Mihai Zaharia: Globalworth Industrial este 100% funcțional, cu un ritm de lucru neafectat

Mihai Zaharia, Director of Investments and Capital Markets în cadrul Globalworth, are o experiență de peste 15 ani în domeniul bancar, perioadă în care a deținut o serie de poziții importante în diferite companii, concentrându-se pe mari proiecte care vizează sectorul real estate.

 

DEVO: Cum arată în acest moment șantierele deschise de Globalworth pentru noile
dezvoltări și care este ritmul de lucru?
Mihai Zaharia: În acest moment, Globalworth Industrial, sub-brandul de industrial și logistică al
Globalworth, este 100% funcțional, cu un ritm de lucru neafectat – fie că discutăm de șantiere precum Constanța Business Park sau Chitila Logistic Hub, unde nu am oprit sau
încetinit activitatea, sau de parcurile din Pitești sau Timișoara, unde gradul de ocupare și cererile de închirierile au rămas la același grad. Avem un inventar precis al tuturor materialelor și produselor care sosesc pe șantiere, precum și proveniența acestora.

 

Momentan, suntem în grafic cu toate livrările, însă dată fiind situația imprevizibilă, am pregătit planuri și soluții la care vom apela în funcție de cum evoluează lucrurile.
Noul context ne-a impus noi reglementări de igienizare și de securitate pe care le-am
implementat încă din primele zile de la declanșarea crizei. Siguranța și binele angajaților și clienților noștri, precum și continuitatea business-ului sunt cele mai importante pentru noi, așadar am aplicat instant măsurile adecvate cerute de autoritățile avizate pentru tot portofoliul nostru.

 

DEVO: Care sunt măsurile pe care Globalworth le-a luat în noul context economic?
Mihai Zaharia: Urmărim zilnic evoluțiile, respectăm instrucțiunile și normele comunicate de autoritățile locale și naționale și le transmitem mai departe tuturor muncitorilor, furnizorilor și subcontractanților noștri, cu care suntem în legătură permanentă. Am sporit măsurile și am implementat un program zilnic de curățenie foarte strict, utilizând dezinfectante avizate de autorități – extrem de puternice, care distrug virusurile, dar sunt sigure pentru sănătatea oamenilor. Am suplimentat amplasarea de dispensere cu dezinfectant pe bază de alcool, săpun antibacterian, geluri dezinfectante și am creat puncte suplimentare de spălare pe șantier. Am plasat panouri și stickere informative în spațiile cu vizibilitate mărită în șantiere, iar specialiștii noștri în Sănătate și Securitate în Muncă au întâlniri tot mai dese cu muncitorii pentru a-i pune la curent cu riscurile potențiale și măsurile impuse pentru evitarea pericolelor.

 

Pentru a vă da un singur exemplu asupra modificărilor noastre, instructajele acestea se țineau o dată la două săptămâni înainte de declanșarea situației de urgență, acum avem și două instructaje pe săptămână, pentru a ne asigura că fiecare normă este clar comunicată și respectată. Insistăm să utilizăm doar sursele autorizate și verificate de informare și le solicităm tuturor subcontractanților noștri să respecte protocolul impus. Vom continua cooperarea și comunicarea foarte strânsă cu partenerii-cheie pentru efortul de a proteja sănătatea și siguranța pentru întregul nostru portofoliu.

 

DEVO: Ce credeți că am învățat până acum din această experiență provocată de pandemie?
Mihai Zaharia: Am învățat și învățăm extrem de multe. Este clar pentru toți că urmează o perioadă dificilă, în care vom resimți impactul semnificativ asupra economiei. Ne confruntăm cu o criză fără precedent și poate una dintre cele mai importante lecții a fost și este gestionarea acestei incertitudini. Deși conștientizăm gravitatea situației, percepem și nestatornicia ei, lovindu-ne de evoluții și schimbări zi de zi. Nu știm cât va dura și, prin urmare, soluțiile și planurile de business continuity sunt actualizate constant. În toată această furtună de incertitudini, solidaritatea rămâne vitală.

 

Este important să ajutăm atât noi, compania, cât și noi, societatea. Globalworth a donat până în acest moment 550.000 de euro în lupta împotriva COVID, sumă ce sprijină sistemele medicale din România și Polonia. Avem grijă de colegii, partenerii, chiriașii și comunitățile noastre. Respectăm măsurile și depunem toate eforturile necesare pentru asigurarea continuității business-ului și protejarea industriei de real estate, însă mai presus de orice, important este ca noi, întreaga societate, să ajutăm în orice mod posibil. Să respectăm regulile și măsurile, să ne implicăm, să fim responsabili, să învingem împreună această etapă dificilă. Să rămânem calmi, să avem încredere că o vom scoate la capăt și că vom restabiliza piața cât mai curând posibil.
Va fi un drum lung, însă și bucuria revenirii va fi pe măsură.

Mihai Zaharia a participat în calitate de Speaker la cea de-a doua ediție DEVO – Forumul Marilor Dezvoltatori. Ediția de anul acesta va avea loc la JW Marriott Grand Hotel din București pe 23 octombrie.

 

Master Partner DEVO 2020: ARABESQUE. Professional Partners: KONEROCKWOOLDANFOSS. Parteneri: KNAUF INSULATIONKNAUFALUKÖNIGSTAHL, ZACARIA. Susținător și expozant: SKYLUX.

 

Mai multe pe: www.borocommunication.ro/project/forumul-marilor-dezvoltatori-2020

 

Foto © Globalworth

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers