Beatrice Dumitrașcu, One United Properties, despre calitatea locuirii, provocările dezvoltatorilor și așteptările clienților

Beatrice Dumitrașcu este Vice-President Residential Sales în cadrul companiei One United Properties din România. Este în permanență conectată la strategia de afaceri și de comunicare a companiei, evaluând constant tendințele industriei și ale pieței, precum și strategiile de concurență, recomandând poziționarea și stabilirea prețurilor, evaluarea previziunilor de vânzare și măsurarea performanței în raport cu planificarea.

 

Building Home: Cum ați defini calitatea locuirii?
Beatrice Dumitrașcu: Standardele în materie de living și working se schimbă de la un an la altul și țin pasul cu noile tehnologii pe care omenirea le are la dispoziție. Prin urmare, pentru un jucător important în real estate, orice dezvoltare trebuie să țină cont de ultimele trenduri, facilități pe care ni le oferă cele mai recente tehnologii. Vorbim deja de smart living, de locuințe care nu numai că sunt amenajate după un design atrăgător, ci sunt și extrem de funcționale și intuitive. Ca să dau un exemplu, vorbim de locuințe în care sisteme performante pot păstra o temperatură constantă în toată casa, în care încălzirea nu mai este „la vedere” (sistemele sunt armonios integrate, de cele mai multe ori în podea), vorbim de aplicații care îți permit să controlezi direct de pe telefon nu numai plata facturilor, ci și televizorul sau tragerea draperiilor, de exemplu. Calitatea locuirii se referă apoi și la practici green pe care dezvoltatorii le pot aplica, iar la acest capitol compania noastră este foarte implicată și preocupată să ofere spații de locuit și de lucru care dețin cele mai înalte standarde de certificare green. Toate dezvoltările noastre au această certificare, ce garantează beneficiarului că apartamentul pe care îl achiziționează respectă norme eco și de sustenabilitate încă din faza de construire.

 

Building Home: Care sunt principalele provocări ale unui dezvoltator rezidențial în România?
Beatrice Dumitrașcu: În România vorbim de o piață care are potențial, în care de câțiva ani abia am început să vedem practici corecte și eficiente. Pentru noi e foarte important să livrăm cu fiecare proiect nu doar calitate, ci și sustenabilitate. Tocmai de aceea suntem extrem de atenți să îmbinăm cât mai bine alegerea locului, a zonei unde vom dezvolta, cu o arhitectură contemporană, cu standardele cele mai înalte în materie de construire, cu integrarea noilor tehnologii, cu echilibrul pe care vrem să-l aducem în comunitatea ce se va contura în jurul proiectului în materie de spații comune, spații verzi și alte facilități. Suntem focusați pe dezvoltări de top și am reușit să implementăm pe piața din București concepte moderne de proiecte cu funcțiune mixtă, care oferă atât unități rezidențiale, cât și spații de lucru concept și zone comerciale, toate integrând organic spațiile comune și pe cele verzi și adresându-se unei comunități cosmopolite. Ne adresăm unui cumpărător care nu este străin de noile concepte de living și working și care apreciază fiecare efort pe care noi, ca dezvoltatori, îl depunem pentru rezultatul final.

 

Building Home: Ce așteptări au oamenii de la o nouă locuință?
Beatrice Dumitrașcu: De la zona în care este amplasat imobilul, la cum arată împrejurimile, la lobby-ul care te întâmpină la intrarea în clădire și până la propriul apartament, totul este un traseu la care cumpărătorii sunt foarte atenți. Contează la fel de mult și certificările green, care vin de foarte multe ori la pachet cu facilități fiscale din partea băncilor, contează și priveliștea, contează și design-ul interior, pe care noi îl putem oferi, la cerere, in-house. Oamenii se așteaptă ca locuința pe care o cumpără să se plieze cât mai bine și eficient pe stilul lor de viață.

 

Beatrice Dumitrașcu ne va spune mai multe despre noile dezvoltări rezidențiale ale One United Properties și în special despre proiectul exclusivist One Verdi Park în cadrul Building Home 2020 – International Good Living Forum, care va avea loc pe 12 iunie, la Hotel Radisson Blu din București.

 

Master Partner Building Home 2020 – Arabesque. Professional Partners: KONE, Rockwool, Alumil, Somaco, Danfoss.  Parteneri: Knauf Insulation, Knauf, Alukonigstahl. Susținător și expozant: Skamol. Parteneri Media: ZeppelinIglooSpațiulConstruit. Partener Instituțional: Ordinul Arhitecților din România

 

Mai multe detalii pe: https://www.borocommunication.ro/project/forumul-building-home-2020/

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers