Calitatea locuirii se observă în capacitatea spațiului de a permite socializarea, spune arhitectul Gabriel Verd Gallego

Arhitect spaniol cunoscut pentru colaborările sale cu dezvoltatori renumiți din domeniul rezidențial, Gabriel Verd Gallego și echipa pe care o conduce construiesc în prezent peste 2.000 de case în toată Spania. Proiectele lor rezidențiale au primit numeroase premii internaționale și au fost publicate în importante reviste de arhitectură și real estate. În 2019, proiectul Bulevar Residential Building a primit recunoașterea din partea Madrid International Real Estate Exhibition ca fiind unul dintre cele mai bune proiecte rezidențiale din Spania.

 

Building Home: Cum ați defini calitatea locuirii?

Gabriel Verd Gallego: Mulți oameni confundă calitatea cu materialele bune. Pentru noi, calitatea locuirii se bazează și pe următoarele aspecte: în primul rând, un design optim al spațiului urban (spații comunitare flexibile, care permit și promovează coexistența), în al doilea rând: flexibilitatea maximă spațiilor de locuit și adaptabilitatea acestora la nevoile utilizatorilor în perioada locuirii, a treia: un design atent care să adauge valoare investiției făcute (mândrie pentru cei care locuiesc acolo).
Vorbind despre primul punct, în acest weekend s-a întâmplat ceva impresionant în această comunitate, ceva ce a călătorit în întreaga lume prin intermediul social media. Carantina declarată în Spania a dus la ingeniozitatea vecinilor de a-și menține moralul ridicat. Împărtășesc acest videoclip cu voi… nu este nevoie de cuvinte. Totul datorită optimismului acestor oameni și a modului în care acest spațiu permite această socializare. https://youtu.be/uPZMuh9Z078

 

Building Home: Care sunt principalele provocări în proiectarea spațiilor rezidențiale?

Gabriel Verd Gallego: Primele provocări sunt întotdeauna cele legate de mediu – noi garantăm spații bine luminate și ventilate, umbre adecvate, optimizarea resurselor energetice. În al doilea rând, vorbim despre provocările economice, valoarea terenului și costurile de construcție, care influențează mereu soluțiile arhitecturale pe care le alegem. Există, de asemenea, restricții urbane sau legislative, adesea departe de nevoile reale. Timpul pe care ni-l acordă dezvoltatorii pentru proiectarea acestor spații rezidențiale. Creăm spații care vor fi locuite zeci de ani: nu merită oare să investim puțin mai mult timp în conceperea lor? Se pare că toți am înțeles clar diferența dintre mâncare sănătoasă și cea de tip fast-food… La fel și proiectele bune, au nevoie de timp pentru a fi proiectate.

 

Building Home: Ce criterii utilizați în alegerea materialelor de construcții pentru proiectele rezidențiale?

Gabriel Verd Gallego: De obicei alegem sustenabilitatea, durabilitatea și criteriile economice. Nu folosim niciodată materiale care nu sunt în zonă sau care necesită forță de muncă non externă. Apoi, există constrângerile economice, fie prin costuri inițiale, fie prin costuri de întreținere. Durabilitatea și costurile de întreținere ale acestora sunt cruciale și deseori determină soluțiile pentru care optăm.

 

Arhitectul Gabriel Verd Gallego va fi speaker la cea de-a doua ediție Building Home – International Good Living Forum, care va avea loc pe 12 iunie 2020, la Hotel Radisson Blu din București.

 

Master Partner Building Home 2020 – Arabesque. Professional Partners: KONE, Rockwool, Alumil, Somaco, Danfoss.  Parteneri: Knauf Insulation, Knauf, Alukonigstahl. Susținător și expozant: Skamol. Parteneri Media: ZeppelinIglooSpațiulConstruit. Partener Instituțional: Ordinul Arhitecților din România

 

Mai multe informații pe: https://www.borocommunication.ro/project/forumul-building-home-2020/

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria arhitectură

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers