Gabriel Bănică, Skylux: Anul acesta am reușit să furnizăm mai multe dintre produsele noastre premium, iar dezvoltatorii și arhitecții au cunoscut beneficiile unor produse mai bune

Urmăriți România Construiește pe Facebook și pe LinkedIN

 

Gabriel Bănică este Managing Partner în cadrul Skylux Construction. Pe 23 octombrie a participat în calitate de speaker și Susținător în cadrul celei de-a treia ediții a Forumului Internațional al Marilor Dezvoltatori DEVO.

 

„Deși trecem printr-o perioadă dificilă, să zic deprimantă din punct de vedere social, aș putea spune că pe piața construcțiilor noi putem să dăm un feedback diferit față de ceilalți vorbitori care sunt concentrați fiecare pe nișa lui: logistică, hotelieră sau birouri. Noi putem să dăm un feedback general pentru piața construcțiilor, în sensul că noi ofertăm și pentru logistică și pentru birouri și pentru rezidențial, chiar healthcare, educație. Ceea ce am remarcat este că de 2-3 ani există un trend, în a alege materiale de calitate. Anul acesta deși suntem, ca proiecte, tot acolo unde eram și anul trecut, tot ca număr de oferte, reușim să furnizăm mai mult din produsele noastre premium, piața este într-o continuă educare, dezvoltatorii au învățat beneficiile unor produse mai bune, arhitecții la fel. Proiectele de calitate au nevoie de arhitecți de calitate, de furnizori cu calitate, dar și de antreprenori generali care să știe ce să facă.

 

Aș vrea să revin la întrebarea despre parteneriatul public-privat; cred că este necesară o voce comună a dezvoltatorilor din real estate, o voce a lor, o presiune comună a lor și a publicului, chiar și a acestor corporatiști care sunt toată ziua în trafic și care își dedică o bună parte din viața lor serviciului. Aș da aici un exemplu foarte foarte simplu, din 2004 de când m-am întors de la studii din Olanda, unde am apreciat foarte mult mobilitatea oamenilor de acolo. Acolo nu ai nevoie efectiv de mașină, există trenuri, autobuze, etc. În 2004 m-am bucurat foarte mult când am văzut pe prima pagină a ziarului Capital faptul că se punea în discuție această centură feroviară absolut necesară unui oraș ca Bucureștiul. Un alt proiect care ar fi foarte simplu de realizat și ar implica foarte mulți dezvoltatori din București ar fi calea ferată care pleacă din Gara de Nord, trece prin Bucureștii Noi, prin zona Romexpo (în care sunt foarte multe dezvoltări). Există traseul, nu este nevoie de exproprieri, pur și simplu cred că este nevoie doar de voință politică, de niște funcționari care să își facă bine treaba și de legislație, probabil. Mai mult, ar putea să implice chiar și transportatorii feroviari, chiar și producătorii. Există chiar și la Craiova firma Softronic, care nu vinde în România, dar vinde în Brazilia, vinde în Suedia. Deci, ar putea fi mai multe servicii integrate care să ajute economia.

 

Revenind la Skylux, este o companie românească, cu capital 100% românesc, este pe piață din 2007 și vreau să menționez că am crescut alături de acești dezvoltatori care au fost astăzi aici. De la început am vrut să oferim siguranță și calitate, acesta a fost principalul obiectiv, pentru aceasta ne-am ales parteneri foarte buni. Vorbim despre siguranță la foc, de detecție la incendiu, de desfumare, de compartimentarea spațiilor. Partenerul nostru principal pe partea de luminatoare este Lamilux din Germania. Este primul producător din Europa care a certificat luminatoare și trape de fum pentru case pasive. Pe partea de cortine de foc colaborăm cu Intisi din Spania, îi reprezentăm în România. Pentru tuburile de lumină reprezentăm Solarspot din Italia și pentru fațade cu eficiență energetică foarte bună reprezentăm brandul Okalux din Germania.

 

Ne-am dorit să fim cunoscuți pe piață nu doar ca furnizori de materiale și ca furnizori de soluții și pentru lucrul acesta am ales să fim alături de clienții noștri, atât de dezvoltatori, dar și de arhitecți și oferim consultanță încă din momentul ideii unui proiect și ne ocupăm de furnizare, de montaj, dar foarte importante pentru noi sunt și mentenanța, reviziile absolut necesare, conform legislației, acestea reprezentand o bună parte din business-ul nostru.

 

Unul dintre produsele noastre, luminator din sticlă, făcut de Lamilux, a câștigat trei ani la rând Red Dot Design. Este un luminator cu un coeficient termic de transfer foarte bun, cu o rezistență la vânt și incendiu foarte bună. Se pretează în principiu pentru hoteluri, spațiu de birouri, comercial, spații educative. Un alt produs pe care îl promovăm pentru partea de logistică și comercial, este trapa de fum F100. Are o etanșeitate foarte bună, ne lăudăm cu faptul că sunt proiecte în care am dat și 500 de cupole și nu am avut niciun incident neplăcut. Este produsul nostru nr. 1 în ceea ce privește cifra de afaceri. Arhitectura de sticlă pe care o furnizăm către hoteluri, școli, spații comerciale. Cortinele rezistente la foc reprezintă un alt produs din portofoliul nostru și aș vrea să subliniez faptul că suntem singurii care să putem să furnizăm o cortină lungă de 22 de metri, fără suprapuneri, ceea ce este un lucru foarte important la incendiu. Toate componentele cortinei sunt rezistente la foc minimum 120 de minute. Avem studii care afirmă că tuburile solare furnizate de noi dau cu 50% mai multă lumină decât concurența.

 

Business-ul nostru se axează pe zona de renovare. Sunt foarte multe spații industriale și logistice fără lumină naturală. Într-o primă fază se face proiectul, care trebuie să se limiteze într-un anumit buget și ulterior oamenii își mai dau seama că trebuie să mai îmbunătățească câte ceva. Am avut situații când am furnizat 2 tuburi pentru un singur birou și apoi ajuns să furnizăm 50-60 de tuburi la același proiect. A existat o cerință din partea clienților noștri pentru sisteme de avertizare și detecție pentru incendii, dar și restul sistemelor de curenți slabi. Se discută foarte mult de clădiri eficiente energetic, de consum 0, de salvarea planetei și astfel s-a născut o nouă divizie, este vorba de Skylux Energy. Suntem în discuții cu un client industrial, pentru a furniza o centrală electrică pe gaz. Avantajele acesteia constau în faptul că este modulară, se instalează foarte rapid, nu necesită foarte multe aprobări. Angajații noștri, cel puțin 50% din ei, sunt aproape toată ziua pe acoperiș, așa că ne-am gândit să oferim și alte soluții clienților noștri și încercăm să fim cât mai activi și pe piața panourilor fotovoltaice. Există un trend, majoritatea lanțurilor de supermarketuri au început să instaleze genul acesta de echipamente pe acoperiș și noi considerăm că există un viitor pentru aceste parcuri fotovoltaice pe acoperișurile industriale.”

 

DEVO – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatori este un proiect realizat de BORO Communication, în parteneriat cu ArabesqueKONERockwoolDanfossKnauf InsulationKnauf GipsAlukönigstahlZacariaIULIUSNordisSpeedwellSkyluxMillstone.

 

Foto © Gabriel Bănică

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria construcții

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers