Lindab se alătură campaniei “România Construiește”

Andrei Sulyok este Director General Lindab România.

Boro Communication: În viziunea Lindab, care este rolul industriei construcțiilor în relansarea economică a României?

Andrei Sulyok: După un 2019 tumultuos, 2020 este cu siguranță un an atipic, influențat major de apariția corona virusului. Industria construcțiilor joacă un rol important în relansarea economică a României după Covid19. Pentru că în România nevoile de bază nu sunt acoperite, investițiile în infrastructură, școli, spitale și turism ar reprezenta o injecție plină de vitamine într-o economie deficitară. Iar investițiile anterior menționate se întâmplă firește pe terenul industriei construcțiilor. Dacă ar fi să vedem partea plină a paharului, am putea să transformăm conjunctura de față într-o oportunitate cu rezultate bune pe termen mediu și lung. Cum se poate întâmpla?
1. Ar trebui ca investițiile deja pornite să se întâmple, să nu stangneze; câteva exemple ar fi: stadioane, bazine de înot, centura capitalei, autostrăzi.

2. Proceduri simplificate pentru investiții noi, cu accent pe demararea și accelerarea acestora.
Dacă atenția va fi concentrată și pe creșterea gradului de absorbire a fondurilor europene, lucrurile vor merge cu siguranță în direcția bună.

Practic, cu șantiere deschise datorită investițiilor în sănătate, educație și infrastructură, păstrăm în țară forța de muncă atât specializată, cât și necalificată, impulsionăm astfel consumul și relansăm economia României.

 

 

Boro Communication: Care sunt în acest moment proiectele pentru care Lindab furnizează soluții de construcții?

Andrei Sulyok: În piața construcțiilor, Lindab este un jucător cu trei afaceri sub aceeași umbrelă. Pe segmentul rezidențial, Lindab este foarte cunoscut pentru acoperișurile de forme, profile și culori variate pe care le comercializează încă din 1994. În sfera construcțiilor industriale și comerciale, Lindab furnizează hale metalice de dimensiuni mici, medii si mari, cu destinații variate. În piața de HVAC, Lindab este singurul jucător care poate oferi soluții complete de ventilare și climatizare pentru orice tip de clădire. În 2020, Lindab furnizează soluții pentru ventilarea și climatizarea clădirilor din următoarele domenii: medical, horeca, industrial, servicii bancare și comerț, agrement.

 

Listăm mai jos câteva dintre proiectele și soluțiile furnizate de Lindab în anul în curs.

1. Domeniul medical: Spital Parhon Iași – centrală de tratare aer igienică, tavane cu flux laminar, difuzoare cu filtre hepa, tubulatură spiro și fitinguri safe – partener Climatrade. Clinica medicală Polaris – tavane cu flux laminar, difuzoare cu filtre hepa. Partener Climatrade Oradea. Oncologie și Radiologie Craiova, tubulatură rezistență la foc – partener Lindab Tehnopro Clima.

2. Horeca: Hotel Padis Felix – centrală de tratare aer pentru piscină – partener Ergocon. Hotel Radisson Blue Cluj – proiect în derulare, tubulatură spiro, fitinguri safe, grile, difuzoare, elemente de reglaj aeraulic – partener Grup Energoinstal (Cluj).

3. Domeniul industrial: Koyo Romania – sistem de tubulaturi, fitinguri, grile – partener Rada Instal. Guhring Cluj – centrale de tratare aer, sistem de tubulatură și fitinguri, grile, difuzoare, clapete de foc – partener Sifee Action. Thyssen Krupp Sibiu, centrale de tratare aer, sistem de tubulatură – partener Sifee Action.

4. Servicii bancare și Comert: Sediul Central al Băncii Transilvania Cluj Napoca – sistem de tubulatură de desfumare, grile, difuzoare, elemente de reglaj aeraulic –partener Grup Energoinstal. Showroom Evora Reghin, sistem de tubulatură, fitinguri, elemente de reglaj, grile și difuzoare – partener Fiord.

5. Agrement: Bazin Olimpic Tg. Mures – sistem de tubulaturi și fitinguri rectangulare, grile, difuzoare – partener Fiord.

Pe linia de business de construcții metalice, 2020 a venit să valideze concluzia anilor anteriori: după primul proiect derulat cu Lindab, clienții se întorc și pentru următoarele proiecte. Subiectivi fiind, unii spun că se întorc datorită soluțiile tehnice oferite și consultanței. Alții spun că repetitivitatea clienților se datorează angajamentului și implicației 100% a specialiștilor Lindab în bunul mers al proiectului. Una peste alta, Lindab are clienți repetitivi în 2020 pentru că echipa degajă profesionalism și respect pentru client.

 

Câteva proiecte derulate în 2020, toate cu clienți repetitivi:
1. Carpathian Springs, producător Aqua Carpatica, hala cu numarul 5, în județul Suceava, cu o suprafață de aproximtiv 11000 mp, clădire construită pentru îmbuteliere apă plată și minerală.
Livrare Lindab: sistem complet Lindab Systemline. Acoperiș, terasă și pereți cu panouri sandwich.
Atuuri Lindab: Know how, soluție completă, proiectare, gândirea clădirii pe baza functionalității de la interior, recurență, încredere.

2. Optimedia, hală de producție pentru tâmplărie din aluminiu și PVC, hala cu numărul 12, toate însumând 25.000 mp. Livrare Lindab: Sistem complet Lindab Systemline. Acoperiș și pereți cu tablă cutată. Atuuri Lindab: extinderi frecvente, parteneriat, adaptarea soluției la nevoile specifice, durabilitate, calitate.
3. Rewe Romania, 6 magazine Penny finalizate, 3 în derulare, soluția Lindab: placare fațadă arhitecturală cu lamele. Parteneriatul a debutat în 2019, continuă în 2020, cu premize bune și pentru 2021 și ritm de dezvoltare în funcție de direcția strategică a clientului. Atuuri Lindab: soluție completă, calitate, design, disponibilitate, adaptare, termene de producție/livrare, brand, încredere

4. Menzies Aviation Romania, Otopeni, domeniu cargo (handling bagaje, deservire aeronave la sol), parteneriat în perioada 2006-2020, în cadrul căruia Lindab a livrat sistem complet Lindab Systemline, renovare acoperiș și extinderi clădiri, soluții adaptate în funcție de nevoile clientului. Atuuri Lindab: soluție completă și încredere în brandul Lindab.

5. Ciocobel Invest din Beiuș, fabrica de ciocolată cu investiții în dezvoltare în 2013, 2016 și 2020, derulate cu Lindab pentru construcția halelor de producție. Livrare Lindab: sistem complet Lindab Systemline. Acoperiș și pereți cu tablă cutată. Atuuri Lindab: Brand, sistem complet, garanții

 

 

Boro Communication: Echipa și experiența. De ce Lindab este o afacere de succes?

Andrei Sulyok: Pentru Lindab, cea mai de preț valoare sunt angajații, adică oamenii care dau dovadă de spirit de inițiativă, talent, inteligență și creativitate. Angajament, deschidere, concentrare și orientare asupra clientului, colaborarea și abilitatea de a lucra cu răspundere ne caracterizează cultura de corporație, relațiile cu colaboratorii și managementul Lindab.
Lindab înseamnă oamenii care reprezintă numele companiei. Iar oamenii au făcut posibil succesul Lindab în România și tot ei sunt cei care-l duc mai departe!

 

La Lindab suntem mândri de ceea ce facem. O parte importantă a spiritului Lindab presupune să fii serios, corect și să depui toate eforturile pentru a realiza lucruri de calitate. De asemenea, colaborăm bine cu toți colegii și ne respectăm reciproc. Considerăm că aceste aspecte ne conduc către un climat de muncă cât mai placut. Știm ce dorim și credem în ceea ce facem – și chiar facem lucruri deosebite!

 

Interviul face parte din campania de comunicare “România Construiește” inițiată de BORO Communication și dedicată celor care continuă să construiască în România.

 

Foto © Lindab România

 
Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria construcții

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers