Adrian Craioveanu, DAAS: Educația, instruirea și școlarizarea permanentă pe echipamentele DAAS este foarte importantă pentru reputația în ospitalitate

Adrian Craioveanu este Marketing Director în cadrul DAAS. Pe data de 2 octombrie a participat în calitate de speaker și Professional Partner în cadrul celei de-a treia ediții a FORO International Forum for Reputation in Hospitality.

 

“Pe parcursul istoriei noastre și al dezvoltării pe piața din România, am mers pe ideea de a fi parteneri pentru industria HoReCa și pentru clienții cu care colaborăm. Această idee de parteneriat s-a accentuat și mai mult în această perioadă dificilă, motivul fiind evident: dacă industria HoReCa nu funcționează cum trebuie, nici furnizorii pentru industria HoReCa nu merg pentru că dispare obiectul muncii. Și atunci am încercat să vedem cum putem ajuta, ce putem face? Am gândit tot felul de soluții, atât soluții generale, cu tot felul de facilități pe care le putem oferi, plus am încercat punct cu punct pe toți clienții să-i ajutăm. Ca de exemplu, avem clienți care au deschis lanțuri de cafenele în mall-uri și care au fost închiși în perioada de lockdown și au rămas cu bani de plătit – în acest sens, am făcut aranjamente financiare, am reeșalonat, ne-am dus la bancă de unde am obținut niște linii de credit. Am încercat să arătăm că suntem și noi acolo, am încercat să ajutăm și în mod clar ne dorim ca lucrurile să meargă mai bine. 

 

Am reușit să menținem toată structura firmei, mai mult decât atât, în perioada de lockdown, echipa noastră tehnică a funcționat 100%. Am avut solicitări din partea clienților care veneau și ne spuneau că “dacă tot am închis, vreau să fac o revizie, vreau să fac modificări”. În acest sens, noi am încercat să fim acolo și să-i sprijinim.

 

Educația, instruirea și școlarizarea permanentă pe aceste echipamente este foarte importantă pentru reputația în ospitalitate. Compania DAAS s-a format în 1993 când actualul director general al firmei era încă student la politehnică, iar împreună cu un asociat au închiriat un spațiu și au început să vândă înghețată. După care, ușor ușor s-a trecut la distribuția de mașini de înghețată, iar ulterior am intrat în domeniul HoReCa, iar în 1995 am reușit să facem prima bucătărie echipată profesional. Treptat firma s-a dezvoltat, în 2003 am început să lucrăm cu marii retaileri pe partea de refrigerare comercială, fiind un an extrem de important pentru industria de retail în România. Iar în 2019 am fost integrați în EPTA Group care până atunci a fost principalul nostru furnizor pe partea de echipamente de refrigerare. EPTA este furnizorul numărul doi în lume pe refrigerare comercială cu o cifră de afaceri de 1 miliard de euro. Scopul este ca în 2023 să devenim numărul 1. 

 

Despre noi ca firma am ajuns anul trecut la 30 de milioane de euro cifră de afaceri pe care o realizăm cu 220 de angajați. Practic, după cum vă spuneam, oferim servicii în industria HoReCa, în industria de refrigerare comercială, avem departament de concept design și arhitectură, oferim mobilier pentru partea de shop fitting în orice tip de spațiu comercial, inclusiv consultanță, generăm proiecte avizate de către orice autoritate oficială din România. Avem un serviciu de monitorizare 24/7 și pot să vă spun că la ora actuală avem în monitorizare aproape 800 de magazine, nu numai din România. Deci am reușit cu serviciul nostru să preluăm în monitorizare magazine din Italia și Spania. 

 

Avem operațiuni externe: am reușit mai puțin anul acesta din cauza situației actuale, dar executăm montaje cu echipele noastre tehnice în mai multe țări din Europa, avem operațiuni inclusiv în Africa de Vest. În ceea ce privește România, avem o acoperire teritorială la nivelul întregii țări, colaborând cu foarte mulți clienți în cei peste 25 de ani de activitate. 

 

Referitor la tehnologii noi în partea de echipamente de bucătărie, mai mult sau mai puțin, echipamentele sunt cam aceleași. Apar periodic altele noi, apar tot felul de lucruri care sunt gândite pe mai multe direcții, dar nu cu aceeași viteză ca în alte industrii. Prima direcție a acestora ar fi să ne îndreptăm spre o tehnologie verde, a doua ar fi să creăm pentru client premisele pentru a face economii substanțiale de energie și chiar de forță de muncă și a treia direcție, de a face viața cât mai ușoară oamenilor din bucătărie. Aceste echipamente sunt gândite pentru a fi folosite de oricine, astfel încât fluctuația de personal să aibă un impact cât mai mic pe zona de gătit.

 

Spre exemplu, avem un echipament care este controlat de o tabletă cu conexiune la internet pe care îl putem pune într-o bucătărie și care poate fi folosit 24 din 24 fără a fi supravegheat.”

 

FORO 2020 – International Forum for Reputation in Hospitality este un proiect realizat de BORO Communication, în parteneriat cu DAAS, KONE și SDS.

 

Foto © Adrian Craioveanu

Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria ospitalitate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers