Cătălina Dragomir, KONE: Prin serviciile noastre aducem echipamentul de transport pe verticală aproape de beneficiar și îi creăm acestuia senzația de acasă încă din momentul în care pășește în ascensor

Urmăriți România Construiește pe Facebook și pe LinkedIN.

 

Cătălina Dragomir este Managing Director în cadrul KONE. Pe 15 septembrie a participat în calitate de speaker la Xgrupul Cum construim “acasă”?, parte a celei de-a doua ediții Building Home 2020 – International Good Living Forum.

 

“Există două direcții de dezvoltare: să ieșim din orașe și să ne îndreptăm spre construirea de

case/vile, iar surpriza și plăcerea pe care le-am avut de curând a fost să vedem inclusiv tendințe

de utilizare a ascensoarelor în aceste vile cu în scopul creșterii confortului spațiului de locuit.

Într-adevăr, vorbim de vile cu două etaje în care dezvoltatorul a decis ca opțiune suplimentară

să instaleze un ascensor cu trei stații. Există clienți care își doresc un confort sporit, iar

existența unui ascensor creeaza aceste premise și devine o parte integrantă a ambientului.

 

A doua direcție de dezvoltare tine de transformarea orașelor în metropole, și vedem o

dezvoltare interesantă aici, pentru ca într-adevăr KONE este recunoscut pentru soluțiile de

mișcare pe verticală. Văzând cum se dezvoltă orașele, urmărind trendul acestora și identificând

faptul că devin niște comunități din ce în ce mai aglomerate în care oamenii care le populeaza

au o nevoie crescută de confort, de utilizare facilă, de conectare accesibilă, ne-am îndreptat

atenția în satisfacerea acestor nevoi: transformăm aceste echipamente, aceste ascensoare în

niște sisteme de interconectare uman-echipament. Ce vreau să spun prin asta? Transformăm,

așa cum erau ele denumite înainte, niște “cutii de tablă sau de inox”, și ne uităm la blocurile de

apartamente vechi din București sau din orice alt oraș din România în care acestea arată

deplorabil, în niște echipamente care permit integrarea și interconectarea cu celelalte sisteme

vii ale orașului. Devin niște echipamente hard care încorporează interfețe în sistem open

source care permit integrarea oricăror altor soluții și servicii pe care un potențial beneficiar și le

dorește. Ce este foarte important de reținut este conceptul de open source, ceea ce înseamnă

că nu doar KONE are dreptul, proprietatea sau posibilitatea de a iniția astfel de aplicații dintre

care o parte din ele sunt deja disponibile în România, dar are acces și partenerul nostru de

business sau utilizatorul sau.

 

Pe zona de rezidențial, cele mai interesante dezvoltări care oferă confort suplimentar clienților

noștri sunt cele două aplicații: KONE Residential Flow, ce permite un acces facil și o conectare

doar prin utilizarea unei aplicații dezvoltată de KONE și care poate fi descărcată pe telefonul

personal, permițând accesul proprietarului din complexul rezidențial respectiv începând de la

accesul în zona de parcare pana la deschiderea ușii, chemarea liftului, recunoașterea etajului,

transferul fără efort. O facilitate a acestui modul permite persoanei care locuiește în

apartamentul respectiv de a deschide și de a oferi acces către complexul rezidențial unui

prieten, unui curier, unei persoane din familie și așa mai departe. Sau dacă mergem și mai

departe, o facilitate extinsă care îți permite să afișezi informații fie în interiorul liftului fie la

parterul acestuia. Sunt aplicații pentru care, cel puțin în vestul Europei, persoanele care

locuiesc în aceste zone rezidențiale au arătat un apetit crescut, dar pe care le vedem deja și noi

în România ca fiind atractive.

 

Frumusețea soluției constă în faptul că echipamentul vine preechipat cu aceste interfețe open

source și este pur și simplu la latitudinea utilizatorului final, la momentul la care acesta dorește,

să activeze aceste servicii. Paleta lor este foarte largă și ține doar de creativitatea și

inventivitatea utilizatorului în a dezvolta alte tipuri de aplicații.

 

O a doua aplicație foarte interesantă pentru zona de rezidențial și nu numai este legată de

faptul că acum lifturile devin niște mașini inteligente. Ele se conectează în cloud, într-o platformă digitală, sunt monitorizate, se efectuează analize asupra comportamentului lor și în felul acesta se trece de la conceptul de mentenanță preventivă la cel de mentenanță proactivă: identifici o anomalie în funcționarea liftului dotat cu sute de senzori ce îți permit să inițiezi acțiuni cu mult timp înainte ca un potențial defect să apară, defect ce poate crea un impact negativ asupra siguranței sau confortului utilizatorului.

 

Vorbim de o nouă generație de echipamente care a fost lansată anul trecut la nivel mondial și

care este deja prezentă în proiectele noastre. Acest lucru dovedește modul în care gândim în

România și cât de deschiși suntem către tehnologie și către inovație. Produse de acest fel sunt

deja livrate în țara noastră, în contextul în care sunt țări ca Germania, Franța sau Belgia unde

proiectele sunt încă în negociere. Sunt livrate deja echipamente la Brașov, sunt deja

funcționale, sunt conectate în cloud, sunt monitorizate, iar acum mergem mai departe spre

oferirea de soluții și aplicații suplimentare.

 

De asemenea, odată cu lansarea acestei generații noi de echipamente a fost schimbat și

design-ul interior al acestora, urmând trendurile societății în care ne aflăm. Există o preferință

pentru natură, respectiv există design interior care creeaza această senzație de apropiere de

natură, aproape de well-being sau wellness. Există o gamă de finisaje care se adresează foarte

mult noii generații care duce o viață foarte activă, plină de efervescență și aici vorbim de culori

puternice, vorbim de materiale adecvate generației și vorbim în sfarsit și de un trend tradițional

pentru că întotdeauna ne vom ancora în trecut, în tradiție și aici în funcție de complexul

rezidențial soluțiile oferite au la bază culori foarte calde și materiale care imită materialele

clasice, scumpe (piatra, marmura, mătasea, catifeaua), totul într-un nou ambient de lumină și de

panouri de comandă și control accesorizate corespunzător.

 

Acestea ar fi noile tendințe pe care le vedem și modul în care încercăm să răspundem și să

transformăm o casă în “acasă” aducând echipamentul de transport pe verticală aproape de

client și creându-i acestuia senzația de acasă încă din momentul în care intră în lift.”

 

Xgrupul Cum construim “acasă”? este un proiect realizat de BORO Communication,
în parteneriat cu ArabesqueKONERockwoolAlumilDanfossSomacoKnauf InsulationKnauf GipsAlukönigstahlSkamol.

 

Mai multe despre conceptul Xgroup Meetings puteți afla aici.

 

Foto © Cătălina Dragomir

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers