Alexandru Mihai, Nordis Group: Privim lucrurile cu mult mai mult optimism și încredere și înțelegem că viața continuă, afacerile susțin economia și cu toții avem nevoie de stabilitate

Urmăriți România Construiește pe Facebook și pe LinkedIN

 

Alexandru Mihai este Managing Partner în cadrul Nordis Group. Pe 23 octombrie a participat în calitate de speaker și Partener în cadrul celei de-a treia ediții a Forumului Internațional al Marilor Dezvoltatori DEVO.

 

„Privim această perioadă cu mult optimism și cu multă încredere, deși atenția este captată de valul doi pandemic și se fac multe comparații cu primul val, din primăvara. Privind comparativ, cred că abordăm mult mai înțelept perioada de acum legată de coronavirus. Dacă la început a fost puțin mai greu să trecem peste toate acele restricții puternice și lumea era foarte speriată, astăzi cu toții înțelegem și ne-am obișnuit cu situația actuală, cu bunele și relele care decurg de aici. Cert este ca privim lucrurile cu mult mai mult optimism și încredere și înțelegem că într-un fel sau altul viața continuă, afacerile susțin economia și cu toții avem nevoie de stabilitate. Anul acesta, față de 2019, dacă ar fi să fac o paralelă, am reușit să dublăm cifra de afaceri. Dacă în prima parte a anului a fost o menținere, la un minim de aproximativ 30 de unități semnate pe lună, în vară am avut luni în care am depășit 145 de unități contractate, ceea ce pentru noi a fost o dovadă de încredere foarte mare din partea clienților noștri.

 

Și toate acestea s-au întâmplat într-o perioada în care suntem în plină extindere. De aceea, în aceasta perioada căutăm terenuri mari, în orașele principale din țară, pentru că Mamaia și București sunt etape, dar Nordis urmează să fie prezent cu proiecte în mai multe orașe, inclusiv cu acest nou concept al nostru, de a investi într-o camera de hotel ca un produs financiar, concept care a cucerit în proiectul Mamaia, și pe care, cum spuneam, îl vom extinde și în țară, în alte orașe. Și asta pentru ca se mulează foarte bine și pe parte urbană, în centrul orașelor mari din România, dar și în stațiuni, cum este cazul pentru Sinaia. Spun asta, pentru ca în curand vom extinde și proiectul nostru din Sinaia, proiect care va cuprinde foarte multe facilități, ceea ce va aduce plus valoare investitorilor noștri. Revenind, Nordis Mamaia 5***** este un proiect dezvoltat prin acest concept, care funcționează foarte bine în Dubai, în Statele Unite sau Asia. Suntem acum în plină construcție și vom avea în Mamaia unul dintre cele mai mari hoteluri din România, cu 730 de camere pe langa multiple alte facilități și noutăți, precum galerie comercială, zona de spa de 32000 mp, plajă proprie de peste 10.000 mp, 9 restaurante și cafenele, zona de parc și terase de peste 2000 mp.

 

Acest model ne mai oferă o oportunitate, și anume, posibilitatea de a cupla în aceste proiecte mari, hoteliere, pe care le facem și o parte rezidențială, complet nouă pentru România. Acest luxury residential, apartamente cu facilități de hotel de 5***** sunt apartamente în clădiri separate de hotel, dar în același ansamblu. Sunt proprietăți pe care le cumperi, nu neapărat în scop de investiție, ci și în scopul de a locui acolo. Locuind într-un complex care deține un hotel de 5 stele, ai acces la toate facilitățile la tine acasă. Eu am trăit asta în altă țară și este un lucru minunat să ai: spa, valet parking, concierge, room service, etc. la tine acasă. Este un next level al trăirii într-un apartament. De altfel, clienții noștri sunt atât de încântați, pentru că ei nu cumpara metri pătrați, ci un stil de viață total diferit.

 

Dar și aici, ar fi de adăugat că toate apartamentele, din partea rezidențială a proiectului, pot și ele, la decizia proprietarului, să devină un bun investițional, cu sau fără implicarea directă a proprietarului. In varianta în care nu se ocupă singur de închiriere, noi avem o altă componentă, de property management, fără o chirie fixă, ci cu un venit procentual, prin care acest proprietar ne poate lăsa nouă proprietatea, iar noi ne vom ocupa de închirierea ei către turiști în schimbul unei remunerații procentuale – 34% vom păstra noi, iar 66% vor ajunge la proprietar. Este un concept care la început a fost foarte curajos, era prima oară când cineva face acest lucru, la acest nivel, în România și pot să vă spun că am avut și aici un extraordinar succes. Sunt produse așteptate în România și din acest motiv am depășit practic cele mai optimiste așteptări cu acest tip de complex.”

 

DEVO – Forumul Internațional al Marilor Dezvoltatori este un proiect realizat de BORO Communication, în parteneriat cu ArabesqueKONERockwoolDanfossKnauf InsulationKnauf GipsAlukönigstahlZacariaIuliusNordisSpeedwellSkyluxMillstone.

 

Foto © Alexandru Mihai 

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria real estate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers