Adina Plopeanu, General Manager Hotel Privo: Trebuie să fim creativi și să ne actualizăm permanent sursele de informare pentru a reuși să luăm decizii oportune și eficiente

Adina Plopeanu este proprietar şi manager al hotelului Privo din Târgu-Mureş. Hotelul are 40 de camere şi apartamente, clasificate cu 4 şi 5 stele.

 

FORO: Cum ați defini reputația în industria ospitalității?  

Adina Plopeanu: Reputația în industria ospitalității reprezintă imaginea brandului (fie că este vorba de o destinație, un hotel, un restaurant sau un alt operator de servicii din sfera ospitalității) așa cum este percepută de toți cei care interacționează direct sau indirect cu brandul respectiv: oaspeți, turiști, clienți, parteneri, furnizori, potențiali clienți sau parteneri, inclusiv cei care intră în contact indirect cu brandul, dar nu au fost și poate nu vor fi niciodată consumatori sau parteneri.

 

Calitatea serviciilor, experiențele oferite oaspeților, comunicarea, percepția externă și reflectarea ei în piață contribuie decisiv la reputația în industria ospitalității. Ambasadorii unui brand hotelier sunt în egală măsură membrii echipei, cât și toți cei care interacționează cu brandul. Word of mouth, mediul online și offline consolidează (sau erodează) reputația unui hotel. Totul se construiește în timp, cu eforturi susținute și permanente, pe baza unor principii și valori corecte, adecvate. 

 

FORO: Ce măsuri ați luat pentru următoarea perioada, odată cu reluarea activității?

Adina Plopeanu: Criza Covid-19 a avut, are și va avea un impact major asupra modului de viață și de muncă, inclusiv asupra deciziilor de a călători, acum și în viitor. Oamenii, companiile, organizațiile, vor avea alte priorități și așteptări diferite de la industria ospitalității, care pot fi într-o continuă schimbare. Suntem conștienți că siguranța și securitatea vor fi criterii importante în alegerea destinației și a hotelului.

 

La PRIVO am implementat măsuri de siguranță, prevenție și control împotriva COVID-19, respectând cu strictețe reglementările și legislația în vigoare, precum și recomandările OMS. Vom adapta în permanență aceste măsuri în funcție de evoluția medicală și prevederile legale. Am revizuit toate standardele și procedurile operaționale, am implementat măsuri pornind de la măsurarea temperaturii cu sistemul SVTECH PRISM testat de SMURD Târgu Mureș, până la  măsuri de distanțare fizică și instruirea permanentă a echipei PRIVO.

 

În ceea ce privește protocoalele de curățenie și dezinfecție pentru camere, săli conferințe și spații publice, le-am implementat împreună cu furnizorului de servicii Ecolab. Toate aceste protocoale și proceduri pentru securitate și sănătate sunt validate printr-un „Certificat de bune practici în vederea protejării sănătății clienților” acordat în urma unui audit implementat de către URS Certificări.

 

Am redeschis PRIVO începând cu 2 iunie, oferind servicii de cazare și posibilitatea de servire a mesei în regim de room-service sau pe terasă. În perioada aprilie – mai am realizat lucrări de întreținere și reparații și am deschis o nouă terasă acoperita cu o pergolă bioclimatică care va proteja clienții indiferent de vreme.

 

FORO: Care sunt planurile și așteptările dvs. pentru a doua jumătate a anului? 

Adina Plopeanu: Va fi un an foarte dificil pentru întreaga industrie a ospitalității, fiind una dintre primele și cele mai afectate industrii și care își va reveni din păcate printre ultimele. Pe termen scurt și mediu, oamenii se vor concentra pe turismul intern și vor evita în general călătoriile în străinătate. Este posibil ca o parte dintre aceștia să nu călătorească încă din teamă, în timp ce alții vor fi nerăbdători să călătorească și să își dorească experiențe inedite după această perioadă lungă de izolare și restricții. Totodată și bugetele alocate pentru divertisment și vacanță vor fi mai mici decât în anii trecuți și/sau vor fi cheltuite mai prudent.

 

Același lucru se va întâmpla și în ceea ce privește politica companiilor pentru călătorii și organizare de evenimente. O parte din evenimente vor continua să se desfășoare în mediul online, altele vor fi organizate în modul clasic, iar altele vor fi o combinație între cele două: clasic și online pentru cei interesați de eveniment, dar cu restricții de călătorie sau cu bugete mai mici de travel.

 

Este necesar să acționăm cu responsabilitate, să fim flexibili și să ne adaptăm la schimbările ce vor urma, să fim creativi și să ne actualizăm permanent sursele de informare pentru a reuși să luăm decizii oportune și eficiente.

 

Întreg segmentul Horeca trebuie să fie unit și să acționeze în primul rând pentru promovarea destinațiilor locale și regionale ale României, atât prin campanii interne, cât și externe pentru fiecare destinație. În cazul nostru, să promovăm pentru români city-break-uri la Târgu Mureș și în împrejurimi, vacanțe în Transilvania, iar la nivel național să existe campanii de tipul “Turist în țara mea”, dar și campanii internaționale în anumite țări/regiuni pentru atragerea turiștilor străini în România.

 

Interviul este parte a campaniei de comunicare FORO 2020 – International Forum for Reputation in Hospitality. Ediția de anul acesta va avea loc la Radisson Blu Hotel în București.

 

Professional Partners FORO 2020: DAASKONE,  NESPRESSOALUMIL. Susținători și Expozanți: SDS. Wine Partner: Vinarte

 

Mai multe despre FORO aici.

 

Foto © Adina Plopeanu

 





Share on facebook
Facebook
Share on whatsapp
WhatsApp
Share on linkedin
LinkedIn

BORO Newsletter

Dacă sunteți interesat de noutățile din cadrul evenimentelor/proiectelor noastre

vă rugăm să vă înscrieți aici.

Alte știri din categoria ospitalitate

Vreau să particip

Vreau să devin Partener

Ene Gîrban

Director General, AGRO-IND COM, Buzău, +2000 ha
Fermier Invitat

Evenimentul RALF, care a reușit să unească mari fermieri români, a fost un real succes. S-au spus puncte de vedere foarte clare și totodată invitații au avut o prezență remarcabilă. Întregul eveniment a avut o ținută de gală.

Vlad Bontaș

Director, AGROCOV, Galați, +5500 ha
Fermier Invitat
Vreau în primul rând să vă mulțumesc pentru invitația acordată și să vă felicit pentru organizarea Forumului, una foarte bine structurată, atât în baza invitaților, cât și a subiectelor abordate. A fost o zi plină de acumulare de informații, sperăm noi folositoare, iar când ne-au permis pauzele am profitat pe partea de networking cunoscând alți colegi din țară și povestind unii altora cu ce ne lovim în fermele noastre și ce putem îmbunătăți.

Dr. Cristian Radu Jecan

Director Medical, Spitalul „Prof. Dr. Agrippa Ionescu”, București

Medic Invitat ROHO

“Mulțumesc organizatorilor pentru conceptul și formatul evenimentului Convenția Română a Spitalelor ROHO 2017. A fost o onoare și în același timp o experiență remarcabilă să onorez invitația primită. Conferința a oferit un cadru de întâlnire ideal pentru membrii echipelor de management din spitalele românești, prin asigurarea unui cadru propice de schimbare a informațiilor, de împărtășire a problemelor întâlnite în cadrul procesului de management spitalicesc și mai important, a soluțiilor găsite. Participarea specialiștilor și a profesioniștilor din sănătate din alte țări europene în cadrul ROHO, mai ales a celor din zonele învecinate cu România, a asigurat o diseminare largă a unor proiecte și soluții specifice implementate de aceștia, care pot constitui un model și pentru țara noastră.”

Dr. Elisabeta Raț

Manager, Spitalul Municipal Carei, Satu Mare

Manager Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru faptul că și în acest an m-ați onorat cu invitația de a participa la acest eveniment. Din prezentările Speakerilor din sănătate, de la noi și din străinătate, am observat că preocuparea deosebită pentru asigurarea calității actului medical și siguranța pacienților câștigă tot mai mult teren în managementul spitalelor publice și private. Cred că, în activitatea zilnică din unitățile sanitare, protocoalele terapeutice și procedurile de lucru implementate, definesc bune practici de eliminare a riscurilor clinice, combaterea infecțiilor asociate asistenței medicale și nu în ultimul rând, o abordare corectă și eficientă a diagnosticării și a tratamentului pacienților.”

Petru Șușca

Manager, Spitalul Clinic Județean de Urgență, Cluj

Manager Invitat ROHO

“Convenția Română a Spitalelor se evidențiază în peisajul evenimentelor din România. Reunind profesioniști din domeniul medical, evenimentul devine un prilej de a împărtăși experiență, dar și o ocazie de a interacționa cu oameni cu preocupări similare. Am apreciat alegerea atentă a speakerilor. Cunoștințele acestora sunt de un real folos în munca zilnică și pentru rezolvarea unora dintre problemele cu care ne confruntăm. Calific ediția din 2016 a Convenției Române a Spitalelor drept un eveniment constructiv și de calitate.”

Dr. Alina-Bondoc

Director Medical, Medlife Titan, București

Medic Invitat ROHO

”Vă mulțumesc pentru invitatia la ROHO 2017 și mă bucur că am avut prilejul să particip și să ascult profesioniști din managementul medical, atât din România, cât și din străinătate. Consider că un asemenea eveniment pune România pe hartă, ca țară europeană, care oferă servicii de sănătate populației, la standarde de înaltă calitate. Este extrem de important schimbul de experiență și de viziune la nivel de management, pe care îl oferă un eveniment de acest tip, și nu în ultimul rând, posibilitatea de a cunoaște persoane-cheie din acest domeniu și de a lega relații profesionale de durată. Am apreciat în mod deosebit oportunitatea de a crește vizibilitatea sistemului medical privat în fața guvernanților, atât pe plan național, cât și internațional, prin promovarea unor organizații cum ar fi European Union of Private Hospitals (EUHP).”

Dr. Mircea Cinteză

Șeful Secției Cardiologie 1, Spitalul Universitar de Urgență București

Medic Invitat ROHO

“A fost impresionant interesul pentru Convenția Română a Spitalelor. Un mare număr de participanți au venit la București din întreaga țară. Temele dezbatute sunt importante pentru oricine este implicat în activitatea de management medical.”

Vlad Bontaș

Manager, AGROVOC, Galați, +5500 ha

Guest Farmer

First and foremost, I want to thank you for your invitation and to congratulate you on the organization of the Forum, which was very well structured, both in terms of the guests, as well as of the topics addressed. It was a day full of – we hope – useful information; when the breaks allowed it, we made the most of the networking part to become acquainted with other Romanian colleagues and to talk about the problems in our farms and what could be improved.

Ciprian Dogaru

Executive Manager, Hotel Ambient 4*, Brașov

FORO Guest

The quality of the services must be continuously improved, and this is done through regular trainings and last-minute information shared with the relevant departments. Maintenance of hotel spaces is also a priority, as good hotel services cannot compensate for unattended space and vice versa. A mix between the two components is ideal and leads to the success of the customer relationship. A hotel’s reputation is its business card. In the online environment, the grades given by the guests are the mirror of the activity of the hotel, and they can be improved by good management and communication with the client.

Bogdan Arsene

General Manager, Best Western Stil Hotel 4*, Bucharest

FORO Guest

The policy of the Best Western Stil hotel has a very important component of customer service. We care about our guests and are very attentive to the feedback they send us through various forms (directly at the hotel reception, in direct meetings with our staff, through the hotel feedback forms, through the pages of TripAdvisor, Booking, Facebook etc.). Feedback from our guests helps us to maintain the level of services and facilities we offer to a certain standard and to make improvements. In the last 2 years we have made significant investments in this regard.

Chef Ștefan Popescu

Executive Chef, Pullman Bucharest World Trade Center

FORO Guest 

Un restaurant este în sine o investiție complexă. Una dintre problemele actuale în acest domeniu este calitatea serviciilor, motiv pentru care este imperativ să investești în această direcție. Un restaurant poate rămâne „de top” doar menționând calitatea – de aceea acest concept trebuie înțeles în detaliu. Concurența crește în toate sectoarele, iar cea mai bună modalitate de a vă distinge de ceilalți este reputația pe care o construiți. Decizia de a folosi reputația ca instrument de construire a carierei diferă de la un sector la altul și depinde de obiectivul profesional. Cu toate acestea, a fi un profesionist cu vizibilitate devine un mijloc tot mai necesar de dezvoltare a carierei.

Proiect: Openville

Timisoara, Romania

IULIUS & ATTERBURY EUROPE

Openville este cel mai mare proiect de tip mixt din vestul României, aflat în plină dezvoltare în centrul Timişoarei, în proximitatea Iulius Mall. Acesta va fi principalul pol de business, retail şi entertainment din regiune şi va fi inaugurat în primăvara anului 2019, odată cu finalizarea primei etape. Openville va reprezenta o destinaţie cosmopolită de lifestyle, care va include: şapte clădiri de birouri, 450 de magazine, un parc de peste 55.000 mp, restaurante şi cafenele tematice, un nou concept de cinema, carusel pentru copii şi săli de evenimente. Valoarea investiţiei este de peste 220 de milioane de euro.

Presented by

Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018
Raluca-Munteanu-1
Raluca Munteanu
Business Development Manager IULIUS
Speaker DEVO 2018

Other Projects & Speakers