

Susținători și expozanți

Travel partner

wine partner

Un proiect creat de

Co-organizator

BORO Newsletter

Daca sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Proiecte Conexe Ospitalitate

PROIECTE SPECIALE

Hotel Snagov Club

ROMÂNIA

ROMÂNIA

Hotelul de 5 stele, aflat pe malul lacului Snagov a fost ales ca „Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente” de Luxury Travel Guide.

Prezentat de

Marius Sucală
Manager Hotel Snagov Club 5*

Chef Tsuchiya Naofumi

Proprietar și Bucătar-Chef, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Invitat FORO

Dorința mea de a participa la acest eveniment nu este întâmplătoare! Investirea în calitatea serviciilor reprezintă pentru noi crezul întregii noastre afaceri. Acum 15 ani, am ales România și Clujul în principiu pentru că nu existau foarte multe restaurante cu specific japonez. Privind în urmă, doar prin intermediul acordării atenției maxime calității serviciilor, mâncării și a atmosferei am reușit să avem cel mai longeviv restaurant cu specific japonez din Cluj-Napoca și să punem bazele primului lanț de Running Sushi-uri din România. Managementul reputației și asigurarea calității serviciilor merg mână în mână și se influențează reciproc. În cultura japoneză,onoarea și respectul față de ierarhie sunt la mare preț și tocmai aceste aspecte le-am avut în vedere în consolidarea echipelor de bucătari pe care le-am pregătit de-a lungul timpului. În raport cu clienții noștri, am abordat cu mari eforturi, aceeași viziune de a ne onora tot timpul promisiunea făcută lor: calitate desăvârșită în mod constant. Fără îndoială,reputația în acest domeniu este vitală dar și foarte greu de obținut, consolidat și menținut. Aici este adevărata provocare și fascinație!

Nawaf Salameh

President, Alexandrion Group Romania

Partener FORO

“Ne-am alăturat FORO pentru că suntem convinși că o industrie de succes nu există fără standarde înalte de calitate, ce se traduc inevitabil în amintiri de neuitat pentru clienți.”

Anca Mădălina Cristea

General Manager, Hilton Garden Inn Bucharest Airport, primul hotel din România deschis în interiorul unui aeroport

Speaker și Invitat

Anca Cristea are peste 13 ani de experiență în industria ospitalității. De-a lungul carierei sale, aceasta a condus și Hotelul K+K Elisabeta din București, dar și MGallery by Sofitel Tarčin Forest Resort & Spa din Sarajevo.

 

Sursă imagine: kongres-magazine.eu

 

www.hilton.com

Gheorghe Cristescu

Lider al industriei hoteliere și turismului din Polonia / A fost decorat de Președintele Andrzej Duda și de Ministrul Turismului

Speaker și Invitat

Gheorghe Marian Cristescu și-a început aventura în industria hotelieră în urmă cu peste 20 de ani. Până în 2019 a fost Președinte al Chopin Airport Development, companie care are misiunea de dezvolta hoteluri lângă aeroporturi. În prezent este Președintele POLSKI HOLDING HOTELOWY (PHH) și se ocupă de consolidarea managementului hotelurilor de stat.

 

www.phh.pl

Diana Popescu

General Manager, Hotel Epoque 5*, București

Invitat FORO 

Reputația online și offline a unei proprietăți transcende gradul de notorietate al locului sau al brandului, ea reprezintă cel mai fidel indicator al gradului de satisfacție al oaspeților, în același timp măsurând percepția tuturor publicurilor asupra performanței hotelului. În cazul unui hotel boutique, precum Epoque, care se definește prin calitatea și gradul de personalizare al serviciilor, comunicarea de brand și comunicarea directă și reală cu oaspeții și cu partenerii noștri face parte din activitatea de zi cu zi. Întotdeauna mă implic personal în dialogul cu oaspeții Epoque, fie că e vorba de a monitoriza și a răspunde la recenziile online, sau de diversele solicitări cu privire la serviciile și evenimentele care au loc la noi. Indiferent de categorie sau de numărul de stele sau de faptul că este amplasat într-o zonă turistică sau una de business, calitatea spațiilor, facilităților și a infrastructurii este esentială pentru confortul și siguranța oaspeților, cât și pentru un management eficient. În ceea ce privește calitatea serviciilor, aceasta reprezintă nu numai prioritatea numărul unu, dar și diferențiatorul principal și identitatea fiecărei proprietăți.

Sorin Istudor

ARHITECT ȘI FONDATOR SKAARCHITECTS

Speaker și Invitat

Skaarchitects este un laborator de arhitectură care conduce proiecte și intervenții publice care se concentrează pe explorarea diferitelor tipuri de identități spațiale. Mai multe informații: skaarchitects.blogspot.com

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Invitat FORO 

Aș spune că utilitatea și echiparea spațiului sunt capitale într-un restaurant. Calitatea serviciilor este direct proporțională cu investiția în resursele umane, pentru că oamenii sunt furnizorii de servicii într-un restaurant. Meseria de Chef în România are de îndepărtat reputația negativă pe care a avut-o această profesie considerată a oamenilor necalificați înainte de a se conștientiza faptul că a fi Chef înseamnă mult mai mult decât a ști să gătești. Reputația Chefului în România e încă la început și de acum înainte va fi important ce se va întâmpla. Pentru mine reputația este construită pe niște principii susținute de o filozofie și o mentalitate. Nu poți să iți construiești reputația susținând ceva în ce nu crezi sau care nu te caracterizează.

The Clocktower

PORTUGAL

NEW YORK, SUA

Clocktower este restaurantul în care Bogdan Dănilă este Executive Chef, fiind primul român care a primit o stea Michelin.

Prezentat de

Bogdan Dănilă
primul român care a primit o stea Michelin

Executive Chef, Clocktower New York

George Butunoiu

Evaluator de restaurante și fondatorul Restocracy.ro

Speaker și Invitat

Restocracy.ro este un sistem de evaluare și prezentare a restaurantelor, lansat în martie 2017, de către George Butunoiu și alți evaluatori independenți. În ultimii 10 ani, George Butunoiu a evaluat peste 1000 de restaurante și cafenele din București în care se poate mânca, dintre cele 3500.

 

www.restocracy.ro

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Invitat FORO

Vă mulțumesc pentru invitația la FORO, un eveniment pe care îl găsesc deosebit de util în industria de profil românească. După cum știți deja, un bun restaurant funcționează datorită unei echipe în bucătărie și a unei echipe în sală cele două formând de fapt un ansamblu bine pus la punct. Chef-ul bucătăriei are ca misiune transmiterea savoir-faire-ului pentru o experiență plăcută a clientului, nu doar în bucătărie ci și echipei din sală. În acest moment, serviciile de calitate au devenit un punct foarte important în strategia restaurantelor de a atrage clienți și mai ales clienți exigenți. Pentru a avea o reputație, un Chef trebuie sa aibă deja o identitate proprie. De exemplu, la Cave de Bucarest este un restaurant cu specific francez haut-cuisine dar eco responsabil, 90-95% din ingredientele folosite fiind produse locale, de bază, nepretențioase decât din punct de vedere al calității. Un aspect foarte important în crearea și păstrarea acestei reputații o reprezintă ieșirea din bucătărie, interacțiunea cu clienții, atât în diverse evenimente culinare cât și direct în sală, unde îmi place foarte mult să comunic cu clienții, să le aflu opiniile, să finalizez o farfurie în fața lor – lucruri pe care le consider atât plăcute cât și utile, atât pentru mine cât și pentru ei după cum am descoperit, timp în care acel savoir-faire lucrează în continuare în spate, în bucătărie. Nu se poate face o bună bucătărie fără a iubi oamenii.

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București
Invitat FORO
Hotelierii trebuie să își asume obligația de a oferi permanent un produs peste așteptări, ca parte dintr-o lege nescrisă. Este imperios necesar să vină cu idei fresh, care să ii surprindă pe oaspeți și care să ii aducă înapoi. Pentru a reuși trebuie să aibă în vedere un plan de investiții susținute constant, cu focus pe elemente noi, care să aducă un plus valoare atât din perspectiva imaginii, cât și din cea a serviciilor oferite. Pentru a păstra un nivel optim de calitate și pentru a menține standardele, este ideal ca la maxim 7 ani să se aducă o investiție majoră în modernizare. Un Manager de hotel se identifica cu brandul hotelier 100%, îl reprezintă 24 de ore din 24. El este imaginea acelui hotel, așadar reputația sa este esențială. Trebuie să fie respectabil, să rămână imparțial și să fie un om extrem de echilibrat. Reputația sa și buna comunicare cu piața vor influența decisiv continuitatea în buna funcționare a hotelului, performanța echipei și evoluția pozitivă a business-ului.

Bogdan Dănilă

Primul român care a primit o stea Michelin

Keynote Speaker

Născut la Bistrița, Bogdan Dănilă a lucrat o perioadă de timp în echipa lui Gordon Ramsey și a fost nominalizat în topul celor mai buni 30 de bucătari sub 30 de ani din Marea Britanie. În prezent este executive chef al restaurantului Clocktower din cadrul hotelului New York Edition, parte a lanțului Marriott International. În 2017, Bogdan Dănilă a primit prima stea Michelin.

 

www.theclocktowernyc.com

Ray F. Iunius

Business Development Director în cadrul EHL Advisory Services

Speaker și Invitat

Ecole Hôtelière de Lausanne (EHL) a fost fondată în 1893, fiind prima școală hotelieră din lume, dar și una dintre cele mai recunoscute instituții de top din industria ospitalității. Dr. Ray F. Iunius este autorul a numeroase lucrări, precum “Industrie de l’accueil”, “Hôtellerie de Luxe”, “La gestion des spas”, “Un hotel, un modèle?” , în edițiile ”de Boeck” și coautor al “Lausanne Report on the future of Hospitality Industry”.

 

www.ehl.edu

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Invitat FORO 

În primul rând, dacă se construiește de la zero un restaurant trebuie, din punctul meu de vedere, să participe și bucătarul șef alături de arhitect, deoarece acesta știe foarte bine organizarea și fluxul tehnologic. În al doilea rând, recomandarea mea este ca investițiile să fie făcute în echipamente noi, deoarece dau randament pe termen lung. Managementul reputației din punctul meu de vedere are trei aspecte, pe care, de altfel, le știm cu toții: evoluția, evaluarea, execuția. Fără acestea nu poți avea o performanță profesională ca Chef.

Henrique Sa Pessoa

Chef și Owner, Alma Restaurant 2* Michelin, Portugalia

Speaker și Invitat

În februarie 2009 Chef Henrique a deschis primul său restaurant, Alma, în Lisabona. În 2015 restaurantul Alma s-a mutat în cea mai nobilă și istorică parte a orașului, Chiado. În primul an de la deschidere, Alma a primit 1* Michelin. În Noiembrie 2018 restaurantul a fost premiat cu 2* Michelin. De asemenea, Chef Henrique a deschis restaurantul Tapisco în Lisabona și în Porto, Balcão în El Corte Inglês – Gourmet Experience, inspirat de taverna portugheză.

 

www.almalisboa.pt

Alma Restaurant

PORTUGAL

PORTUGALIA

Chef Henrique Sa Pessoa, în februarie 2009, și-a deschis primul restaurant, Alma, care a câștigat premiul Restaurant of the Year al revistei Wine. În 2013, a deschis în parteneriat, Cais da Pedra, tot la Lisabona. Noiembrie 2015 Alma s-a mutat în cea mai nobilă și istorică parte a orașului, Chiado. În primul an de deschidere, Alma a fost distinsă de ghidul roșu cu o stea Michelin * 1.

Prezentat de

Henrique Sa Pessoa
Chef and Owner, Alma Restaurant 2* Michelin, Portugal
 

Dragoș Ștefănescu

Manager Restaurant Le Premier

Speaker și Invitat

Dragoș Ștefănescu conduce alături de sora sa unul dintre cele mai apreciate restaurante de pe litoralul Românesc. În 2019, restaurantul a primit cel mai mare punctaj din orașul Constanța în ghidul culinar Gault & Millau, 11,5 puncte și o bonetă.

 

www.lepremier.ro

Cezar Munteanu

Moderator al sesiunii „Restaurant Reputation”

Speaker și Moderator

Chef Cezar Munteanu lucrează în domeniul gastronomiei de peste 27 de ani. A ajuns să gătească pentru mari personalități ale lumii, dar și pentru copiii săraci din Africa. Astăzi predă management culinar și dezvoltă proiecte în industria ospitalității, îi învață pe copiii din România ce înseamnă alimentația sănătoasă și îi inspiră pe tinerii bucătari, nu doar să gătească, ci și să fie profesioniști responsabili. Este recunoscut ca fiind unul dintre cei mai mari susținători ai tinerei generații de bucătari din România, fiind implicat în proiecte de responsabilitate socială care susțin educația profesională. 15 ani de diplomație au făcut din Cezar Munteanu, din bucătarul diplomației românești, un diplomat al bucătarilor români.

 

www.facebook.com/Chef-Cezar-Munteanu

Marius Sucaciu

General Manager Hotel Snagov Club

Speaker și Invitat

Marius conduce de 7 ani Hotelul Snagov Club care a fost ales ca Destinația de lux a anului 2019 pentru evenimente de Luxury Travel Guide – Europe Awards, și care a primit Premiul de Excelență pentru cazare de lux în România, în 2019, din partea Lux Life Magazine.

 

www.snagovclub.ro

Dragoș Scurtulescu

Arhitect Studio3plus

Speaker și Invitat

Studio3plus realizeaza proiecte de arhitectura si design interior cu diverse implicatii, in care obiectul si spatiul devin elemente esentiale. Mai multe informații: www.studio3plus.ro

Șerban Patrulius

Arhitect Fondator PATRIULIUS ȘI ASOCIAȚII

Speaker și Invitat

Biroul de arhitectură Patrulius și Asociații își desfășoară activitatea de 12 ani. Modernizarea zonei de tratament a hotelului Crowne Plaza a reprezentat o misiune importantă pentru echipa lor. În realizarea proiectului s-au raportat constant la cele trei caracteristici fundamentale ale clădirii: deschiderea către natură, claritatea geometriei și fluiditatea spațiilor. Mai multe informații: patrulius.ro

Sub Tâmpa

ROMÂNIA

ROMÂNIA

Sub Tâmpa este unul dintre cele mai apreciate restaurante din Brașov, obținând 12 puncte și o bonetă în cea mai recentă ediție a ghidului Gault & Millau. Localul de la poalele muntelui Tâmpa are un design inspirat de natură și o poveste care pornește de la dorința simplă de a pune o mâncare bună pe masă în haine de sărbătoare, având rădăcinile adânci în tradiția culinară a familiei.

Prezentat de

Alexandru Antal
Chef RESTAURANT SUB TÂMPA

KAIAMO

ROMÂNIA

ROMÂNIA

ΚΛΙΛΜO̲ este locul unde se întâlnește sezonalitatea cu terroirul românesc, într-o bucătărie orchestrată cu atenție de Chef Radu Ionescu. Meniurile sezoniere, împreună cu designul inspirat de elemente etno și abordarea diferită față de Bucătăria Românească Contemporană, au contribuit la obținerea premiilor și distincțiilor de către KAIAMO în câteva luni de la deschiderea oficială. 

 

WORLD’S 50 BEST RESTAURANTS, autoritate și ghid gastronomic cu acoperire globală, a inclus restaurantul KAIAMO în lista WORLD’S 50 BEST Discovery – cele mai bune 1.000 de restaurante din lume.

Prezentat de

Radu Ionescu
Chef and Owner, KAIAMO
 

Hilton Garden Inn Budapesta

UNGARIA

Hotelul HGI Budapesta este situat în centrul istoric, între faimoasa Basilica Saint Stefan și Opera Națională, pe o stradă îngustă. Prin proiectare, Carmen Tănase a încercat să deschidă parterul către stradă făcând să pară un spațiu deschis cu 2 grădini ascunse. Configurarea spațiului a făcut posibilă crearea unei grădini ascunse pe care a numit-o Grădina Secretă și o a doua, bazată pe un model geometric, pe care a numit-o Grădina Geometrică. Elementul de design care a devenit motivul întregului design al hotelului a fost o frunză geometrică în formă de romb care în diferite combinații geometrice a devenit hexagon, triunghi obținând tonuri diferite de verde, albastru, bej, violet, o paletă cromatică inspirată de o grădină pe timp de primăvară. Pentru proiectarea parterului s-au folosit în principal elemente naturale precum lemn, piatră, metal, elemente vegetale.
 

Prezentat de

Carmen Tănase
FONDATOR-ARHITECT ENTERPRISE-AD, Romania

Zsolt Nagy

CEO Niro Investment Group

Speaker și Invitat

Niro Investment Group este un grup de firme cu o experienţă de peste 25 de ani în investiţii, dezvoltarea şi managementul proprietăţilor imobiliare. Niro a adus brandul hotelier de cinci stele Swissôtel în România. Construcția celui mai înalt hotel din România va măsura 85 de metri, se desfășoară pe un teren de circa 4.000 metri pătrați și va fi inaugurat în 2021. Mai multe informații: www.nirogroup.ro

Jess Restaurant

România

Conceptul proiectului urmează un contrast de culori deschise și dramatice și are un puternic simbol geometric care continuă să se repete în spațiu prin diferite materiale, forme, culori și obiecte. Semicercul prezent în logo-ul restaurantului și spațiul interior este un simbol pentru Studioul Biancoebianca. Modele simple și materiale minimaliste sunt combinate pentru a crea un spațiu deosebit. Efectul box in box este factorul wow al restaurantului încalcă regulile spațiului. Designerii au folosit o paletă de culori Wes Anderson. De asemenea, există câteva repetări de numere magice, cum ar fi 3 arcade, 7 scaune, simboluri pe care studioul de design le-a folosit ca și concept pentru dezvoltarea imaginație. Partea din spate a restaurantului reprezintă maturitatea, aici abordarea designului este mai simplu, cu linii îndrăznețe. Combinația de culori regale în contrast cu culorile luminoase, pale a fost o provocare de a evidenția cele 3 spații și starea de spirit pentru fiecare dintre ele.

Prezentat de

Timeea Bianca Diosi
designer de interior și produs și co-fondator BIANCOEBIANCA, ROMÂNIA
 

Carmen Tănase

Fondator și Arhitect ENTERPRISE architecture & design

 

Speaker și Invitat

Din ultimele proiecte cele mai notorii sunt: Hilton Garden Inn București și Hilton Garden Inn Budapesta, un hotel nou deschis cu 214 camere în centrul orasului Budapesta, intre Opera si faimoasa Bazilica. Proiectele au primit recent recunoaștere și premii internaționale și au fost publicate în diverse reviste de arhitectură sau design. Mai multe informații: enterprise-ad.com

Timeea Bianca Diosi

Designer de interior și de produs și co-fondator BIANCOEBIANCA

Speaker și Invitat

Studioul ei de design a fost înființat în 2017, are momentan un sediu în Timișoara, iar altul la Beirut – Liban, asociatul ei, Elie, fiind architect libanez. Bianca urmează un concept simplu, dar puternic. Crede în ideea de schimbare și în faptul că lumea are nevoie de mai multă funcționalitate decât frumusețe. Munca sa și a echipei sale este recunoscută în toată lumea, proiectele sale fiind publicate în cele mai importante reviste și site-uri de design. Mai multe informații: biancoebianca.com

Cezar Ioan

Fondator vinul.ro, primul portal online din România dedicat vinurilor   

Speaker și Invitat

Vinul. ro este inițiator al Zilei naționale pentru gastronomia și vinurile din România.

 

www.vinul.ro

Hotel Filitti

PORTUGAL

ROMÂNIA

Conceptul a pornit de la locație și funcțiune și Cristiana Zgripcea a încercat să respecte și să pună în evidență aceste doua elemente principale cu ajutorul finisajelor și mobilierului. Desi este un hotel, atmosfera din camerele de cazare sunt primitoare asemeni unor locuinte. Camera de cazare este un mixt de contraste. Finisajele prețioase se îmbină cu cele brute, spre exemplu s-a folosit catifea la nivelul draperiilor și capitonajele, iar plafonul a fost păstrat din beton aparent, în forma sa creată de turnare. Cea mai mare provocare a fost ca finisajele alese să fie conforme cu viziunea Cristianei Zgripcea asupra designului rezultatului final, dar și cu bugetul impus de beneficiar și cu normele actuale din industria hotelieră.

Prezentat de 

Cristiana Zgripcea
FONDATOR CRISTIANA ZGRIPCEA INTERIOR DESIGN, România
 

Hildegard Brandl

Managing Partner UNITH2B

Speaker și Invitat

Hildegard este managing partner UNITH2B – birou de arhitectură și project management și membru fondator ROBELO –  Romanian Best Locations – platformă de locații turistice de excepție din România. Mai multe informații: www.unith2b.com

Radu Ionescu

Chef & Owner Restaurant Kaiamo 

Speaker și Invitat

După absolvirea programului ‘Grand Diplôme de Cuisine et Pâtisserie’ al institutului Le Cordon Bleu, Chef Radu a experimentat scena gastronimica londoneză, pornind de la mici restaurante, continuând în bucătării ale hotelurilor de 5 stele, iar apoi culminând cu perioada lucrată în bucătăria renumitului bucătar Ollie Dabbous, la extravaganta sa locație cu 1 stea Michelin.

 

În doar 9 luni de la deschidere, KAIAMO a primit 15 puncte și 3 bonete în ghidul Gault & Millau România, iar Chef Radu Ionescu a fost primit distincția de ‘Great Chef of Tomorrow”. 

 

www.kaiamo.com

Alexandru Antal

Chef Restaurant Sub Tâmpa

Speaker și Invitat

În bucătăria restaurantului din Brașov, Chef Alexandru Antal reinterpretează rețete tradiționale românești culese din cărți și manuscrise, promovând astfel un nou concept: gastronomia transilvăneană neo-tradițională. S-a definitivat ca bucătar la Casa Hirscher, după care și-a continuat perfecționarea la Magorabin, în Torino, la The Jane, în Antwerp, iar apoi la Crab&Boar, în UK, restaurant aflat în ghidul Michelin.

 

www.subtampa.com

Cristiana Zgripcea

Fondator Cristiana Zgripcea Interior Design

Speaker și Invitat

Împreună cu echipa ei are peste 250 proiecte finalizate cu funcțiuni dintre cele mai variate: rezidențial, birouri, hoteluri, berarii, săli de sport, etc. Multe dintre proiecte sunt nominalizate si premiate național și internațional, aceasta reprezintă o validare a reușitei unui proiect. Trei dintre acestea sunt: Primăverii Headquarters, Hotel Filitti, Hotel Union Plaza si Beat45. Mai multe informații: www.zgripcea.ro

Alexandru Dumitru

A primit distincția „Cheful Anului 2019“ din partea Gault & Millau

Speaker și Invitat

Chef Alexandru Dumitru se remarcă printr-un stil culinar bazat pe ingrediente de calitate, puse în valoare într-un mod cât mai simplu. De-a lungul carierei sale a lucrat în mai multe restaurante prestigioase, precum: Les Solistes (Berlin), Auberge du Soleil (California), Atra Doftana (premiul Terroir, Gault&Millau 2018), Bistro Ateneu, Anika Restaurant. Din februarie 2020, cheful își va deschide propriul restaurant în cadrul căruia își va pune în aplicare viziunea culinară.

 

www.facebook.com/anika.restaurant.bucharest/

Vreau să devin Partener

Vreau să particip

Jens Jakob Gustmann

Philips Health Systems Sales Leader CEE

Master Partner ROHO

 

“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim “health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers