Fermierii Noștri – o campanie de comunicare RALF 2020 Forumul Internațional al Marilor Fermieri

#fermieriinostri #ourfarmers
 
Țările din întreaga lume conștientizează în acest an, poate mai mult decât oricând, importanța fermierilor locali și rolul lor vital din linia întâi a economiilor naționale, dar și din lanțul internațional de aprovizionare cu alimente sigure și de calitate. Campania Fermierii Noștriparte a celei de-a 5-a ediții RALF, promovează fermierii locali din peste 20 de țări și rolul lor activ în susținerea comunităților din care fac parte și în relansarea economică. 
 
Ce măsuri au luat fermierii locali în noul context economic global? Cum au fost susținuți de propriile state sau de organizațiile internaționale? Cum arată agricultura anului 2020 prin ochii fermierilor locali? sunt câteva dintre întrebările care își găsesc răspuns în cadrul campaniei de comunicare Fermierii Noștri:
 
Cosmin Iancu, fermier român: Fermierii, alături de doctori, trebuie să fie considerați “eroii naționali” ai acestor vremuri – mai multe…
 
Maximilian Hardegg, fermier austriac: Fermierul local a primit mai multă atenție, iar oamenii conștientizează mai mult importanța comunității agricole – mai multe…
 
Tim Parton, fermier britanic: Sper ca piața britanică să aleagă fermierii locali pentru aprovizionarea cu alimente – mai multe…
 
Celzin Aedin, fermier român: Trebuie să se acorde mai multă atenție agriculturii și fermierului românmai multe… 
 
Nicole Winkelmann, fermier german: Este foarte important ca populația să vadă că produsele locale sunt cele mai bune – mai multe…
 
Wyno Zwanenburg, fermier olandez: Fermierii încearcă să vândă mai multe produse local și direct către consumatori mai multe…
 
Trevor Scherman, fermier canadian: Nu există subvenții în Canada. Suntem pe cont propriumai multe…
 
Puiu Ilisei, fermier român: În zootehnie anul 2020 se arată un an bun, datorită conștientizării decidenților de a susține producătorul localmai multe…
 
Artur Rissine, fermier ucrainean: Oamenii trebuie să iasă pe câmp, muncile agricole nu se pot face singure – mai multe…
 
Fermier slovac: Am interzis toate vizitele la fermele noastre și am oprit toate vânzările și întâlnirile cu clienții pe terenul fermelor – mai multe
 
Fermier ceh: Noi suntem gata să lucrăm chiar și în timpul carantinei – mai multe
 
Nicu Șerban, fermier român: Estimăm că vom majora suprafața irigată la 2000 ha în sezonul agricol 2021-2022 – mai multe…
 
Fermier polonez: Asigurarea unei producții stabile de cereale, lapte, carne și alte produse agricole este acum cea mai mare prioritate pentru toate guvernele – mai multe…
 
Liviu Zăgan, Holde Agri Invest, România: În fiecare an în care sectorul agricol are performanțe bune, fermierii ar trebui să pună deoparte rezerve financiare suplimentare pentru a se pregăti pentru un an mai slab – mai multe…
 
Fermier din Sibiu: Noi trebuie să mergem acum la clienți – mai multe…
 
Maria Cîrjă, Corteva Agriscience, România: Avem cea mai nobilă misiune, producem hrană pentru semenii noștri. Suntem cu toții responsabili de acest lucru! – mai multe…
 
Wolfgang Burtscher, Director General DG Agri, Comisia Europeană: Statele membre pot cere ajutoare de până la 100.000 euro per fermă și de până la 800.000 euro pentru companiile alimentare – mai multe…
 
Daniel Buda, Comisia pentru Agricultură și Dezvoltare Rurală din Parlamentul European: Fermierii sunt astăzi chemați în linia întâi – mai multe…
 
Adrian Oros, Ministrul Agriculturii, România: Va fi acordat un sprijin de 80 de milioane de euro ca răspuns privind răspândirea Covid-19. Valoarea maximă a sprijinului nu va depăşi 5 mii de euro pentru fermieri şi 50 mii de euro pentru procesatori – mai multe…
 
Mihail Dumitru, Comisia Europeană: Agricultura europeană are un rol cheie de jucat pentru depășirea crizei și pentru revenirea la normal – mai multe…
 
Boris Boincean, Republica Moldova: Trebuie să conștientizăm că sănătatea solului este strâns legată de sănătatea culturilor și a oamenilormai multe…
 
Chris Cavalaris, președintele HACA, despre provocările fermierilor greci în noul context economic – mai multe…
 
Sonja De Becker, Belgia: Agriculturilor și horticulturilor trebuie să li se acorde un loc principal în schema de recuperare economică – mai multe…
 
Edgars Treibergs, Letonia: Au fost alocați 45,5 milioane EUR care vor fi utilizați în caz de urgență, dacă veniturile din industria lactatelor, creșterea porcilor și bovinelor și producția de carne scad cu cel puțin 20% – mai multe…
 
Roomet Sõrmus, Camera de Agricultură și Comerț din Estonia: Pentru a depăși criza, este necesară o cooperare responsabilă în cadrul lanțului de aprovizionare – fermieri, industrie, comerț – mai multe…
 
Petőházi Tamás, Asociația Producătorilor de Cereale, Ungaria: Guvernul maghiar a alocat peste 60 milioane Euro pentru gestionarea COVID19 – mai multe…
 
Martin Merrild, Consiliul Danez pentru Agricultură: Agricultorii și industria alimentară s-au adaptat rapid situației și schimbării condițiilor – mai multe…
 
Materialele pot fi urmărite și în rubrica Agricultură.
 
Mai multe despre RALF 2020 – Forumul Internațional al Marilor Fermieri pot fi vizualizate aici.

Campanie de comunicare realizată în parteneriat cu:

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria comunicare

Primii 5 ani de comunicare

Pe 19 mai 2020 am împlinit 5 ani. Am început în 2015 la Iași și am creat până în prezent peste 50

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers