FORO International Forum for Reputation in Hospitality

2020 | 2019 | 2018

Tema ediției 2019 a fost Building Reputation, cu 4 sesiuni tematice: Gastrodiplomația și Inovația Culinară, Managementul Reputației Hotelurilor, Reputația și Evaluarea Restaurantelor, Oaspeții și Experiența Designului.

Speakeri & Parteneri

Pascal Steffen

a primit prima stea Michelin în februarie 2019, Elveția

Chef Pascal Steffen a primit în anul 2018 distincția „Discovery of the year“ din partea Gault & Millau, iar Restaurantul Roots din Basel, Elveția, a cărei bucătărie o coordonează a fost distins cu 16 puncte.

Yakup Dinler

deține hotelul de 5* din Turcia aflat în patrimoniul UNESCO

Kayakapi Premium Caves – Cappadocia 5* face parte și din World Heritage Center. Hotelul a fost ales drept cel mai bun hotel de lux din lume de către TripAdvisor la Travellers Choice 2019 Awards.

Alex Petricean

a primit distincția Cheful Anului 2018 by Gault & Millau România

Alex Petricean este Head Chef & Owner al Restaurantului NOUA din București. Este cunoscut pentru experiența sa profesională, cel mai bine definită prin munca sa în echipa restaurantului Noma din Copenhaga și pentru cultura gastronomică creată în cadrul restaurantului Maize din București.

Ray F. Iunius

Chairman al sesiunii de deschidere

Ecole Hôtelière de Lausanne (EHL) a fost fondată în 1893, fiind prima școală hotelieră din lume, dar și una dintre cele mai recunoscute instituții de top din industria ospitalității. Dr. Ray F. Iunius este Business Development Director în cadrul EHL Advisory Services.

Cristina Timiș

Vicepreședinte, Grup Cris-Tim

Professional Partner/  În 1990 a pornit alături de soțul ei pe drumul antreprenoriatului. Împreună au fondat în 1992 Cris-Tim, companie de familie, astăzi devenită un grup de 7 companii, iar din 2018 a preluat conducerea unui business în industria ospitalității, respectiv Casa Timiș. 

Koen Heeren

Unul dintre trendsetterii din industria wellness

Professional Partner/  Koen Heeren este CEO al companiei Alpha Industries AWT BVBA. Koen Heeren a dezvoltat gama de producție a companiei, de la cabinele standard mici vândute numai în Europa, ajungând la zone uriașe de wellness instalate în întreaga lume.

Vadim Mikhalitsyn

CONDUCE HOTEL SAVOY MOSCOW 5*, RUSIA

Hotelul a primit distincția Russia’s Leading Boutique Hotel 2018, din partea World Travel Awards. Directorul general al hotelului Savoy Moscow este de părere că fidelitatea oaspeților este un indicator al calității serviciilor și reputației. 

Andreea Strugaru

Managing Partner, KADRA

Supporter/ Andreea Strugaru și-a dorit ca tehnologiile de acces avansate pe care le-a descoperit în Occident să fie accesibile și în țara noastră. Andreea conduce compania al cărei scop este să devină lider de piață în domeniul automatizării căilor de acces: uși pietonale automate, porți și bariere automate, sisteme automate de gestionare a parcărilor.

Cezar Munteanu

Chairman al sesiunii „Restaurant Reputation”

Chef Cezar Munteanu lucrează în domeniul gastronomiei de peste 27 de ani. A ajuns să gătească pentru mari personalități ale lumii, dar și pentru copiii săraci din Africa. Astăzi predă management culinar și dezvoltă proiecte în industria ospitalității, îi învață pe copiii din România ce înseamnă alimentația sănătoasă.

Arlene Stein

despre Diplomația Culinară și Inovațiile Gastronomice, Germania

Arlene Stein este fondator și director executiv în cadrul Terroir Hospitality – organizație ce transformă sistemele globale din domeniul alimentației prin diplomația culinară. Aceasta este un promotor al colaborării creative și al responsabilității sociale și ecologice în industria ospitalității. 

George Butunoiu

Evaluator de restaurante și fondatorul Restocracy.ro, România

Restocracy.ro este un sistem de evaluare și prezentare a restaurantelor, lansat în martie 2017, de către George Butunoiu și alți evaluatori independenți. În ultimii 10 ani, George Butunoiu a evaluat peste 1,000 de restaurante și cafenele din București în care se poate mânca, dintre cele 3,500.

Luis Lezama Barañano

Fondator și Președinte, Grupo LEZAMA, Spania

Grupul activează în domeniul ospitalității, fiind alcătuit dintr-o serie de restaurante, hoteluri și școli de formare profesională în domeniu. De asemenea, Luis Lezama Barañano ocupă funcția de președinte al asociației EURHODIP – The Leading Hotel Schools in Europe.

Benjamin Calleja

CEO, Livit – cea mai mare firmă de design pentru restaurante din lume

Benjamin Calleja este CEO și fondator al companiei Livit, una dintre cele mai mari companii de design din lume. Activitatea acesteia se concentrează pe îmbunătățirea performanței brandurilor din domeniul ospitalității, căutând o legătură emoțională între oaspeți și brand prin crearea unei atmosfere specifice.

Beat Wicki

Director, B.H.M.S. Business & Hospitality Management School, Elveția

Beat Wicki are o experiență profesională de peste 30 de ani, fiind implicat în proiecte educaționale în întreaga lume. Din 2017, Wicki a devenit directorul B.H.M.S., una dintre cele mai mari școli private de management hotelier din Elveția. Instituția se bucură de aproape 1.000 de studenți pe an, din peste 85 de naționalități diferite.

Tinu Sebeșanu

CEO, Trend Hospitality, România

Tinu Sebeșanu este proprietarul companiei de consultanță și management Trend Hospitality. De asemenea, este fondatorul HORA – Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România.

Ștefan Țînț

Proprietar, Teleferic Grand Hotel 4*, Poiana Brașov

În cadrul galei Romanian Top Hotel Awards, hotelul a ocupat locul I, la categoria „4 Stars Leisure Hotel of the Year”, în anul 2017 și 2018. De asemenea, la concursul International Hospitality Awards de la Kiev, a obținut locul I, la categoria „Best Resort Hotel – Eastern Europe”.

Raluca Hrițcu

Country Manager, Gault & Millau, România

Gault & Millau este primul ghid gastronomic la nivel internațional care intră pe piața românească. Pe lângă evaluarea de restaurante, Gault & Millau își propune în România să sprijine prin acțiuni concrete bucătarii, piața de restaurante, publicul larg precum și producătorii locali. 

Dora Morhan

General Manager, Pleiada Boutique Hotel 5*, Iași

Pleiada Boutique Hotel este singurul hotel de 5 stele din Moldova. Dora Morhan s-a alăturat echipei de management a hotelului în 2018 ca Business Development Manager, iar de la începutul anului ocupă funcția de Manager General. 

Adrian Soare

prezintă noul Hotel Autograph 5* by Marriott, care se va deschide în 2020

Hotelul proiectat de CUMULUS reprezintă recuperarea și transformarea Palatului Băncii Marmorosch Blank din București, clădire clasificată monument istoric clasa A. Arh. Adrian Soare, cofondator al biroului de arhitectură CUMULUS din București, este coordonatorul acestui proiect.

Richard Andrews

va prezenta hotelul Shimao Wonderland Intercontinental din Shanghai, China

Arh. Richard Andrews este unul dintre fondatorii biroului de arhitectură JADE UK. Biroul se concentrează pe proiecte de arhitectură de înaltă calitate în special în sectorul ospitalității. Hotelul Shimao Wonderland Intercontinental a fost construit pe locul unei cariere abandonate.

Cătălin Trandafir

Arhitectul Restaurantului Werk din Hunedoara, nominalizat la Mies van der Rohe 2019

Restaurant Werk reprezintă un bun exemplu de recuperare a patrimoniului industrial. Printre cele mai importante distincții obținute cu proiectul acestui restaurant, se numără premiul Built Space BETA Competition 2018, premiul de excelență ASAR din cadrul BNA și premiul BATRA la categoria Dotări Comunitare. 

Cristian Preotu

Proprietar, Le Bistrot Français – primul restaurant din România prezent în rețeaua Relais & Chateaux

Cristian Preotu este cofondatorul grupului românesc Le Manoir, ce activează, încă din 2004, în industria gastronomiei și a produselor de nișă, sub următoarele branduri: divizia de importuri și vânzări business-to-business Le Manoir, magazinele Comtesse du Barry și Petit Bateau.

Andreea Bîrlădeanu

Senior Account Manager, Booking.com, România

Andreea Bîrlădeanu a absolvit Hospitality Business Management (BA) în cadrul University of Birmingham, urmând o perioadă de formare în cadrul Marriott International. Andreea și colegii săi din biroul Booking.com România ajută zilnic oaspeții să experimenteze lumea.

Ioan Bebeșelea

Syndicat Gourmet a fost desemnat cel mai bun restaurant din Sibiu în 2018

Ioan Bebeșelea este Chef și Co-propietar Syndicat Gourmet. Motto-ul după care acesta se ghidează este: „Mâncare de calitate, ingrediente locale”. Restaurantul său a primit 12 puncte și o bonetă în ghidul gastronomic Gault & Millau 2018.

Christine Schillings

Vicepreședinte, Federația Industriei Hoteliere din România

Christine Schillings are peste 30 de ani de experiență în industria ospitalității, fiind în prezent director general al hotelului Crowne Plaza 4* din București, parte a lanțului ANA Hotels.  S-a ocupat de asemenea, de supravegherea proprietăților companiei Hilton WW din Europe de Est / Turcia. 

Răzvan Dincă

Operator Național al programului Green Key, România

Răzvan Dincă ocupă funcția de Director de Programe în cadrul Centrului Carpato-Danubian de Geoecologie (CCDG). Green Key este unul dintre programele internaţionale ale FEE (Foundation for Environmental Education) dedicate hotelurilor și altor unități de turism, care promovează şi au o atitudine responsabilă faţă de mediul înconjurător. 

Andrei Popa

Managerul restaurantului cu cele mai multe puncte la categoria Destinații Speciale în Ghidul Gault & Millau 2018

Restaurantul Atra Doftana a primit 13,5 puncte în prima ediție a ghidului gastronomic Gault & Millau, ocupând locul 7 în clasamentul total. Andrei Popa este și somelierul in-house al restaurantului, mizând pe concepte precum ”Farm to Table” și ”Food and Wine Pairing”.

Răzvan Crișan

conduce restaurantul Kane, care a obținut 14,5 puncte Gault & Millau în 2018

Kane este restaurantul principal din grupul cu același nume, focalizat pe crearea de proiecte în domeniul ospitalității urmând trei principii de bază: concepte construite în jurul talentului echipelor cu care lucrează, design de calitate superioară, ingrediente de la producători cu valori similare. 

Mihai Lambrino

Vinto – Gastro Wine Bar a fost ales în fruntea clasamentului restaurantelor din Timișoara în 2018

Mihai Lambrino a deschis alături de soția sa, pornind de la pasiunea lor pentru vinuri, Vinto Gastro Wine Bar în 2017, reușind să obțină cel mai mare punctaj din Banat în ghidul gastronomic lansat anul trecut în România, 11,5 puncte. Vinto este primul și singurul restaurant din Timișoara cu un premiu de excelență din partea Wine Spectator 2018.

Oana Coantă

Co-proprietar & Chef Manager la Bistro de l’Arte, restaurantul cu cel mai mare punctaj Gault & Millau din Brașov în 2018

Meniul din bistro conține aproximativ 80% ingrediente locale și mâncărurile sunt, cele mai multe, pregătite după rețete din zonă, multe unice. Interesul primar este promovarea gastronomiei românești ca formă de turism de calitate și pentru români și pentru străini.

MAI MULTE

​Projects

Shanghai Shimao Wonderland Intercontinental Hotel

📍 CHINA

Primul Hotel de 5 stele care a fost construit în locul unei cariere abandonate subterane, include și camere subacvatice. A fost finalizat cu succes și deschis publicului în Noiembrie 2018.

Roots Restaurant

📍Elveția

Restaurantul cu 1 stea Michelin, în bucătăria căruia ingredientelor și tehnologia contemporană sunt combinate cu tehnicile tradiționale. Aromele și combinațiile sunt moderne și au ca scop evocarea amintirilor în timp ce inspiră simțurile.

Hotel Savoy Moscow 5*

📍 RUSIA

Hotel Savoy a fost o parte integrantă a culturii și istoriei capitalei de mai bine de un secol. Hotelul istoric combină tradiții vechi, standarde actuale și servicii de înaltă calitate. În 2018 a primit distincția Russia’s Leading Boutique Hotel.

Kayakapi Premium Caves – Cappadocia 5*

📍 TURCIA

Primul și singurul Boutique Hotel din Cappadocia: Kayakapi Premium Caves – Cappadocia, hotelul din peșteră premiat este situat într-un cartier istoric susținut de UNESCO și Centrul Patrimoniului Mondial.

Casa Timiș

📍 România

Casa Timiș este un spațiu construit pentru a comunica cu trecutul, prezentul și viitorul, un proiect de restaurare cu ambiția de a sublinia identitatea poporului român. 

Teleferic Grand Hotel 5*

📍 ROMÂNIA

Istoria Telefericului începe după 1970 în Poiana Brașov. Hotelul a funcționat până în 1992, apoi a fost închis timp de 20 de ani. Redeschiderea a fost făcută după o transformare radicală, Hotelul Teleferic devenind din 2015 un „univers hotelier de lux”.

Atra Doftana

📍 românia

La numai 100 m de țărmul lacului Paltinu din Tesila, această pensiune modernă are o zonă de relaxare cu șemineu. Pensiunea Atra Doftana are vedere la lac și un restaurant care servește preparate din bucătăria internațională. 

Pleiada Boutique Hotel 5*

📍 românia

Pleiada Boutique Hotel este singurul hotel de 5 stele din zona Moldovei. Locul este o oază de calm, unde răsăriturile și apusurile de soare realizează un adevărat spectacol. Pleiada Boutique Hotel este singurul hotel cu un Zid al Famei și o expoziție de artă expusă în fiecare lună.

Autograph 5* by Marriott 

📍 România

Primul Hotel Autograph din România de marcă Marriott International. Clădirea este un monument de clasă istoric A, „rănită” de diverse intervenții și timp. Intenția conceptuală a Cumulus a fost „vindecarea” acestor răni deschise prin păstrarea elementelor istorice.

Le Bistrot Français

📍 ROMÂNIA

Viziunea Relais & Châteaux Le Bistrot Français este de a transforma fiecare vizită într-o experiență memorabilă centrată în jurul autenticității, arome rafinate, pasiune pentru tot ceea ce este bun și frumos, precum și implicarea fiecărui membru al echipei.

Bistro de l’Arte

📍 România

Bistro de l’Arte a fost deschis în decembrie 2000, un loc unde se servea mâncare franceză. Artiști români renumiți și-au prezentat lucrările în ultimii ani: pictori, sculptori, fotografi și meșteri. Bistro-ul are o linie culinară rafinată bazată pe rețete europene, în special pe cele franceze.

Crowne Plaza Hotel 4*

📍 România

Hotelul Crowne Plaza Bucharest de 4 stele oferă camere cu interioare în stil modern, în apropierea Parcului Herăstrău. Hotelul a fost proiectat în stil contemporan și construit în 1998. 

Kane Seasonal Bistro

📍 ROMÂNIA

Kane este o ilustrare a ceea ce înseamnă creativitatea românească contemporană. Restaurantul promite o explorare memorabilă a gusturilor bazate exclusiv pe ingrediente locale românești care au fost combinate cu pricepere pentru a scoate arome foarte surprinzătoare.

 

Vinto – Gastro Wine Bar

📍 ROMÂNIA

 

Inspirați de natura și vin, ei au ales să gătească în tandem cu cele 4 anotimpuri și inspirați din cultura culinară a regiunilor vinicole Din punct de vedere culinar, Vinto oferă serviciu somelier de meniu à la carte și un meniu de împerechere pentru vinuri și mâncare.

Werk Restaurant

📍 România

Restaurantul Werk este un bun exemplu de recuperare a patrimoniului industrial. Cele mai importante distincții obținute cu acest proiect sunt Competiția BETA Spațiu Construit 2018, Premiul de excelență ASAR de la BNA și Premiul BATRA la categoria Facilități comunitare.

Syndicat Gourmet

📍 românia

Mâncare, rețete și povești inspirate de timpul petrecut de bucătar în India. Ingredientele proaspete sunt cumpărate în fiecare dimineață din piața principală. Syndicat Gourmet a păstrat stilul vechi al clădirii și a creat o atmosferă plăcută pentru ca oaspeții să se relaxeze și să se bucure de mâncare.

MAI MULTE

Testimoniale

Alina Catrina, Marilena Popa

Co-founders, Zada Architecture, BUCUREȘTI

Bogdan Arsene

Manager General, Best Western Stil Hotel 4*, București

Ciprian Faraon

Managing Director, NOBLESSE Boutique Hotel 5*, Sibiu

Chef Tsuchiya Naofumi

Propietar, HEAD CHEF, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Nora Al Zain

Manager, Bucharest Comfort Suites Hotel 4*, București

Silvia Pintilie Moscaliuc

Senior Interior Designer, Inland Deco, Iași

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

Apariții Media

Slider

Parteneri

Professional Partners

Susținători și Expozanți

Parteneri Instituționali

PARTeneri media

uN PROIECT CREAT DE

Co-organizator

BORO Newsletter

Daca sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Proiecte Conexe Ospitalitate 

PROIECTE SPECIALE

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

Invitat FORO

Calitatea serviciilor trebuie continuu îmbunătățită, iar asta se face prin training-uri regulate și informații de ultimă oră împărtășite cu departamentele relevante. Mentenanța spațiilor hoteliere de asemenea este o prioritate, întrucât serviciile hoteliere bune nu pot compensa un spațiu neîntreținut și viceversa. Un mix între cele două componente este ideal și duce la succesul relației cu clientul. Reputația unui hotel este cartea sa de vizită. În mediul online, notele date de către oaspeți sunt oglinda activității hotelului, iar aceste note pot fi îmbunătățite printr-un management bun și o comunicare cu clientul.

Chef Tsuchiya Naofumi

Proprietar și Bucătar-Chef, Tokyo Japanese Restaurant, Cluj-Napoca

Invitat FORO

Dorința mea de a participa la acest eveniment nu este întâmplătoare! Investirea în calitatea serviciilor reprezintă pentru noi crezul întregii noastre afaceri. Acum 15 ani, am ales România și Clujul în principiu pentru că nu existau foarte multe restaurante cu specific japonez. Privind în urmă, doar prin intermediul acordării atenției maxime calității serviciilor, mâncării și a atmosferei am reușit să avem cel mai longeviv restaurant cu specific japonez din Cluj-Napoca și să punem bazele primului lanț de Running Sushi-uri din România. Managementul reputației și asigurarea calității serviciilor merg mână în mână și se influențează reciproc. În cultura japoneză,onoarea și respectul față de ierarhie sunt la mare preț și tocmai aceste aspecte le-am avut în vedere în consolidarea echipelor de bucătari pe care le-am pregătit de-a lungul timpului. În raport cu clienții noștri, am abordat cu mari eforturi, aceeași viziune de a ne onora tot timpul promisiunea făcută lor: calitate desăvârșită în mod constant. Fără îndoială,reputația în acest domeniu este vitală dar și foarte greu de obținut, consolidat și menținut. Aici este adevărata provocare și fascinație!

Chef Thomas Parnaud

Head Chef, Restaurant Le Cave, București

Invitat FORO

Vă mulțumesc pentru invitația la FORO, un eveniment pe care îl găsesc deosebit de util în industria de profil românească. După cum știți deja, un bun restaurant funcționează datorită unei echipe în bucătărie și a unei echipe în sală cele două formând de fapt un ansamblu bine pus la punct. Chef-ul bucătăriei are ca misiune transmiterea savoir-faire-ului pentru o experiență plăcută a clientului, nu doar în bucătărie ci și echipei din sală. În acest moment, serviciile de calitate au devenit un punct foarte important în strategia restaurantelor de a atrage clienți și mai ales clienți exigenți. Pentru a avea o reputație, un Chef trebuie sa aibă deja o identitate proprie. De exemplu, la Cave de Bucarest este un restaurant cu specific francez haut-cuisine dar eco responsabil, 90-95% din ingredientele folosite fiind produse locale, de bază, nepretențioase decât din punct de vedere al calității. Un aspect foarte important în crearea și păstrarea acestei reputații o reprezintă ieșirea din bucătărie, interacțiunea cu clienții, atât în diverse evenimente culinare cât și direct în sală, unde îmi place foarte mult să comunic cu clienții, să le aflu opiniile, să finalizez o farfurie în fața lor – lucruri pe care le consider atât plăcute cât și utile, atât pentru mine cât și pentru ei după cum am descoperit, timp în care acel savoir-faire lucrează în continuare în spate, în bucătărie. Nu se poate face o bună bucătărie fără a iubi oamenii.

Nora Al Zain

Hotel Manager, Bucharest Comfort Suites Hotel 4*, București

Invitat FORO

Având în vedere că trăim într-o lume care este într-o continuă dezvoltare la un nivel alarmant, trebuie să rămânem la curent cu toate trendurile moderne. Unul dintre stâlpii primordiali de rezistență ai unui hotel este capitalul uman. De aceea, este foarte important să investim întotdeauna și să ne antrenăm echipa pentru a putea oferi servicii de excelență oaspeților ce ne trec pragul. Serviciile și spațiile sunt cartea noastră de vizită. Managementul reputației este crearea acelui “brand recognition as a unique selling point” într-o lume hotelieră competitivă care cere adaptarea la standarde cât mai înalte de calitate, care prin urmare, ne ajută să ne distingem brandul și să oferim încredere oaspeților pentru a se reîntoarce la noi.

Silvia Pintilie Moscaliuc

Senior Interior Designer, Inland Deco, Iași

Invitat FORO

Un hotel este pentru o parte a oaspeților, casa departe de casă, iar pentru o altă parte este acel spațiu la care se raportează când vine vorba despre confort și ergonomie. Cu alte cuvinte, este un punct superior din punct de vedere estetic. Pentru un designer, proiectele de hoteluri și restaurante reprezintă o provocare ofertantă, care te invită să găsești un echilibru între designul avangardist, compartimentarea eficientă, cromatica și iluminarea temperată. Totodată, spațiile trebuiesc proiectate în așa fel încât ele să rămână actuale, așadar provocarea designerului este și de a se situa deasupra trendurilor și de a selecta, după un “barometru” interior bine calibrat, ceea ce va reprezenta un punct de referință important: imaginea hotelului.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, București

Invitat FORO

Politica hotelului Best Western Stil are o componentă foarte importantă de customer service. Ne pasă de oaspeții noștri și suntem foarte atenți la feedback-urile pe care aceștia ni le transmit prin diverse medii (direct la recepția hotelului, în întâlnirile directe cu personalul nostru, prin formularele de feedback din hotel, prin intermediul paginilor TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback-urile oaspeților noștri ne ajută să ne menținem nivelul serviciilor și facilităților pe care le oferim la un anumit standard și să aducem îmbunătățiri sau chiar schimbări acolo unde este cazul, astfel că în ultimii 2 ani am făcut investiții semnificative în acest sens. Faptul că funcționăm sub un brand internațional înseamnă o garanție în plus pentru clienți a standardelor la care le vor fi oferite facilitățile și serviciile în cadrul hotelului nostru. Consider că managementul reputației în turism și ospitalitate trebuie să fie un proces proactiv, permanent și constant adaptat tehnologiei și obiceiurilor de consum ale clienților. Internetul nu este întotdeauna o reflectare extrem de fidelă a realității, iar reputația este o resursă epuizabilă, de aceea rolul managerului în gestionarea economiei reputației, mai ales în industria ospitalității, este unul extrem de important, în special în contextul „democratizării” informației în spațiul online, care uneori poate duce și la abuzuri de poziție.

Nicolae Marin

Manager, Hotel Tecadra 4*, București

Invitat FORO

Investițiile într-un hotel sunt obligatorii și necesare, atât în spațiile de cazare (reamenajare și înnoire a camerelor, schimbarea și redecorarea barurilor și restaurantelor, îmbunătățirea meniurilor), cât și investiția în calitatea serviciilor oferite de hotelieri. Pentru un manager de hotel, calitatea serviciilor, frumusețea spațiului și a decorului sunt punctele forte în a simți reputația ce îți oferă fenomenul hotelier.

Alina Catrina, Marilena Popa

Co-fondatoare, Zada Architecture, București

Invitat FORO

Notorietatea unui spațiu este strâns legată de arhitectură și mai ales de capacitatea arhitectului de a jongla cu spațiul, cu lumina, cu energia locului, cu povestea brandului. Arhitectul este magicianul care echilibrează variabilele și constantele și pune bazele unui spațiu unitar, îmbină armonios bucuria spațiului cu nevoile beneficiarului, cu principii de teorie și design pentru a da naștere unui loc unde oamenii să experimenteze anumite emoții, energii și senzații.

Ciprian Faraon

Managing Director, NOBLESSE Boutique Hotel 5*, Sibiu

Invitat FORO

Nivelul investițiilor în calitatea serviciilor și confortul camerelor, în industria ospitalității, sunt aidoma nivelului de clasificare, a viziunii de business pe care acționarii acelei companii o au când își stabilesc clienții țintă, evident în baza unei analize corecte a pieței. O adresabilitate largă, la un nivel de tarifare spre mediu, poate însemna un nivel de investiții mai redus, așteptările clienților fiind mai ponderate. O adresabilitate concentrată, la un nivel ridicat de tarifare, presupune investiții mult mai ample, atât la nivelul confortului cât și al serviciilor. Păstrarea nivelului de confort și al calității serviciilor sunt însă marile provocări ale managementului hotelier, acest deziderat fiind strâns legat de calitatea managementului, de pregătirea personalului dar și de dinamica pieței. Dacă acest deziderat este atins, managementul reputației devine doar o sintagmă.

Eugen Tudosie

Manager, Restaurant Mesogios, București

Invitat FORO

Un restaurant este o investiție complexă, în care spațiul destinat servirii este doar o parte, cea vizibilă, a clientului ce ne trece pragul. Bucătăria și spațiile anexe, resursele umane, selectarea furnizorilor sunt doar câteva dintre elementele care dau consistență conceptului și care îl pun în valoare. Managerul este responsabil cu managementul financiar, dar și cu definirea tarifelor în unitatea sa. De asemenea, misiunile managerului de restaurant variază în funcție de tipul de restaurant în care își desfășoară activitatea. Într-un restaurant-lanț se aplică reguli bine definite din cadrul societății, în care acesta asigură managementul locației de zi cu zi și dezvoltă programe de lucru pentru personalul său. Acesta gestionează activitatea de resurse umane, recrutează noi angajați și în cele din urmă, asigura calitatea de îngrijire și satisfacție a clientului.

Vreau să particip

Jens Jakob Gustmann

Philips Health Systems Sales Leader CEE

Master Partner ROHO

 

“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim “health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“

Vreau să devin Partener

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers