Arabesque vine în întâmpinarea dezvoltatorilor imobiliari și constructorilor cu servicii și expertiză, menite să aducă plus valoare afacerilor partenerilor săi

Urmăriți România Construiește pe Facebook și pe LinkedIN.

 

George Stamate este Director în cadrul Departamentului Clienţi Mari Rezidenţial și Infrastructură, Arabesque. Pe 23 octombrie a participat în calitate de speaker și Master Partner în cadrul celei de-a treia ediții a Forumului Internațional al Marilor Dezvoltatori DEVO.

 

„Voi începe o scurtă prezentare a companiei Arabesque: companie cu capital integral românesc, înființată în anul 1994, cu activitate preponderentă în zona de industrie, investind permanent în mobilitate, IT, logistică, în pregătirea tehnică a personalului, Arabesque devine rapid o companie regională cu prezentă în aproape toate orașele importante din România, dar și în țări limitrofe ca Moldova, Ucraina și Bulgaria. Deținem în prezent 37 centre comerciale, dintre care 22 în România. Investițiile strategice pe care le-am făcut de-a lungul timpului, ne situează, practic, drept prima opțiune în orice proiect de construcții indiferent de dimensiune sau complexitate.

 

Avem peste 700.000 metri pătrați de platforme de lucru, circa 240.000 metri pătrați de suprafețe de depozitare, un portofoliu impresionant de peste 40.000 de produse din gama materialelor pentru construcții și finisaje, dar și produse pentru industria mobilei. Deservim un număr de peste 15.000 de clienți, pe care îi considerăm partenerii noștri și pe care îi ajutăm să își ducă la bun sfârșit proiectele. Avem circa 4.000 de angajați pregatiti si dedicati, dintre care doar în România peste 3.200, iar flota noastră logistică numără peste 1.000 de camioane, dintre care, cele mai multe fiind specializate. Pentru noi, vânzarea de materiale de construcții este doar o parte din ceea ce putem oferi noi. Oferim expertiza noastră de peste 25 de ani, inovăm în permanență și dezvoltăm serviciile oferite clienților din sfera construcțiilor. Logistica și serviciile sunt foarte importante pentru noi, de aceea, în fiecare an investim peste 10 milioane de Lei în dezvoltarea parcului auto, IT, comunicații, pregătirea tehnică a personalului, în utilaje specializate. Astfel, cu ajutorul stocurilor permanente și a serviciilor oferite, a unui singur contact – o persoană dedicată unui proiect sau unui client, se asigură controlul strict al costurilor viitoarei investiții.

 

După cum spuneam, avem un portofoliu impresionant de produse, peste 40.000. Plecând de la materialele de bază, cum ar fi oțelul beton sau blocurile ceramice, trecând la materiale lemnoase, la materiale pentru finisaje și amenajări interioare, la instalații sanitare și termice, instalații electrice, echipamente electrice, echipamente pentru protecția muncii și nu în ultimul rând materialele necesare industriei mobilei, clienții noștri au la dispoziție stocuri permanente de materiale, toate însoțite de documente de certificare și de calitate.

 

Portofoliul complet de produse este susținut de un pachet de servicii, menite să optimizeze, toate proiectele. În acest fel, oferim consultanță tehnică în alegerea materialelor de construcții și găsim împreună cu clienții noștri cele mai bune soluții alternative. Forța noastră de vânzări este permanent instruită din punct de vedere tehnic și este capabilă să ofere consultanță pentru proiectele pe care clienții le au în derulare, să ofere informații referitoare la consumuri, la metodele de aplicare a diverselor materiale și bineînțeles la găsirea soluțiilor alternative. Astfel, cu ajutorul unui singur contact, o persoană dedicată, se asigură controlul strict al costurilor.

 

Din punct de vedere al transporturilor, deţinem o flotă de transport impresionantă – peste 1.000 de camioane, din care multe specializate, de tipul camioanelor cu macara sau cu respectarea limitei de tonaj impuse în zonă. Este practic cea mai mare flotă deţinută de o companie cu domeniu de activitate diferit de cel al transportului. Astfel, putem să livrăm orice comandă de stoc la orice şantier din ţară în următoarele 24 de ore de la lansare pentru distanţele de până în 100 km, respectiv 48 de ore pentru distanţe mai mari. Clienţii noştri beneficiază de livrare ritmică pe șantier în funcție de stadiul lucrărilor oriunde în România și află în orice moment status-ul comenzii lor prin monitorizarea online/GPS a livrărilor.

 

Oferim servicii complete de fasonat oțel beton, atât de necesar industriei construcțiilor. Debităm, prelucrăm și îndreptăm oțel beton pe mașini specializate, conform indicațiilor din proiect, iar apoi piesele sunt etichetate după mărci și tipodimensiuni pentru fiecare proiect. Cele 3 hale de fasonat situate la București, Brașov și Iași putând să livreze fie toată cantitatea odată, fie eșalonat în funcție de momentul punerii în operă.

 

Asigurăm servicii de colorare a vopselelor și tencuielilor decorative. Știind că noile tendințe în domeniul finisării locuințelor, spațiilor de birouri, spațiilor comerciale, atrag după sine utilizarea anumitor nuanțe, Arabesque a dotat fiecare centru al său cu mașini de nuanțat în mii de nuanțe și culori, atât pentru vopsele lavabile și emailuri, cât și pentru vopsele texturate și tencuieli decorative.

 

Nu în ultimul rând, prin centrele noastre specializate, oferim clienților noștri din industria mobilei panouri lemnoase, debitate conform indicațiilor din proiect, folosind mașini specializate cu programe care minimizează pierderile și le transportăm la locul indicat de client.

 

Concluzionând toate aceste elemente menționate anterior, putem spune că, prin controlul costurilor, prin livrare oriunde în România, prin livrarea eșalonată în funcție de momentul punerii în operă, prin gama de produse și servicii oferite și nu în ultimul rând, prin acel referent – o persoana dedicată proiectului sau clientului, Arabesque este cel mai mare furnizor de servicii integrate din piața românească și vine în întâmpinarea dezvoltatorilor imobiliari și constructorilor, cu servicii și expertiză, menite să aducă plus valoare afacerilor partenerilor săi.”

 

DEVO – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatori este un proiect realizat de BORO Communication, în parteneriat cu ArabesqueKONERockwoolDanfossKnauf InsulationKnauf Gips, AlukönigstahlZacariaIuliusNordisSpeedwellSkyluxMillstone.

 

Foto © George Stamate

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria construcții

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers