Antoniu Drăgănescu, Bureau Veritas: Lucrăm la configurarea și implementarea unor audituri de conformitate a spațiilor post-pandemie pentru fiecare sector și domeniu în parte

Antoniu Drăgănescu ocupă funcția de Manager Construction Engineering Department în cadrul companiei Bureau Veritas. Îmbină studiile de inginerie civilă și MBA cu peste 17 ani de experiență locală și internațională în managementul proiectelor, supravegherea lucrărilor, consultanță contractuală și asistență tehnică pentru organizații mari, clienți din domeniul public și privat.

 

DEVO: Cum a răspuns domeniul real estate în noul context creat de COVID-19?

Antoniu Drăgănescu: Am văzut o reconfigurare rapidă și responsabilă a tuturor actorilor implicați, în raport cu noile condiții de lucru, aspect care demonstrează o maturitate a pieței și o orientare sănătoasă, spre resursa umană și nevoile utilizatorului final. Mai departe, continuarea investițiilor începute arată clar faptul că majoritatea proiectelor și a investitorilor mizează pe o revenire pe termen lung a fiecărei nișe de piață, cât și pe convingerea că, sub o formă sau alta, nevoile oamenilor nu se vor modifica într-un mod fundamental după o criză sanitară. Asta nu înseamnă că nu există o monitorizare atentă, continuă, cu privire la felul în care orice modificare a comportamentului post-pandemie va remodela în final spațiul, și cred că toată lumea e gata să răspundă în mod specific și flexibil acestei necesități.

 

DEVO: Cum arată în acest moment șantierele deschise și dezvoltările în care este implicată compania BUREAU VERITAS?

Antoniu Drăgănescu: Pot să spun faptul că toate proiectele noastre începute înainte de pandemie sunt active în acest moment. Din perspectiva șantierelor în care suntem implicați în această perioada, răspunsul a fost relativ prompt, cu seturi de măsuri imediate pentru lucrul în condiții de distanțare socială și minimizarea riscurilor specifice de securitate și sănătate în muncă. S-au luat măsuri ce vin să îmbunătățească condițiile preexistente de protecția muncii. Observăm de asemenea, un consens în șantiere între toți actorii implicați, până la nivel de muncitor necalificat și o toleranță mică pentru devieri de la bunele practici de sănătate și securitate în muncă, lucru care este în sine un aspect pozitiv și un câștig în percepția importanței unei rigori ridicate cu privire la securitatea și sănătatea în muncă pe șantiere.

 

În plus, referitor la activitatea noastră specifică, am accelerat implementarea la nivel local a soluțiilor de tip Remote Inspection pentru serviciile de project management, audituri tehnice sau technical due diligence, cu eficiență înaltă și satisfacție din partea clienților.

 

DEVO: Ce mesaj ați transmite în acest moment constructorilor?

Antoniu Drăgănescu: Precum ceilalți parteneri și clienți ai noștri, cred că depunem cu toții eforturi zilele acestea, ca lucrurile să fie cât mai confortabile pentru beneficiari și utilizatorii finali. Lucrăm actualmente la nivelul grupului Bureau Veritas și la nivel local, la configurarea și implementarea unor audituri de conformitate a spațiilor post-pandemie sau a conformării acestora în raport cu condițiile de relaxare estimate a se derula pentru fiecare sector și domeniu în parte. Încercăm astfel să avem un aport, cu toată responsabilitatea și încrederea pe care brand-ul Bureau Veritas o are istoric la nivel mondial, în a susține clienții noștri să recâștige încrederea celor care se reîntorc în spațiile lor, fie că e vorba de retail, office, industrial, hospitality sau residential. Astfel de audituri și parteneriate au fost deja semnate de către Bureau Veritas cu o serie de clienți mari internaționali, precum Grupul Accor zilele trecute, și acesta este numai un pas din răspunsul nostru și susținerea pe care o aducem în acest moment pieței.

 

Antoniu Drăgănescu a participat în calitate de Speaker la cea de-a doua ediție DEVO – Forumul Marilor Dezvoltatori. Ediția de anul acesta va avea loc la JW Marriott Grand Hotel din București pe 23 octombrie.

 

Master Partner DEVO 2020: ARABESQUE. Professional Partners: KONEROCKWOOLDANFOSS. Parteneri: KNAUF INSULATIONKNAUFALUKÖNIGSTAHL, ZACARIA. Susținător și expozant: SKYLUX.

 

Mai multe detalii pe: www.bit.ly/devo-2020

 

Foto © Antoniu Drăgănescu

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers