Andreea Comșa, CEO Premier Estate Management: În ciuda pandemiei, segmentul rezidențial a continuat să își mențină dinamica și volumul de vânzări

Urmăriți România Construiește pe Facebook și pe LinkedIN

 

Andreea Comșa este CEO în cadrul Premier Estate Management și a participat pe 15 septembrie în calitate de speaker în cadrul celei de-a doua ediții Building Home 2020 – International Good Living Forum.

 

“Multe lucruri s-au schimbat în piața imobiliară în general după această pandemie, dar totodată pe partea rezidențială lucrurile au continuat să își mențină dinamica, să își mențină volumul de vânzări ca și cum nimic nu s-ar fi întâmplat. Prin urmare toți dezvoltatorii din piață se gândesc la proiecte pe viitor care să includă cât mai multe servicii și facilități, astfel încât această teamă de a mai fi nevoiți să stăm o casă o lună, două, trei, să poată să fie diminuată. 

 

Voi vorbi despre proiectele de care ne ocupăm în acest moment și ce le face pe ele diferite și cum încearcă aceste proiecte să ajusteze nevoia de locuire cu nevoia de a avea cât mai mult confort și cât mai multe facilități. În acest sens, avem proiecte care se vând la preț pe metrul pătrat mai mare, sunt proiecte premium și mergem până la proiecte care sunt în Titan la un preț accesibil, dar care nu fac rabat de la aceste servicii sau la ideea de confort.

 

Primul proiect este AFI City unde am terminat de vândut prima fază de 198 de apartamente, urmează să se lanseze a doua fază care va avea între 300 și 400 de apartamente, proiectul în total trebuind să ajungă la un număr de 2.200 de apartamente. Pe lângă aceste două blocuri, cei de la AFI vor începe construcția unui centru comercial, chiar la bulevard ce este menit să deservească întregul proiect. Iar acest proiect, pe viitor, va include și zone foarte largi de spații verzi pentru că terenul permite, cât și alte servicii precum grădinițe, locuri de joacă pentru copii etc. 

 

Proiectul 102 The Address cunoscut deja de foarte mulți și asta deoarece fațada este vizibilă de mai mult timp. Este un proiect chiar special pentru București, premium, într-o zonă foarte bună și urmează faza a 2-a ce se va construi în spatele acestui proiect, un teren de 2 hectare care va fi transformat în apartamente la fel de premium și care va include numeroase facilități: se dorește amenajarea unui spa și sunt mai multe idei pentru această fază.

 

Următorul proiect, din Pipera, Vita Bella, puțin mai vechi, a fost construit în anul 2008, imediat înainte de criză. Aceste apartamente, spre deosebire de majoritatea celor care se construiesc în ziua de astăzi, au suprafețe foarte mari pentru că în 2008 se construiau suprafețe mult mai mari decât se construiesc astăzi. În acest proiect, chiar dacă este în Pipera și multă lume consideră această zonă ca fiind mai defavorizată, ceea ce nu este cazul, primele apartamente vândute aici au fost cele tip penthouse, duplex și apartamentele cu terasele cele mai mari. Prin urmare, această cerere din piață pentru suprafețe generoase a existat și înainte de pandemie și s-a menținut și după. 

 

Un alt proiect care este de foarte mult în piață, Felicity, încă mai are apartamente disponibile și care a avut diverse provocări la vânzare, dar care, după pandemie, pentru că oferă această idee de comunitate, spații verzi, grădini, este mai popular decât era înainte, iar prețurile sunt foarte accesibile. Estimăm că vom termina și aici stocul în câteva luni, deci acesta este unul din proiectele care a demonstrat clar că există o schimbare în preferințele clienților și anume dacă înainte țineau neapărat să fie aproape de zona centrală, după pandemie și după faptul că mulți lucrează de acasă, au hotărât că pot face un compromis la zonă, dar să aibă acces la spații verzi. 

 

Proiectul Hills este un proiect foarte mare în zona Titan, cu 1.908 apartamente și având și un preț corect pe metrul pătrat, undeva între 950 și 1.000 de euro. Pentru că este poziționat lângă metrou și o zonă comercială, proiectul are succes și chiar dacă după pandemie s-a spus că a scăzut volumul de apartamente pe clasa medie și sub medie pentru că mulți potențiali clienți au intrat în șomaj tehnic sau și-au pierdut jobul, pentru acest proiect nu a fost cazul. 

 

Prin urmare, cred că astăzi beneficiarii caută mai mult ca niciodată facilități, caută ideea de comunitate, caută un confort astfel încât dacă vor mai fi nevoiți să stea în casă, vor putea să trăiască, să zicem, fără frustrarea de a număra zilele.”

 

Building Home 2020 – International Good Living Forum este un proiect realizat de BORO Communication, în parteneriat cu ArabesqueKONERockwoolAlumilDanfossSomacoKnauf InsulationKnauf GipsAlukönigstahlSkamol.

 

Foto © Andreea Comșa

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers