Nordis Group este un dezvoltator activ pe piața real estate din România având în portofoliu proiecte din domeniul ospitalității și rezidențial. În prezent, Nordis Mamaia se află în construcție și se va întinde pe o suprafață de 80.000 mp, iar construcția proiectului Nordis Sinaia va începe în curând. Alexandru Mihai este Senior Partner Nordis Group și ne-a împărtășit care este situația actuală a proiectelor, dar și ce planuri de viitor are compania.
DEVO: Care este ritmul de lucru pe șantierele pe care le aveți deschise?
Alexandru Mihai: Ritmul de lucru pe șantierele noastre reintră în normal. De altfel, în toată această perioadă, șantierele au fost operaționale. Pe de o parte, au existat unele sincope în aprovizionarea cu materialele necesare provenite din Spania și Italia, țări afectate sever de pandemie. Dar, în același timp, am reușit să facem și stocuri și să limităm în mare măsură efectele generate de aprovizionarea întârziată. Am investit continuu în siguranță echipelor noastre, proiectele sunt dezvoltate pe termen lung și înțelegem importanța unui cadru de lucru stabil. Măsurile luate au dat încredere atât angajaților noștri, contractorilor cât și clienților, iar rezultatele s-au văzut în ritmul lucrărilor și vânzări.
DEVO: Cum arată în acest moment proiectele Nordis din domeniul ospitalității și care este rolul lor în portofoliul companiei?
Alexandru Mihai: Proiectele din domeniul ospitalității sunt în diferite stadii de dezvoltare – Nordis Mamaia spre exemplu este în construcție, primul corp al hotelului fiind deja ridicat și lucrăm la interioare. La Nordis Sinaia vom începe lucrările în curând. Vom continua să dezvoltăm acest concept de ansamblu mixt, hotel și rezidențial și în alte zone atractive. Ne propunem să popularizam achiziția unei camere de hotel ca instrument de investiții, astfel că ieșim din zona delimitată de imobiliare pentru a veni în întâmpinarea celor care caută să facă investiții în România.
Zona de ospitalitate este de o importanță strategică pentru Nordis, portofoliul nostru este în creștere și acoperă atât terenurile unde ne propunem să dezvoltăm hoteluri cât și unele proiecte în derulare. Un alt aspect care trebuie menționat este că în mare măsură, proiectele sunt realizate în interiorul Nordis Group: construcția, operarea și urmărim foarte atent execuția pentru a fi siguri că livrăm la nivelul de calitate pe care îl dorim.
DEVO: Care sunt planurile Nordis Group pentru cea de-a doua jumătate a anului?
Alexandru Mihai: Ne propunem pentru următoarea perioadă consolidarea poziției de unic dezvoltator care vinde conceptul de cameră de hotel. Noutatea oferită de Nordis Group constă în posibilitatea de a cumpără camere de hotel, care sunt apoi închiriate către dezvoltator, cu un randament garantat de 7% raportat la suma investită. Ne concentrăm pe continuarea lucrărilor la ansamblul mixt, hotel-rezidențial Nordis Mamaia, care va cuprinde cel mai mare hotel de 5 stele din zonă și care va fi deschis 365 de zile pe an. Hotelul va fi operațional din 2021, iar clienții noștri vor beneficia de o serie de facilități, fără a fi nevoie să părăsească proximitățile: cel mai mare spa de pe litoral, plajă proprie de peste 10.000 de metri pătrați, 6 restaurante și cafenele, galerie comercială cu magazine premium, cinematograf VIP, zonă de leisure și un spațiu dedicat familiilor, săli de conferință și o clinică medicală.
Interviul este parte a campaniei de comunicare DEVO 2020 – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatori, aflat la a 3-a ediție, care va avea loc pe 23 octombrie, la JW Marriott Bucharest Grand Hotel.
Master Partner DEVO 2020: ARABESQUE. Professional Partners: KONE, ROCKWOOL, DANFOSS. Parteneri: KNAUF INSULATION, KNAUF, ALUKÖNIGSTAHL, ZACARIA. Susținător și expozant: SKYLUX. Parteneri Media: Zeppelin, Igloo, Spațiul Construit. Partener Instituțional: Ordinul Arhitecților din România.
Mai multe detalii pe: www.bit.ly/devo-2020
Foto © Nordis Group