Attila Beer: Când vine vorba de confort, soluțiile Schüco intenționează să facă orice cămin mai plăcut și mai eficient din punct de vedere energetic

Attila Beer este Administrator al companiei Alukönigstahl, cate oferă sisteme din aluminiu, oțel și PVC de cea mai înaltă calitate precum și componente pentru realizarea arhitecturii contemporane, eficiente energetic, susținând astfel implementarea conceptelor de construcții durabile.

 

Building Home: Cum construim “acasă” în viziunea Schüco?

Attila Beer: Schüco a fost mereu o companie inovatoare, un deschizător de drumuri în industria construcțiilor. A jucat mereu un rol activ în evoluția socială și tehnologică. Dezvoltările actuale ale urbanizării, globalizării și digitalizării imprimă și direcțiile de dezvoltare ale companiei. În același timp, cerințele privind confortul, designul, sustenabilitatea și siguranța beneficiarilor sunt în creștere. Toate produsele Schüco, atât cele destinate construcțiilor rezidențiale cât și celor comerciale dovedesc continua preocupare a companiei pentru armonizarea deplină a cerințelor ecologice, economice și sociale cu estetica și funcționalitatea.

 

Design, confort, siguranță, eficiență energetică, sustenabilitate sunt atribute esențiale ale sistemelor Schüco din aluminiu sau PVC destinate construcțiilor rezidențiale.

 

Designul are o importanță deosebită pentru Schüco. Forma și funcția merg mână în mână atunci când dezvoltă produse noi. Pentru beneficiari, acest lucru înseamnă că, chiar dacă Schüco are o gamă atât de largă de materiale, variante de culori sau modele, un lucru rămâne întotdeauna același: standardul de înaltă calitate.

 

Când vine vorba de confort, soluțiile Schüco nu numai intenționează să facă orice cămin mai plăcut, dar și mai eficient din punct de vedere energetic. Uși, ferestre și uși glisante controlate centralizat, care se deschid sau se închid la simpla apăsare a unui buton. Încăperi care sunt plăcut răcoroase vara și confortabil de calde iarna. Unități de umbrire care coboară automat atunci când soarele strălucește, astfel economisind energie pentru climatizare. Sisteme de ventilație descentralizată comandate de senzori care reglează aportul de aer. Tehnologiile inovatoare de la Schüco sunt la fel de convenabile pe cât de eficiente și sunt perfect adaptate între ele. Aceasta înseamnă că, pas cu pas, casa ta poate deveni o casă inteligentă.

 

Securitatea este o nevoie de bază. Dormiți liniștit noaptea, va bucurați de vacanță fără griji, părăsiți casa fără să mai verificați fiecare fereastră în prealabil. Schüco face viața mai ușoară cu tehnologii de securitate care nu trebuie văzute, dar care pot fi întotdeauna simțite. Adaptate la nevoile și cerințele individuale.

 

Building Home: Ce este Schüco SmartActive și cum contribuie aceste soluții la igiena spațiilor publice?

Attila Beer: Schüco SmartActive este o acoperire de suprafață cu efect antimicrobian de lungă durată, pentru mânere și profile din aluminiu pentru ferestre. Aceasta a fost dezvoltată pentru utilizare în zone în care este nevoie o protecție sporită: spitale, grădinițe, cămine de bătrâni, etc. Efectul antimicrobian este dat de particulele de microargint, care distrug germenii care ajung pe aceste suprafețe și împiedică proliferarea lor. Testele au dovedit că în  24 de ore se realizează o reducere a germenilor cu 99,9% chiar și în cazul bacteriilor multirezistente. Schüco SmartActive nu înlocuiește necesitatea dezinfectării acestor suprafețe, dar asigură reducerea eficientă a germenilor între ciclurile de dezinfecție. Nanoparticulele de argint nu atacă pielea și au efect de lungă durată. Pentru a proteja obiectele cu acest finisaj, Schüco pune la dispoziția beneficiarilor o lista de substanțe biocide compatibile. Pentru că Schüco nu a neglijat  niciodată designul produselor sale, există o gamă largă de mânere de ferestre, cu aspect de inox, eloxate, albe sau negre, care pot fi comandate cu acoperire antimicrobiană SmartActive.

 

Building Home: Care este mesajul pe care l-ați transmite în contextul actual antreprenorilor?

Attila Beer: În condițiile actuale – și nu numai –  consider elementară actualizarea periodică a previziunilor din domeniul de activitate și reacția rapidă la schimbări. Previziunile de vânzări coroborate cu controlul costurilor în mai multe scenarii ajută antreprenorii în deciziile lor. Transparența deciziilor economice și în HR precum și comunicarea deschisă a acestora crește în general loialitatea colegilor.

 

Alukönigstahl este partener al ediției Building Home 2020 care va avea loc la Hotel Radisson Blu din București.

 

Master Partner Building Home 2020 – Arabesque. Professional Partners: KONE, Rockwool, Alumil, Somaco, Danfoss.  Parteneri: Knauf Insulation, Knauf, Alukonigstahl.

 

Mai multe detalii pe www.borocommunication.ro/project/forumul-building-home-2020/

 

Foto © Alukönigstahl

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria arhitectură, real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers