Danfoss susține activ eficientizarea energetică a caselor românilor

La jumătatea lunii mai, ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor a lansat Programul privind efectuarea de lucrări destinate creșterii eficienței energetice în locuințe unifamiliale, beneficiari persoane fizice. Programul reprezintă o oportunitate importantă, fiind un program pilot de renovare, care vizează pentru prima dată casele unifamiliale. Acesta este, de asemenea, un excelent exemplu de cooperare de succes între guvern și experții din domeniul construcțiilor. ROENEF – Asociația pentru promovarea eficienței energetice în clădiri, în cadrul cărei Danfoss este membru fondator, a participat la consultările care au avut loc pe parcursul dezvoltării programului.

 

„Suntem cu adevărat entuziasmați să facem parte într-un proiect atât de important, împreună cu membrii ROENEF, prin care să construim un viitor mai bun în România. Danfoss este un lider global în eficientizarea consumului de energie în clădiri, iar inginerii noștri preiau conducerea când vine vorba de discuții de inginerie în acțiune. Din ianuarie 2020, ne-am lansat într-un plan ambițios pentru a deveni neutrii din punct de vedere al emisiilor CO2 până cel târziu până în 2030, punând accentul pe eficiența energetică. Este un pas natural pentru noi, care s chiar în ADN-ul companiei noastre”, spune Cezar Cojocea, Director de vânzări, Segmentul Încălzire, Danfoss.

 

 

Noul program de îmbunătățire a eficienței energetice în casele unifamiliale, cu un buget semnificativ de 100 de milioane de euro, va avea un impact economic semnificativ pentru piața de construcții și renovări și va aduce beneficii reale pentru proprietarii de locuințe, în ceea ce privește economiile de energie, confortul și calitatea vieții. Acesta include toți cei trei piloni ai eficienței energetice în clădiri: o izolare mai bună, o sursă curată și eficientă de energie pentru încălzire/răcire, precum și modernizarea sistemelor de încălzire și apă caldă, inclusiv prin instalarea de instrumente de control sistemele tehnice din case.

 

Acest lucru este deosebit de important acum, când avem nevoie de investiții verzi pentru a ajuta la relansarea economică pe termen scurt și lung, după criza provocată de COVID-19. Este important să ne asigurăm că, atunci când se va încheia această criza, vor exista oportunități care să susțină economia. Investițiile care sunt necesare astăzi trebuie asociate cu beneficii pe termen lung, atât din punct de vedere economic, cât și din punct de vedere al mediului și creșterii calității vieții. „Investițiile în eficiența energetică pot crea locuri de muncă la nivel local, reduce facturile la energie, îmbunătățind în același timp calitatea aerului și asigurând respectarea angajamentelor privind eficiența energetică”, spune Mihai Moia, director executiv ROENEF.

 

Există oportunitatea de a contribui la reconstruirea societății în mod diferit și de a o face mai rezistentă”, au fost cuvintele președintelui Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, în timpul anunțării noului plan de sprijin financiar pentru a depăși actuala criză economică cauzată de pandemia COVID-19. 750 de miliarde EUR vor fi disponibile în cadrul EU Next Generation Fund – 390 miliarde EUR în subvenții nerambursabile și 360 miliarde EUR sub împrumuturi preferențiale. Sprijinul planificat, împreună cu modificările vizate din bugetul UE pentru 2021-2027, vor oferi finanțare la nivelul de 1 824,3 miliarde EUR. România poate accesa 79,9 miliarde EUR atât pentru redresare economică, cât și pentru dezvoltarea infrastructurii.

 

Una din condițiile de accesare a ajutorului este neutralitatea climatică și de a fi în concordanță cu Acordul Verde al UE. „Programul pentru eficiență energetică a locuințelor unifamiliale din România este un prim pas. Următorii, ar trebui să fie atât noul program de finanțare a eficientizării clădirilor publice – școli și grădinițe, cât și implementarea Strategiei de renovare pe termen lung. Clădirile sunt punctul de plecare crucial pe calea către neutralitatea climatică, iar un aspect încurajator în această privință este că toate tehnologiile necesare există acum, nu trebuie să le așteptăm”, Cezar Cojocea, Director vânzări, Segmentul Încălzire, Danfoss. În UE, clădirile și sectorul construcțiilor reprezintă aproximativ jumătate din consumul total de energie și emisiile de CO2. Stabilirea unor obiective anuale de renovare sustenabilă pentru diferite categorii de clădiri va asigura că acestea poluează cât mai puțin. În același timp, sectorul construcțiilor duce la crearea rapidă de locuri de muncă la nivel local.

 

Danfoss este Professional Partner al evenimentelor Building Home 2020 International Good Living Forum, (mari proiecte rezidențiale) și DEVO 2020 International Forum of Large Developers (mari proiecte mixte, office, retail, industriale, publice).

 

Foto © Danfoss

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria construcții

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers