Despina Ponomarenco, Bucharest Real Estate Club: Putem vedea în București proiecte livrate la un standard comparabil cu orașe precum Viena, Praga sau Varșovia, proiecte unde s-a investit pentru o calitate durabilă

Despina Ponomarenco este Director Executiv în cadrul Bucharest Real Estate Club. A participat pe 3 septembrie 2020, în calitate de speaker, la evenimentul online Clădiri Inteligente – Xgroup Meetings Real Estate și a vorbit despre despre noul val de dezvoltare a pieței imobiliare românești, ce a adus pe piață clădiri de o calitate ridicată.

 

Vă prezentăm în continuare un sumar a intervenției doamnei Despina Ponomarenco din cadrul evenimentului:

 

În contextul unei noi faze de dezvoltare a piețelor central și est – europene, BUCHAREST REAL ESTATE CLUB a fost înființat având ca obiectiv principal creșterea calității pieței de Real Estate locale și din regiune, prin dialog constructiv cu principalii influențatori ai acesteia: fonduri de investiții, instituții financiar – bancare, dezvoltatori, companii multinaționale, retaileri, furnizori de tehnologie.  

 

Până acum, BREC a derulat mai multe proiecte de dezvoltare a percepției asupra pieței, precum North Metropolitan HUB, Romania RE VOLUTION sau Women în Real Estate. În prezent, organizația derulează două proiecte: THE NEW FACE OF BUCHAREST, campanie internațională de promovare a noului val de dezvoltare a pieței imobiliare și REAL ESTATE ACADEMY, primul program educațional integrat în Real Estate din România, 100% practic și privat.  

 

În cadrul evenimentului Despina Ponomarenco a vorbit despre noul val de dezvoltare a pieței imobiliare locale. 

În contextul discuției despre importanța digitalizării, Despina a amintit despre poziția onorantă ocupată de București în “Top 25 Tech Cities” elaborat de Financial Times, clasament unde capitala României ocupă locul 7, înaintea unor orașe precum Madrid, Stockholm sau Frankfurt.

După criza financiară din perioada 2008-2009, piața imobiliară românească a intrat într-o nouă fază de dezvoltare, când jucători noi – atât dezvoltatori locali cât și internaționali au investit în clădiri cu concepte și standarde noi, de o calitate foarte bună.  

Putem vedea în București proiecte livrate la un standard comparabil cu orașe precum Viena, Praga sau Varșovia, proiecte unde s-a investit pentru o calitate durabilă, cu atenție la impactul asupra mediului prin facilități ce ajută la economisirea consumului de energie și apă. Sistemele de certificare – LEEAD și BRREAM au evoluat și tind să ducă cele mai performante niveluri ale lor către impact 0 asupra mediului înconjurător.

 

Mai mult, dezvoltatorii apelează și la certificarea WELL, care se concentrează pe îmbunătățirea sănătății și a bunăstării omului prin calitatea mediului de lucru oferit. Astfel, se ține cont de apropierea de parcuri și zone verzi, se facilitează accesul la sport prin activități exterioare și sunt încorporate în concept o varietatea de servicii privind sănătatea cât și alimentația chiriașilor.

 

Putem vedea exemple concrete: recent Lidl a anunțat un scor foarte bun pentru sediul central din zona Aviației, plasând clădirea pe locul 1 în categoria Office din România și chiar pe locul trei la nivel mondial la toate categoriile de clădiri în topul construcţiilor certificate conform schemei BREEAM International New Construction. De asemenea, depozitul Lidl din Lugoj a obținut cel mare scor din România la categoria de clădiri logistice. 

 

One Tower, clădirea de birouri parte din ansamblul multifuncțional One Floreasca City dezvoltat de One United Properties la intersecția bulevardului Mircea Eliade cu Calea Floreasca, a obținut din partea US Green Building Council pre-certificarea LEED v4 Core & Shell la nivel Platinum, cea mai bună performanță a unei clădiri în faza de construcție de pe piața românească. 

În actualele condiții, dezvoltatorii se uită cu atenție și la siguranța sanitară a spațiilor, astfel că Timpuri Noi Square, proiectul dezvoltat de Vastint, a obținut recent certificarea Safe Guard, în urma auditului Bureau Veritas, atestând siguranța măsurilor sanitare implementate în această perioadă, sprijinind chiriașii în procesul de revenire la birou. 

În concluzie, avem destule exemple de bune practici și putem spune că Bucureștiul ține pasul cu celelalte capitale din regiunea CEE – Varșovia, Praga sau Viena în ceea ce privește calitatea noilor clădiri livrate. 

 

Clădiri Inteligente – Xgroup Meetings Real Estate este un proiect realizat de BORO Communication, în parteneriat cu KONE.

 

Mai multe despre conceptul Xgroup Meetings puteți afla aici.

 

Foto © Despina Ponomarenco

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers