FORO International Forum for Reputation in Hospitality

Prima ediție FORO a reunit împreună peste 230 de invitați din 11 țări: manageri de hoteluri premiați, chefi cu stele Michelin și lideri din ospitalitate, cu un keynote speech pe tema Etichetei oferit de unul dintre cei mai buni majordomi.

Speakeri & Parteneri

Peter Ducker FIH

Chief Executive, Institute of Hospitality, Marea Britanie

Institutul Ospitalității promovează de peste 75 de ani excelența și profesionalismul în industria de profil, reunind manageri din peste 100 de țări. Peter Ducker este Director Executiv al Institute of Hospitality.

Chef Thomas Bühner

Proprietar, Restaurant La Vie, Osnabrück: 3* Michelin + 19 puncte Gault&Millau

Thomas Bühner este unul dintre cei mai premiați și apreciați Chefi din Germania din ultimii 20 de ani și unul dintre cei 10 Chefi deținători de 3 stele Michelin. Restaurantul său din Osnabrück, La Vie, are 3 stele Michelin și 19 puncte Gault&Millau.

Renata Martinčič

Director General, Direcția de Turism, Ministerul Dezvoltării Economice și Tehnologiei, Slovenia

Campania națională de branding „Slovenia Green”, coordonată de Renata Martinčič, i-a adus Sloveniei premiul National Geographic World Legacy Destination Leadership în 2017. În 2016 Lublijana a fost declarată „Europe’s Greenest Capital”.

Vincent Vermeulen

Managing Director, School for Butlers and Hospitality, Belgia

Școala de Majordomi fondată de Vincent Vermeulen este una dintre cele mai apreciate din Europa. Vincent Vermeulen reprezintă a patra generație a unei familii care și-a dedicat întreaga viață industriei ospitalității. 

Bozkurt Atabek

General Manager, Mövenpick 5* Hotel Istanbul, Turcia

Mövenpick Hotel Istanbul a fost numit Europe’s Leading Business Hotel în World Travel Awards 2017, unul dintre cele mai importante premii din industria ospitalității. Hotelul de 5* Mövenpick este situat în centrul orașului Istanbul.

Arch. Peter Ippolito

Arhitect, Managing Partner, Ippolito Fleitz Group, Stuttgart, Germania

Peter Ippolito a studiat arhitectura la Stuttgart și Chicago. În 2002 își deschide propriul studio și reușește să își creeze în timp o reputație la nivel internațional cu ajutorul echipei de 80 de designeri pe care o coordonează. El fost primul designer de interior care a apărut în Interior Design Hall of Fame.

Ben Boury

Manager, Restaurantul Boury: 2* Michelin, Roeselare, Belgia

Primind 2 stele Michelin la scurt timp după deschidere, Restaurantul Boury a avut o evoluție rapidă pe scena gastronomică europeană. Este o afacere de familie, pe care Ben o conduce alături de fratele său Tim – ‘Chef of the Year’ by Gault&Millau – și de cumnata sa Inge Waeles. 

Alon Baranowitz

Founding Partner – ‎BARANOWITZ + KRONENBERG, Israel

Alon Baranowitz și Irene Kronenberg conduc biroul de arhitectură și design interior, BARANOWITZ + KRONENBERG din Tel Aviv,  cu un portofoliu dominat de proiecte pentru industria ospitalității. Alon Baranowitz a studiat arhitectura la New York. 

Hector Restrepo Calvo

Arhitect, Founding Member, Heres Arquitectura, Spania

Soho House Barcelona a primit patru premii la Vision Style Awards 2018, competiție jurizată de cei mai cunoscuți experți din industria hotelieră: ‘Dreamiest Bedroom’, ‘Europe’s Best Dressed Bed’, ‘Most Sumptuous Spa’ și ‘Style Winner of the Year’.

Carmen Tănase

Arhitect, Fondator, Enterprise Architecture & Design, România

Carmen Tănase este coordonatorul proiectului Hilton Garden Inn. Hotelul a fost deschis recent în Centrul Vechi al Bucureștiului, de grupul hotelier Hilton. În prezent, biroul de arhitectură are în execuție un alt proiect al aceluiași lanț hotelier, în Budapesta.

Maryna Leo

General Manager, 11 Mirrors Design Hotel, Ucraina

Maryna Leo este directorul general al Senator Hotels and Apartments (primul și cel mai important lanț hotelier din Ucraina), dar și al 11 Mirrors Design Hotel (primul hotel de design premiat în Europa de Est, denumit Ukraine’s Leading Boutique Hotel în cadrul World Travel Awards 2017). 

Eliza Yokina

Senior Partner, Cumulus, România

Arhitect și designer de interior, va prezenta pe scurt proiectele iconice Cumulus precum și câteva proiecte Horeca din perspectiva designului și impactului acestuia.

Ivona Amariței

Senior Partner, Cumulus, România

Arhitect coordonator la proiectul Courtyard by Marriott , primul de acest brand în București, partener în echipa Cumulus Architecture. Hotelul MCY este în curs de realizare, Cumulus Architecture având în derulare în acest an 4 proiecte de hoteluri aparținând brandurilor Marriott și Hilton. 

Stephane Barbazan

Tourism & Hospitality Chief Operations Officer, Alexandrion Group

Stephane Barbazan coordonează hotelul de 4* New Montana din stațiunea Sinaia, România. Profesionist de talie internațională în domeniul ospitalității are o experiență de 25 de ani în managementul hotelurilor de 4 și 5 * în țări ca România, Franța, Cuba, SUA și China.

Raluca Hrițcu

Co-CEO, Gault&Millau România

Raluca HRIȚCU este co-CEO Gault&Millau România din septembrie 2017, alături de Ștefan Mortici. În această calitate, ea coordonează componentele de marketing și de HR ale companiei, precum și managementul comunităților de chefi și de administratori de restaurante incluse în ghidul Gault&Millau. 

Marius Olteanu

Specification Team Leader, Etex Building Performance

Marius Olteanu, coordonează departamentul tehnic de specificaţii din cadrul companiei Etex Building Performance, fiind de profesie inginer constructor și având o experienţă predominantă în domeniul proiectării sistemelor de anvelope exterioare. 

Panagiotis Repanas

Marketing Manager, ALUMIL ROM INDUSTRY

Experiența sa solidă, atât în construcții, cât și în vânzări și marketing contribuie la identificarea și implementarea acelor practici care conduc la atingerea unor niveluri înalte ale calității, la creșterea indicelui de recunoaștere a brand-ului și valorii, pe care clienții noștri le primesc.

Lorand Pavai

CTO & Head of Regional Development – Calirom

 Lorand este persoana responsabilă de dezvoltarea tehnologică a companiei contribuind și la extinderea sa pe plan internațional prin colaborări cu dealeri și parteneri externi.

Andrei Severin

Export Manager, Calirom

În calitate de fondator și CEO al grupului Hotel Magazin/ CAHM, Severin Andrei se poate mândri cu produse cosmetice competitive din punct de vedere al calității, certificate la nivel european, constant actualizate, motiv pentru care sunt exportate în peste 24 de țări din Europa și nu numai, fiind leader de piață în România.

Cătălin Călinoiu

Sales and Development Director, CEZ Vânzare

“Ne uităm cu atenție la tendințele din industrii precum HoReCa sau panificație și vedem că direcțiile care domină anul acesta sunt legate de reducerea costurilor de energie electrică și gaze naturale. Ofertele noastre sprijină în mod direct competitivitatea antreprenorilor într-o piață extrem de exigentă, venind astfel cu planuri de eficientizare, specifice nevoilor lor.”

Liviu Gavrilă

Energy Services Manager Department, CEZ România

Cu o experiență de peste 10 ani în domeniul serviciilor energetice (în proiecte de la surse regenerabile de energie la eficiență energetică) și beneficiind de sprijinul CEZ ESCO International, Liviu Gavrilă conduce o echipă foarte specializată, capabilă să răspundă tuturor solicitărilor referitoare la soluțiile energetice pentru orice tip de afacere, inclusiv din domeniul HoReCa.

Konstantinos Paschalidis

Managing Partner, HotelBrain, Grecia

Konstantinos Paschalidis are o vastă experiență în sectorul imobiliar hotelier în mai mult de 16 țări din întreaga lume. HotelBrain este liderul regional în domeniul firmelor de management hotelier, cu o experiență dovedită de aproape două decenii.

MAI MULTE

​Proiecte

HotelBrain

📍 Grecia

HotelBrain a fost premiat timp de trei ani consecutivi ca fiind cea mai importantă companie europeană de administrare hotelieră, cel mai recent premiu fiind în 2017 la World Travel Awards.

New Montana Hotel & Spa

📍 România

New Hotel Montana face parte din grupul Alexandrion, deținut de Nawaf Salameh. Hotelul de 4 * este situat în mijlocul Sinaiei, o mică, dar frumoasă stațiune de schi de munte din România. Hotelul New Montana are 175 de camere și oferă priveliști spectaculoase ale Munților Carpați.

Boury Restaurant 2* Michelin

📍 Belgia

Primind 2 Stele Michelin la scurt timp după deschidere, Restaurantul Boury a avut o evoluție rapidă pe scena gastronomiei europene. Este o afacere de familie, cu Ben conduce cu fratele său Tim și cumnata sa Inge Waeles. O echipă tânără și ambițioasă.

La Vie Restaurant 3* Michelin

📍 Germania

Restaurantul La Vie din Osnabruck a primit 3 * Michelin și 19 puncte Gault & Millau. Thomas Buhner a fost Cheful anului By Gault & Millau, Grand Chef – Relais & Chateaux, iar La Vie este membru al Les Grandes Tables du Monde începând cu 2010.

Movenpick 5* Hotel

📍 Turcia

Movenpick Hotel Istanbul este cel mai important hotel din Europa conform World Travel Awards 2017, unul dintre cele mai importante premii din industria ospitalității. Hotelul de 5 * este situat în inima orașului Istanbul.

11 Mirrors Design Hotel

📍 Ucraina

11 Mirrors Design Hotel – primul hotel de design premiat din Europa de Est, numit Leader Boutique Hotel la World Travel Awards 2017.

Hiltton Garden Inn Bucharest

📍 România

Hilton Garden Inn este un proiect semnat de echipa de arhitecți Enterprise Architecture & Design. Hotelul a fost deschis recent în Centrul Vechi din București de Hilton Hotel Group.

Soho House Barcelona

📍 Spania

Soho House Barcelona a primit patru premii la Vision Style Awards 2018, de la cei mai cunoscuți experți din industria hotelieră: „Dreamiest Bedroom”, „Cel mai somptuos spa”, „Style Winner of the Year”.

Courtyard by Marriott

📍 România

Courtyard by Marriott Hotel este în curs de finalizare, Cumulus Architecture derulează în prezent 4 proiecte Marriott și Hilton Hotel, toate cele 4 proiecte fiind dezvoltate pe platforma BIM.

Pastel Restaurant

📍 Israel

Pastel Restaurant, proiectat de BARANOWITZ + KRONENBERG, a fost un câștigător global la categoria Design interior / arhitectură de lux la World Luxury Restaurant Awards 2017.

MAI MULTE

Testimoniale

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

Diana Popescu

Manager General, Hotel Epoque 5*, București

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București

Oana Voicu

Manager, Hotel Peștera, Moroeni

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Anca Thompson

Manager, Hotel Cherica 4*, Constanța

Arch. Irina Radu

Architect & Founder, iDecorate, Bucharest

 
 
 

Armand-Liviu Ghenciu

General Manager, Hotel Restaurant Stejarul 4*, Timiș

Arch. Georgiana Albița

Partner, COLOR Inside, București

Carmina Gal

General Manager, Ana Hotels Poiana Brașov 4*, Poiana Brașov

Anca Chirilă

Executive Manager, Phoenicia Suites 4*, Bucharest

Ciprian Faraon

Managing Director, NOBLESSE Boutique Hotel 5*, Sibiu

LOAD MORE

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Apariții Media 

Slider

Parteneri

cu participarea a

Parteneri

120x120_0010_350_gewiss
120x120_0014_350_calirom
120x120_0016_350_alexandrion

SUsținători & Expozanți

Parteneri Media 

Partener de discuții

Un proiect creat de

Co-organizator

BORO Newsletter

Daca sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Poiecte Conexe Ospitalitate

PROIECTE SPECIALE 

Diana Popescu

General Manager, Hotel Epoque 5*, București

Invitat FORO 

Reputația online și offline a unei proprietăți transcende gradul de notorietate al locului sau al brandului, ea reprezintă cel mai fidel indicator al gradului de satisfacție al oaspeților, în același timp măsurând percepția tuturor publicurilor asupra performanței hotelului. În cazul unui hotel boutique, precum Epoque, care se definește prin calitatea și gradul de personalizare al serviciilor, comunicarea de brand și comunicarea directă și reală cu oaspeții și cu partenerii noștri face parte din activitatea de zi cu zi. Întotdeauna mă implic personal în dialogul cu oaspeții Epoque, fie că e vorba de a monitoriza și a răspunde la recenziile online, sau de diversele solicitări cu privire la serviciile și evenimentele care au loc la noi. Indiferent de categorie sau de numărul de stele sau de faptul că este amplasat într-o zonă turistică sau una de business, calitatea spațiilor, facilităților și a infrastructurii este esentială pentru confortul și siguranța oaspeților, cât și pentru un management eficient. În ceea ce privește calitatea serviciilor, aceasta reprezintă nu numai prioritatea numărul unu, dar și diferențiatorul principal și identitatea fiecărei proprietăți.

Chef Alex Petricean

Head Chef, Restaurant Maize Farm to table, București

Invitat FORO 

Aș spune că utilitatea și echiparea spațiului sunt capitale într-un restaurant. Calitatea serviciilor este direct proporțională cu investiția în resursele umane, pentru că oamenii sunt furnizorii de servicii într-un restaurant. Meseria de Chef în România are de îndepărtat reputația negativă pe care a avut-o această profesie considerată a oamenilor necalificați înainte de a se conștientiza faptul că a fi Chef înseamnă mult mai mult decât a ști să gătești. Reputația Chefului în România e încă la început și de acum înainte va fi important ce se va întâmpla. Pentru mine reputația este construită pe niște principii susținute de o filozofie și o mentalitate. Nu poți să iți construiești reputația susținând ceva în ce nu crezi sau care nu te caracterizează.

Daniel Ben-Yehuda

Manager, Sheraton Bucharest Hotel 5*, București
Invitat FORO
Hotelierii trebuie să își asume obligația de a oferi permanent un produs peste așteptări, ca parte dintr-o lege nescrisă. Este imperios necesar să vină cu idei fresh, care să ii surprindă pe oaspeți și care să ii aducă înapoi. Pentru a reuși trebuie să aibă în vedere un plan de investiții susținute constant, cu focus pe elemente noi, care să aducă un plus valoare atât din perspectiva imaginii, cât și din cea a serviciilor oferite. Pentru a păstra un nivel optim de calitate și pentru a menține standardele, este ideal ca la maxim 7 ani să se aducă o investiție majoră în modernizare. Un Manager de hotel se identifica cu brandul hotelier 100%, îl reprezintă 24 de ore din 24. El este imaginea acelui hotel, așadar reputația sa este esențială. Trebuie să fie respectabil, să rămână imparțial și să fie un om extrem de echilibrat. Reputația sa și buna comunicare cu piața vor influența decisiv continuitatea în buna funcționare a hotelului, performanța echipei și evoluția pozitivă a business-ului.

Oana Voicu

Manager, Hotel Peștera, Moroeni

Invitat FORO 

Calitatea serviciilor reprezintă un avantaj competitiv, ce face diferența dintre o experiență mediocră și una pe care vei mai dori să o retrăiești. Oamenii nu-și mai doresc doar dotări standard, iar calitatea ce trebuie avută în vedere depășește aspectele de ordin material, îndreptându-se spre curtoazie, comportamente, flexibilitate. În industria ospitalității personalul nu poate fi înlocuit în totalitate de roboți. Chiar dacă inițial investițiile sunt mari, acestea ar trebui să fie o prioritate și beneficiile se vor vedea pe termen lung. Calitatea devine un instrument de marketing, prin care se poate îmbunătăți imaginea companiei. Imaginea este extrem de importantă și în același timp dificil de menținut mai ales acum când totul se întâmplă în mediul online, în timp real. Reputația determina succesul, de aceea trebuie construită fără compromisuri, fără a renunța la valori. Oamenii vor avea încredere în hotelurile cu o reputație de neclintit și vor aprecia dedicarea și serviciile de calitate.

Johnny Șușală

Managing Partner, Rare Foods Services, București

Invitat FORO 

În primul rând, dacă se construiește de la zero un restaurant trebuie, din punctul meu de vedere, să participe și bucătarul șef alături de arhitect, deoarece acesta știe foarte bine organizarea și fluxul tehnologic. În al doilea rând, recomandarea mea este ca investițiile să fie făcute în echipamente noi, deoarece dau randament pe termen lung. Managementul reputației din punctul meu de vedere are trei aspecte, pe care, de altfel, le știm cu toții: evoluția, evaluarea, execuția. Fără acestea nu poți avea o performanță profesională ca Chef.

Anca Thompson

Manager, Hotel Cherica 4*, Constanța

Invitat FORO 

Atmosfera care predomină în recepție, de la primul pas pe care oaspetele îl face în hotelul nostru este fără nici o îndoială determinată într-o foarte mare măsură de liderul hotelului. De la ținuta, amabilitatea și zâmbetul personalului care întâmpină oaspeții și până la cele mai mici detalii de curățenie, toate reprezintă standarde care trebuiesc monitorizate zilnic și care vor influența recenziile celor care ne trec pragul. Toate acestea se realizează doar printr-o prezență foarte activă a managerului în relațiile cu oaspeții și cu membrii echipei sale. Este într-adevăr un efort al unei echipe bine închegate, care își înțelege scopul și este extrem de motivată în atingerea unor ținte bine stabilite dinainte. Fiecare “jucător” își are rolul său, iar datoria managerului este să-i facă pe fiecare în parte să înțeleagă cât de importantă este contribuția tuturor în câștigarea unor experiențe de neuitat pentru cei care investesc să vina la noi. Provocarea mea pentru fiecare manager este să interacționeze cât mai mult cu oaspeții săi, pentru a afla în mod direct gradul de satisfacție al turiștilor, și mai ales pentru a avea ocazia să intervină în mod prompt și sigur, rectificând situațiile care ar putea influența recenzii negative mai târziu.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Vreau să particip

Jens Jakob Gustmann

Philips Health Systems Sales Leader CEE

Master Partner ROHO

 

“Misiunea Philips este de a îmbunătăți viața oamenilor prin inovații relevante pentru întreg ciclul de sănătate, ceea ce noi numim “health continuum”. Viziunea ROHO este similară cu a noastră și suntem încântați să fim Master Partner al acestui eveniment.“

Vreau să devin Partener

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers