Investiții pentru modernizarea Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte

Spitalul Judeţean de Urgenţă Târgovişte este o unitate sanitară cu paturi, cu personalitate juridică care asigură servicii medicale profilactice, curative şi recuperatorii deservind un număr de aproximativ 500.000 de rezidenţi ai Judeţului Dâmboviţa, cu un număr de 1.767 de paturi. În cadrul Spitalului Judeţean de Urgenţă Târgovişte funcţionează Ambulatoriul integrat, care dispune de un număr de 35 de cabinete de specialitate conform structurii organizatorice repartizate în 5 sedii din Târgoviște, Pucioasa, Voinești și Titu.

 

Spațiul Medical: Care au fost investițiile consiliului județean în infrastructura medicală din prima jumătate a anului 2020? 

Alexandru Oprea, președinte CJ Dâmbovița: În cadrul unității sanitare au fost luate măsuri necesare eficientizării activității și creșterii calității actului medical, prin implementarea deciziilor elaborate, monitorizarea numărului de angajați pe diferite categorii de personal, stabilirea Planului anual de achiziții, a necesarului de investiții, urmărindu-se cu prioritate utilizarea eficientă a tuturor resurselor materiale și valorice conform Bugetului de Venituri și Cheltuieli aprobat.

 

În ceea ce privește proiectele aflate în derulare, ce vizează îmbunătățirea actului medical la unitatea spitalicească dâmbovițeană, o preocupare constantă pentru administrația județeană, două dintre cele mai importante sunt REABILITAREA, MODERNIZAREA ȘI EXTINDEREA UNITĂȚII DE PRIMIRI URGENȚE DIN CADRUL SPITALULUI JUDEȚEAN DE URGENȚĂ TÂRGOVIȘTE și EXTINDEREA ȘI DOTAREA AMBULATORIULUI DE SPECIALITATE DIN CADRUL SPITALULUI JUDEȚEAN DE URGENȚĂ TÂRGOVIȘTE. 

 

Primul proiect vizează: îmbunătățirea calității și a eficienței îngrijirii spitalicești de urgență din cadrul Spitalului Județean de Urgență Târgoviște, prin extinderea și dotarea Unității de Primiri Urgențe și are o valoare totală de 6.959.825,11 lei, iar cel de-al doilea are o valoare totală de 10.842.794,01 lei și își propune creșterea accesibilității serviciilor de sănătate oferite de Ambulatoriul Spitalului Județean de Urgență Târgoviște. 

 

Pe lângă activitățile specifice acestor proiecte, în contextul pandemiei cauzate de răspândirea virusului SARS-CoV-2, la Spitalul Județean de Urgență Târgoviște (SJUT) s-a achiziționat un grup electrogen trifazat cu funcționare automată de 250 kVA, capotat insonorizant pentru exterior, cu sistem de preluare automată a consumatorilor. 

 

În valoare de 195.350 lei, generatorul este o sursă alternativă pentru stația de oxigen a unității spitalicești, în cazul în care aceasta ar suferi unele avarii și permite continuarea în bune condiții a procesului de ventilație mecanică pentru bolnavii de COVID-19. Conducerea SJUT continuă să identifice acele materiale și echipamente ce trebuie achiziționate și în perioada următoare, având în derulare și alte proceduri de achiziție pentru asigurarea stocurilor.

 

Nu în ultimul rând, chiar la finalul săptămânii trecute, Spitalul Județean de Urgență Târgoviște a fost gazda unei conferințe de presă, prilej cu care a avut loc prezentarea noilor aparate digitale cu care va fi dotat Serviciul de Radiologie și Imagistică Medicală al acestei unități spitalicești, și anume noul tomograf computerizat și două aparate de radiologie de ultimă generație. Cele două aparate de radiologie vor fi conectate la calculatoarele medicilor curanți, astfel încât radiografiile să poată fi vizualizate în timp real.

 

Interviul este parte a campaniei de comunicare a Convenției Române a Spitalelor – ROHO 2020. Ediția din acest an va avea loc la Hotel Novotel City Centre din București.

 

Master Partner ROHO 2020 – Philips. Partener Principal: Medicare. Professional Partners: KapamedBristol Myers Squibb. Susținător și Expozant: Icemed.

 

Un material realizat de Spațiul Medical

 

Foto © Consiliul Județean Dâmboviță

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria sănătate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers