Ann Marie Aguilar, International WELL Building Institute: Anticipăm că mulți din industria noastră vor privi certificarea WELL ca o modalitate de a oferi încredere oamenilor, dar și investitorilor

Ann Marie Aguilar este Senior Vice President în cadrul International WELL Building Institute (IWBI) în Europa. Ann Marie Aguilar s-a alăturat echipei IWBI în 2016, supraveghind astăzi activitățile zilnice ale IWBI Europe. De asemenea, Ann Marie susține echipa de dezvoltare a afacerilor și cea tehnică, fiind primul punct de contact pentru clienți și pentru echipe de design.

 

DEVO: Cum arată anul 2020 pentru certificatorii de clădiri?

Ann Marie Aguilar: În mijlocul crizei globale actuale, toți cei de la IWBI suntem concentrați pe siguranța oamenilor și dorim să ne îndeplinim misiunea de a transforma clădirile și comunitățile pentru a ajuta oamenii să prospere. Și WELL este un instrument puternic pentru a face asta.

 

Am urmărit cu atenție impactul COVID-19 începând cu 2020, când echipa noastră IWBI Asia a început să analizeze situația și astfel a adoptat un protocol pentru a lucra de acasă începând cu 23 ianuarie 2020. Am anticipat că o criză de genul acesta va aduce în primă atenție clădirile noastre și nevoia de a face schimbări pentru continuarea funcționării acestora. Toată industria ar trebui să se concentreze mai mult pe ventilația din clădiri, în așa fel încât să fie un aer curat, și să ofere sprijin pentru spălarea cât mai des a mâinilor celor care lucrează. Mai mult, politicile și practicile organizaționale au potențialul de a ajuta la atenuarea răspândirii bolii, precum și de a influența sănătatea mintală a angajaților într-o perioadă ca aceasta. Oferirea de sprijin pentru sănătatea fizică cât și mintală, menținerea unui nivel de comunicare ridicat și furnizarea de educație cu privire la beneficiile unui stil de viață sănătos vor fi la fel de importante ca întotdeauna.

 

La un alt nivel, anticipăm că mulți din industria noastră vor privi certificarea WELL ca o modalitate de a oferi încredere oamenilor, dar și investitorilor. Am conceput Standardul WELL Building pentru a putea evolua continuu și vom continua să implicăm comunitatea din industria sănătății publice, dar să punem accent și pe nevoile și experiența clienților, a companiilor sau a producătorilor pentru a putea crea soluții care să promoveze sănătatea tuturor, pretutindeni.

 

DEVO: Care sunt măsurile pe care INTERNATIONAL WELL BUILDING INSTITUTE le-a luat în noul context economic?

Ann Marie Aguilar: Suntem conștienți de gravitatea situației în care ne regăsim din cauza COVID-19. Acesta este un moment pentru a lucra împreună și de a spori discuțiile cu cei dragi, de a spori educația și soluțiile care se concentrează pe modul în care locurile în care ne petrecem viața îmbunătățesc sănătatea. De aceea, luăm măsuri pentru a ne concentra asupra clădirilor cu rol principal, iar comunitățile și organizațiile pot juca un rol esențial pentru a ne sprijini și pentru a răspunde provocărilor globale de sănătate, precum cea pe care o întâlnim acum. Astăzi, mai mult decât oricând, spațiile contează pentru viitorul protejării familiilor noastre, a afacerilor noastre și a publicului larg.

 

Pentru a răspunde la actuala pandemie globală, IWBI a convocat un grup de lucru împotriva COVID-19: Prevenire și Pregătire, Rezistență și Recuperare pentru a se concentra pe această provocare imediată și pentru a colecta și aplica expertiza și cunoștințele a sute de lideri din domeniile lor, ca mai apoi să oferim ceea ce am învățat într-un set de orientări privind prevenirea și pregătirea, rezistența și recuperarea.

 

IWBI a redus taxele de înregistrare la examenul WELL AP pentru a ajuta profesioniștii din industrie, studenții sau persoanele care nu au un loc de muncă sau care și-au pierdut locul de muncă ca urmare a crizei COVID-19. Ca parte a acestor eforturi, IWBI va dona 20% din taxele de înregistrare WELL AP din 2020 pentru inițiativa Doctors Without Borders, ca o modalitate de a sprijini lupta împotriva acestei pandemii.

 

DEVO: Cum reacționează domeniul real estate în contextul crizei cauzate de pandemie?

Ann Marie Aguilar: Am fost în contact cu nenumărate persoane din întreaga industrie și am fost copleșiți și impresionați de răspunsul comunității noastre globale care își aplică expertiza colectivă pentru a îndeplini obiectivele grupului operativ al IWBI împotriva COVID-19.

 

Există sute de companii care utilizează deja standardul WELL Building și încearcă să apeleze la toate funcțiile existente care ajută la combaterea și prevenirea virusului. Aceste anchete au fost, de obicei, axate pe sfaturi practice pentru ceea ce pot face în acest timp și rolul pe care îl pot avea clădirile și locurile de muncă în încetinirea răspândirii virusurilor.

 

Probabil cel mai mare număr dintre interacțiunile noastre cu industria real estate a provenit de la cei care nu sunt familiarizați cu standardul WELL și caută să înțeleagă mai bine rolul pe care îl pot juca clădirile în această perioadă. Aceștia au nevoie de idei de acțiune și strategii dovedite. Este clar că, în fața stresului și a anxietății din această perioadă, cea mai mare cerere este de soluții și de cum le putem implementa rapid. Și furnizarea acestor răspunsuri rămâne obiectivul nostru principal.

 

Avem, de asemenea, conversații cu anumite companii care încep să se gândească la ce trebuie să se întâmple pe termen mediu și lung pentru a se asigura că spațiile lor sunt pregătite pentru pentru a sprijini pregătirea, prevenirea, și, în final, rezistența.

 

Ann Marie Aguilar a participat în calitate de Speaker la cea de-a doua ediție DEVO – Forumul Marilor Dezvoltatori. Ediția de anul acesta va avea loc la JW Marriott Grand Hotel din București pe 23 octombrie.

 

Master Partner DEVO 2020: ARABESQUE. Professional Partners: KONEROCKWOOLDANFOSS. Parteneri: KNAUF INSULATIONKNAUFALUKÖNIGSTAHL, ZACARIA. Susținător și expozant: SKYLUX.

 

Mai multe detalii pe: www.bit.ly/devo-2020

 

Foto © BORO PR & COMMUNICATION

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

„Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

„Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

„A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers